Eerst een leuk voorproefje met het Zenit van Advocaat en daarna, voor iedereen de geen zin heeft om NEC te kijken, om 20.45 de aftrap van Werder Bremen tegen AC Milan.quote:Rechtstreeks verslag
van de UEFA voetbalwedstrijd: FC Zenit St. Petersburg - VfB Stuttgart, voorronde uitwedstrijd. Met om ca. 18.50 LOTTO Ziehung am Mittwoch. In de rust om ca. 19.00 heute en om ca. 19.05 weerbericht.
van de UEFA voetbalwedstrijd: Werder Bremen - AC Milaan, voorronde uitwedstrijd. Met in de rust om ca. 21.15 heute-journal en om ca. 21.25 weerbericht. Aansl.: Samenvatingen van de wedstrijden Paris Saint-Germain FC - VfL Wolfsburg en NEC Nijmegen - Hamburger SV.
Daar smaakt mijn tortellini niet minder goed omquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:48 schreef Arcturus het volgende:
[..]
Goed idee. Wel hopen dat Zenit wint
jaquote:Op woensdag 18 februari 2009 18:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
Was dat Boulah met #4 die zijn hand in de lucht deed voor buitenspel?.
hebben ze nog een vervanger voor hem gehaald?quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:20 schreef venomsnake het volgende:
Ik blijf het een heerlijke ploeg vinden om naar te kijken. Ergens jammer dat Arshavin () het seizoen daar niet afmaakt.
Geen idee eigenlijk..quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:27 schreef 9christensen het volgende:
[..]
hebben ze nog een vervanger voor hem gehaald?
Wel meer dan 1 bekende kopquote:Op woensdag 18 februari 2009 18:30 schreef borisz het volgende:
Oh Kuipers mag daar fluiten, ik dacht al ik zie een bekende kop.
Volgend seizoen pas.quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
Inderdaad ja. Ik dacht eigenlijk dat ie al naar Bayern was gegaan
.
Ze zijn er nog wel naar op zoek lijkt het.quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:47 schreef venomsnake het volgende:
Kom op Zenit, maak er nog even ééntje..
quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ze zijn er nog wel naar op zoek lijkt het.
Kan hij in de volgende ronde met een schone lei beginnenquote:Op woensdag 18 februari 2009 20:13 schreef venomsnake het volgende:
Domme overtreding van Tymoschuk vlak voor tijd, door die gele kaart mist hij de return.
Binnen 10 minuten al 3 kansen idd, leuk begin.quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
Bremen start sterker.
Kan ook, maar ik denk dat ze hem nog gaan missen in de return.quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:42 schreef sezten het volgende:
[..]
Kan hij in de volgende ronde met een schone lei beginnen
Zag er wel aardig zoekend naar geel uit die overtreding (de plek+de tijd+de stand).
Ja, verschrikkelijke foute pass van die verdediger.quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ging wel een dikke blunder aan vooraf, bij die goal.
Bijna altijd. Is bij Milan ook nooit een punt van discussie.quote:
Wel een prachtige aanname op de borstquote:
5.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:24 schreef venomsnake het volgende:
Beckham mag ook nog 2 minuten meespelen.
Ik had Werder-Milan gewoon op de tv.quote:
Bandbreedte bevuiling was het gewoonquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:30 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik had Werder-Milan gewoon op de tv.
NEC op een stream waar ik af en toe naar keek.
Best wel ja..quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:49 schreef sezten het volgende:
[..]
Bandbreedte bevuiling was het gewoon
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |