oudjes zoals wij mogen natuurlijk niet meer na 23.00 uur op straat zijnquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:05 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Tis een mooi park. Maar xou er niet 's nachts op een bankje gaan zitten.
Hij was wel goed, eigenlijk. Vooral omdat ik hem niet te lang heb gemaakt.quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hoi Pieter
vertel me eens hoe was je dag tot nu toe ?
Ach ja had ik maar een echt vak moeten lerenquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:04 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer een beetje jammer
Ik denk dat er best wel wat melkveehouderijen zijn die je graag zouden willen hebben!quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ach ja had ik maar een echt vak moeten leren
Maar ja, wie zit er nog te wachten op iemand met een diploma machinaal koemelken en een trekkerrijbewijs
ik ben 'pas' 33quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
oudjes zoals wij mogen natuurlijk niet meer na 23.00 uur op straat zijn
daar kom ik nou net vandaan, maar het oude recht van de eerstgeborene is ruw door mijn koeb(r)oer ter zijde gelegdquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:12 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Ik denk dat er best wel wat melkveehouderijen zijn die je graag zouden willen hebben!
Jaquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hallo Wonderer
ben jij daar aan de andere kant van de plas de dag inderdaad met spierpijn begonnen ?
liggen gaat wel goed?quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:11 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Hij was wel goed, eigenlijk. Vooral omdat ik hem niet te lang heb gemaakt.
Vanochtend en collega opgepikt om mee naar werk te rijden, de halve dag (constructieve) meetings gehad en om 16.45 in de auto gestapt naar huis.
Wat een beetje jammer is dat ik door mn rug ben gegaan en de hele dag heb verrekt van de pijn. Daarom ben ik ook maar op tijd naar huis gegaan. Ik kon niet meer zitten en niet meer staan en dan blijft er zo weinig over..
trouw jij nog in het WIT?quote:
Al aan de betere hand?quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:17 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
trouw jij nog in het WIT?
dat mag ik zelfs niet meer, deze:
[ afbeelding ]
maar dan wel met zwarte sluier
NAh, liggen gaat ook niet echt geweldig, maar dat is een houding die ik op mijn werk niet vaak aanneem.quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
liggen gaat wel goed?
verkeerde bewezig gemaakt, of schoot het er zo maar in?
Dirk straks tijgerbalsam laten smeren ?
Ohh Der Vlarpie! Wenn du lachst ist mir alles andere ganz egal!quote:
Jawohl...quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ohh Der Vlarpie! Wenn du lachst ist mir alles andere ganz egal!
Hoe krijgen ze hem er in vraag je je dan af!quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:20 schreef mike_hunt het volgende:
gadver. Zat net een filmpje te kijken octopusgirl
rare mensen heb je toch..
Het mijne nog wel. Eindexamen VWO en daarna veel oefenen, plus fan zijn van 2 Duitse bands. Dat helptquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:23 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jawohl...
Maar m'n Duits komt niet veel verder dan dat
Ik heb helemaal niks met de Duitse taalquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het mijne nog wel. Eindexamen VWO en daarna veel oefenen, plus fan zijn van 2 Duitse bands. Dat helpt
quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:24 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Hoe krijgen ze hem er in vraag je je dan af!
Es geht ja gut. Hab' nur ein bisschen Schmetz an meinen Rucken (whehequote:
ach ik ben altijd aan de beterende hand terwijl ik nooit op dat punt uit kom waarop ik zeg, zo is het goedquote:
Als ik in firefox in de adresregel de naam invul, dan opent'ie vanzelf de pagina met het filmpje.quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:26 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
heb je em gezien?
Ik weet niet of ie nog leefde, anders was ie wel zelf in d'r kut gegaan.
bij eelSoup werd er wel een handje geholpen. Die rare japannersquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:27 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Als ik in firefox in de adresregel de naam invul, dan opent'ie vanzelf de pagina met het filmpje.
Denk je echt dat zo'n beest erin kruipt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |