Sommige mensen vinden het heerliijk rustgevendquote:Op woensdag 18 februari 2009 12:36 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
had een keer niks met snob te maken. Ik snap best dat hij het zelf moet doen, maar om er blij om te zijn![]()
Ja daar had ik inderdaad al aan gedachtquote:Je weet toch dat de J in het spaans meer als G uitgesproken wordt, dus er staat eiggenlijk meer "gagagagaga"en bovendien is de H meestal een stille klank
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:49 schreef Ang3l het volgende:
Aww, krijg net mail:
" You are the sweetest man on earth, probably you are not a man, but an angel! I loved my gift for valentine's day. Loved the feathers, the card, your handwriting... everything. Wish i could kiss you"ga eens snel een ticket boekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geen kaart van jougehadquote:Op woensdag 18 februari 2009 12:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb je mijn uberanonieme geheime valentijnskaart niet gehad?
I have a crush on you! Ik luister al de hele dag naar Britney
zeg maar een keer paneleiro, maar dat is dan weer niet zo aardigquote:Op woensdag 18 februari 2009 12:45 schreef Ang3l het volgende:
Ja daar had ik inderdaad al aan gedacht
Hij zegt trouwens dat ik niet meer in het spaans (gillipolla) en portugees (bicha) moet schelden maar gewoon mexicaans (pendejo)
Ben er alweer 18 dagenquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
welkom terug
en kan je al wennen aan het koude kikkerland ?
En bevalt het? of wil je weer terug?quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:29 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ben er alweer 18 dagenVolledig gewend weer, alsof ik maar een weekje ben weggeweest
en geen heimwee, wil je niet terug ?quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:29 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ben er alweer 18 dagenVolledig gewend weer, alsof ik maar een weekje ben weggeweest
ik loop nog wat te blaffenquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:11 schreef Xiance het volgende:
[..]
liefje?
hoe is het?![]()
![]()
A NEEWWW DAAYY HASSS COOOMMMEEEE
![]()
![]()
Da's portugees, dat spreekt ie nietquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:20 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
zeg maar een keer paneleiro, maar dat is dan weer niet zo aardig
Na het huwelijk van z'n zus komt ie naar Europaquote:
ik ga naar engelandquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Na het huwelijk van z'n zus komt ie naar Europa
Parijs. Maar goed, dan kan ik wel ff op bezoek he.
Da'z o gebeurd!
ziek is een groot woordquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:22 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik ga naar engeland
Stroekie:
owjaa.. en nu ben je ziek?
ik vond nederland al fris
Yorkie is toch je hond ?quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:36 schreef Xiance het volgende:
ik zit met mijn yorkie te voicechatten.. da's odd :S
neenee..quote:
I knowquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:36 schreef Xiance het volgende:
ik zit met mijn yorkie te voicechatten.. da's odd :S
Yoquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Hola!
Ik zie hem weer vanavond. (let op die is hem, niethem . )quote:
Hebben we nou meer hemmen?quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik zie hem weer vanavond. (let op die is hem, niethem . )
Ik doe dat ookquote:
dat heb ik dus ook.. tis vreemdquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik doe dat ook
Ik typ toch nog liever eigenlijk
Vind het erg vreemd om tegen mijn pc te praten in het engels/spaans
Jep. Dus we typen het meeste en dan af en toe komt er een kreet of een schreeuw of lach of zoquote:
Ja. De schuine is negatief, de onderstreepte positiefquote:
nouu wij chatten al een poosje hoor.. t begint te wennen, voordeel is dat ik ondertussen gewoon kan mailen enzoquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jep. Dus we typen het meeste en dan af en toe komt er een kreet of een schreeuw of lach of zo
Gister heeft ie hardop zitten smeken (op z'n werk) of ik een dansje wilde doen voor de cam.
NEE!!!!!
Please? Por favor?
NEEEEHEE!!!
Pleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeaaaaaaaaaaase?
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!
Ja, jij bent steeds in A'dam als ik er niet ben.quote:
quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:49 schreef Ang3l het volgende:
Aww, krijg net mail:
" You are the sweetest man on earth, probably you are not a man, but an angel! I loved my gift for valentine's day. Loved the feathers, the card, your handwriting... everything. Wish i could kiss you"Ik zou er wel eens een psycho analiticus op willen zettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
het heeft NIETS te maken met bindingsangst!quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ik zou er wel eens een psycho analiticus op willen zetten
ja en steeds als ik geil ben wil jij niet neuken!quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ja, jij bent steeds in A'dam als ik er niet ben.
Truequote:Op woensdag 18 februari 2009 16:17 schreef Xiance het volgende:
[..]
nouu wij chatten al een poosje hoor.. t begint te wennen, voordeel is dat ik ondertussen gewoon kan mailen enzo
zonder gestoord te worden door nog meer oranje gekleurde balkjes hehehe
same problem here.. gelukkig houd ie ook van Celine Dion..quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
True
Ik moet ook nog steeds wennen ana het feit dat ik altijd meezing met liedjes en hij dan ineens begint te lachen en ik denk " O ja"
ik ben benieuwd wie er wie in dit geval zou neucken.quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ja en steeds als ik geil ben wil jij niet neuken!
Bestaat er meer dan 1 fan?quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:24 schreef Xiance het volgende:
[..]
same problem here.. gelukkig houd ie ook van Celine Dion..
Zeg, wil je dat soort vragen heel snel uit je gedachten bannen?quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:28 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik ben benieuwd wie er wie in dit geval zou neucken.
Waar heb je't dan over?quote:Ik heb het ook niet over bindingsangst, maar deze vorm is wel erg veilig he?
Jouw timing is niet mijn probleem.quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ja en steeds als ik geil ben wil jij niet neuken!
omdat ik niet aan een neuckende Ang3l mag denken?quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg, wil je dat soort vragen heel snel uit je gedachten bannen?
[..]
Waar heb je't dan over?
De arena (eigenlijk de hele world tour) waren compleet uitverkochtquote:
Misschien is het JOUW timing welquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Jouw timing is niet mijn probleem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |