Tinaquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Niets mis met comebacks. Ik ga ook heerlijk swingen op Tina , 21 maart.
Inderdaad.quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
omdat ik niet aan een neuckende Ang3l mag denken?![]()
Vind er nogal een verschil tussen zitten.quote:het is maar een klein stapje verwijderd van een imaginair vriendje, net zoals je bij een overleden echtgenoot weinig verkeerd kan doen en andersom
ik mis een deel van het gesprek.. heeft er iemand een samenvatting?quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Inderdaad.
[..]
Vind er nogal een verschil tussen zitten.
Geen idee, maar hij vindt dat soort voicechats en "relaties" lekker veilig en lijken op imaginary friends.quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:56 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik mis een deel van het gesprek.. heeft er iemand een samenvatting?
hoe kwamen we van mexicanen en voicechats bij overleden echtgenoten?
ik praat al jaren tegen mezelfquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geen idee, maar hij vindt dat soort voicechats en "relaties" lekker veilig en lijken op imaginary friends.
Nou tegen de tijd dat ik in mezelf ga praten tegen denkbeeldige mensen mag je me opsluiten hoor!
En de relatie is niet minder echt of minder fake dan denkbeeldige relaties met allerlei vogeltjes, meneer TMM
mijn pc heet Voyager, en daar praat ik ook wel eens tegenquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:59 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik ook en praat tegen de TV/PC enz , snap nooit wat daar nou zo vreemd aan is
Als ie niet wilt doen dan praat ik wel eens tegen hemquote:Op woensdag 18 februari 2009 17:00 schreef Xiance het volgende:
[..]
mijn pc heet Voyager, en daar praat ik ook wel eens tegen
nee dan sla ik hemquote:Op woensdag 18 februari 2009 17:04 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Als ie niet wilt doen dan praat ik wel eens tegen hem
Ik ben meer een schopper.quote:
ik weet het ik ben ook geen relatieexpertquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geen idee, maar hij vindt dat soort voicechats en "relaties" lekker veilig en lijken op imaginary friends.
Nou tegen de tijd dat ik in mezelf ga praten tegen denkbeeldige mensen mag je me opsluiten hoor!
En de relatie is niet minder echt of minder fake dan denkbeeldige relaties met allerlei vogeltjes, meneer TMM
ohhh die is zondermeer goed!quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:17 schreef Ang3l het volgende:
Ow Xiance, ik wil wel mee naar Celine hoor
maar dan omdat haar choreografe Mia Michaels is
eyes on me heeft volgens mij wel in de top 40 gestaan toch?quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik wou ook naar Celine hoor, dus fuck de haters. Eyes on Me blijft een hele fijne plaat die een grote hit had kunnen wordne.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |