D of je date?quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Vet lievig. Ja, ik vind m echt ZO leuk.
mn date. Duh.quote:
wat een harde woordenquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:43 schreef wonderer het volgende:
Sukkels.
Ga je hem ook verkering vragenquote:
heel officieel zaterdag pasquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:54 schreef hierissieweer het volgende:
Trouwens, volgens mij begint de carnaval morgen toch?
ik merkte al dat je D heel leuk vond, tijdens GaGa optreden liet je hem meegenieten van haar optredenquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:56 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ga je hem ook verkering vragenik lijk wel een verliefde puber
zó verwarrend.
Euh volgens mij pas vrijdagavond... Maar ik kan het mis hebbenquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:54 schreef hierissieweer het volgende:
Trouwens, volgens mij begint de carnaval morgen toch?
gebruikte koffiefilters?quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:58 schreef AryaMehr het volgende:
Weet iemand nog een goede streek die ik bij iemand z'n auto kan uithalen? Kreeg net een ei op mijn auto.
Toen vond ik hem al heel leuk, maar nu kan ik overdag echt niet meer concentreren gewoon, het is bizar.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:58 schreef samjustme het volgende:
[..]
ik merkte al dat je D heel leuk vond, tijdens GaGa optreden liet je hem meegenieten van haar optreden
Dit was pas date #2 dus ik doe lekker rustig aan.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:56 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ga je hem ook verkering vragenik lijk wel een verliefde puber
zó verwarrend.
Zaterdag mn 4e date, maar ik ben al 1,5 mnd met hem aan de praat, we wonen best ver van elkaar en das kut. Maar liefde kent geen grenzen hequote:Op donderdag 19 februari 2009 00:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dit was pas date #2 dus ik doe lekker rustig aan.
Na de Mis. En ik ben niet eens katholiek.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:59 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Als je het echt officieel wil doen, dan is het pas Zondag..
Nope. Afgeschaft.quote:
Waar gaat zijn rechterarm heen?quote:
Pindakaas onder de deurhendelsquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:58 schreef AryaMehr het volgende:
Weet iemand nog een goede streek die ik bij iemand z'n auto kan uithalen? Kreeg net een ei op mijn auto.
doet me denken aan:quote:
Ach HIW... lekker boeie... dat heb jij toch ook zo vaak gezegd?quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:20 schreef rodebes het volgende:
[..]
Ik dacht dat je hier voorgoed weg zou blijven!?
waarom zijn wij sukkels?quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:43 schreef wonderer het volgende:
Sukkels.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |