Ooooohhh oke, ja, men zegt dat áls je daar woont, dan ga je er nooit meer weg...quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:39 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
Geen idee woon er al 3 jaar niet meer!![]()
Maar de keren dat ik er op familie of vrienden bezoek kom gaat het altijd goed!
Ben nog niet verstoten........ de mensen kennen me nog en groeten me nog
Klopt dat heb ik ook altijd geroepen...... tot dat ik mijn prins op het witte paard leerde kennen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:53 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ooooohhh oke, ja, men zegt dat áls je daar woont, dan ga je er nooit meer weg...Maar dat wist ik niet, sorry
Ja maar kinderen komen toch niet in een vijf meter diep springbad?quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:47 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Mjah, ik moet deze week ook nog gaan zwemmen, maar ik ben bang dat met carnaval het hele bad vol zit met als clown verschminkte kinderen..
[..]
Hoeveel weeg je dan?.
Oh dat is best wel herkenbaarquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:57 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
Klopt dat heb ik ook altijd geroepen...... tot dat ik mijn prins op het witte paard leerde kennen.
[ afbeelding ]
zie je wel ik lijk wel een waarzegger, ik zei toch dat ie wel weer terug zou komen!quote:
Ja, es geht gut!quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:07 schreef Waxxer het volgende:
[..]
VLARP!!!![]()
![]()
![]()
Wie geht es dir denn???!!![]()
Das ist ja Supertoll!! Kannst du ja endlich den Brotroster brauchen dessen dir bei mir und der Fahrinstruktor gegeben ist!quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:10 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja, es geht gut!
Ich habe einer neue Job gefunden. Ich arbeite jetzt in Leiden beim einem Firme der Lizenzen für Sicherungssoftware verkauft.
Und wie gehts mit ihn denn?! Ich habe dich seit länge nicht mehr hier auf Fok! gesehen...
de licentie [f] | de licenties [p]quote:
Goed welquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:15 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Aber Wunderschön, wie geht's eh, hoe gaat het met de boekenverkoop?!
Ow, ik vond het juist zo'n Vlarp-woordquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:17 schreef Xiance het volgende:
[..]
de licentie [f] | de licenties [p]
die Lizenz | die Lizenzen [p]
Ja natuurlijk! God, ik heb wel een beetje Duits opgepikt bij Alternate... kijk:quote:
Oh, dat is wel gaaf! Hoe gaat dat eigenlijk, krijg je een soort van periodiek overzicht van de verkochte aantallen?quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Goed welHij komt ook in de bibliotheek enzo
quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:19 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ow, ik vond het juist zo'n Vlarp-woord![]()
Oooooohhhh oke, ja, mij vroegen ze nooit om lizenzen, alleen maar om benzin toen ik in duitsland werktequote:Op woensdag 18 februari 2009 22:20 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja natuurlijk! God, ik heb wel een beetje Duits opgepikt bij Alternate... kijk:
Klik maar hier, en kijk in de kolommen
Aber Waxxer, hab ich gesagt das ich auch in Leiden wohn auf diesem moment? Ich denke es nicht?quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:13 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Das ist ja Supertoll!! Kannst du ja endlich den Brotroster brauchen dessen dir bei mir und der Fahrinstruktor gegeben ist!![]()
Und kannst du ja Kaffee setzen im eigenen Haus!
Sollst du denn verkaufen oder installieren und, ja, ziegst du ja um oder was?! und hast du auch d'n neuen U2 schon bekommen?
Yep, elk kwartaal, plus de royalties. Pasgeleden het eerste overzicht gehad.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:20 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh, dat is wel gaaf! Hoe gaat dat eigenlijk, krijg je een soort van periodiek overzicht van de verkochte aantallen?
Kinderen zijn overal, het zijn net duiven.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:03 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja maar kinderen komen toch niet in een vijf meter diep springbad?Of zijn er steeds van die waterballerina's die daar interessant staan te zijn?
quote:En mijn gewicht, ja, dat is een zwaar issue, Great_Expectations... Ik zit ónder de 100![]()
Nee-nee-nee! Nu blijf je ook!quote:
Ik werk er net sinds 2,5 weekquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:23 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oooooohhhh oke, ja, mij vroegen ze nooit om lizenzen, alleen maar om benzin toen ik in duitsland werkte![]()
Maar also, wanneer ga je in Lije beginnen dan??
Popje.. ik moet morgen om 6:20 weer m'n nest uit.. dus ik ga zo ècht wèl slapen!quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:25 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nee-nee-nee! Nu blijf je ook!
Alhoewel ik ook niet te laat ga.
Niet huilen!Ik bedoelde het juist goed!
Ja ach, maakt toch niet uit? Probeer maar eens wat te vinden in de randstad dat een beetje betaalbaar is... Nehm dir doch deiner Zeit, bald geht es besser, den schönen Zeit gehört auch dir zu Vlarp, hab freude mit was du hast und sieh aus nach was kommen sollt.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:23 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Aber Waxxer, hab ich gesagt das ich auch in Leiden wohn auf diesem moment? Ich denke es nicht?
Ik woon nog steeds thuis dus![]()
quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:28 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja ach, maakt toch niet uit? Probeer maar eens wat te vinden in de randstad dat een beetje betaalbaar is... Nehm dir doch deiner Zeit, bald geht es besser, den schönen Zeit gehört auch dir zu Vlarp, hab freude mit was du hast und sieh aus nach was kommen sollt.
Net duiven? Nou, als ze geen ringetje om hun poot hebben mag je ze dus gewoon afschieten.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:25 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Kinderen zijn overal, het zijn net duiven.
[..].
Ik heb geen weegschaal, dus ik heb eigenlijk geen idee hoeveel ik weeg..
Maar ik ben ook meer bezig met het kweken van een sixpack.. Niet dat het lukt, maar goed.
Oei, ja, dat zijn wel de onmenselijke tijden inderdaad...quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:27 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Popje.. ik moet morgen om 6:20 weer m'n nest uit.. dus ik ga zo ècht wèl slapen!
Ach, misschien is het gewoon de leeftijd.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:32 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Net duiven? Nou, als ze geen ringetje om hun poot hebben mag je ze dus gewoon afschieten.
En ik heb ook geen weegschaal, maar daar waar er wél een is, houd ik het angstvallig in de gaten. En toen ik me afgelopen weekend in de nieuwe auto van mijn vader wurmde om te testen hoe hij achterin zit, schrok ik ook wel. Ik kan achter mezelf zitten maar ik wipte er niet zo hop-hop in als dat ik wilde.![]()
Euh... een hoog hotel met onderin een McDonalds (aan de Alexander Platz). Dat vond ik een vreemde combinatie trouwens..quote:Op woensdag 18 februari 2009 08:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
forum hotel ? Zit recht tegenover metro. Die club is aan de andere kant van hotel aan overkant van de straat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |