quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:06 schreef genakt het volgende:
[..]
weet je niet wie paultjuh en jajoortje zijn ?
quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:12 schreef Frutsel het volgende:
[..]
*onder steen vandaan kruipt modus aan*
je kan veel zeggen, maar ik weet het echt niet![]()
Zal me ook echt een zorg zijn wie dat zijn
quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:14 schreef genakt het volgende:
[..]het stelletje van fok
wat nu trouwens over is
Jojoortje heeft paul gedumpd via fok, alleen Paul is nog niet onlinequote:Op woensdag 18 februari 2009 14:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jojoortje zegt dat het uit is, Paul zegt van niet.
Open er een topic over ofzoquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:14 schreef Edwinuss het volgende:
Jojoortje is een kloon van Paul.
Opgelost, slotje.
Nee, Paul woont in Groningen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Oja, Paul woont trouwens in Haalderen, tijdens carnaval beter bekend als 't Baggergat.
http://nl.wikipedia.org/w(...)men_tijdens_carnaval
quote:
Niet over het kloongebeuren enzoquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:17 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Hoeft niet, heb ik al gedaan.
was dat maar geen leugenquote:
Maar is het nou uit: ja of nee?quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:23 schreef Jojoortje het volgende:
Iedereen die FoK!radio luistert weten dat Paul en ik geen klonen zijn van elkaar.
Dus 6 mensen ofzo
FOK!radioquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:23 schreef Jojoortje het volgende:
Iedereen die FoK!radio luistert weten dat Paul en ik geen klonen zijn van elkaar.
Dus 6 mensen ofzo
Bepaalde bronnen in Groningen omgeving hebben een aantal dingen voor mij uitgezocht, het keiharde bewijs ia nog niet aanwezig. Dit zal wel op zeer korte termijn gebeuren.quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:21 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
was dat maar geen leugen
dan had hij niet meer op FOK! kunnen posten.
had um dan well ff opgezocht, ik woon toch vlakbij Groningen
Die 3 mensen die het luisterenquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:23 schreef Jojoortje het volgende:
Dus 6 mensen ofzo
kan jij dan tzt de info aan mij door laten lekken?quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:25 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Bepaalde bronnen in Groningen omgeving hebben een aantal dingen voor mij uitgezocht, het keiharde bewijs ia nog niet aanwezig. Dit zal wel op zeer korte termijn gebeuren.
We zijn net de Ross en Rachel van FoK!quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:24 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Maar is het nou uit: ja of nee?
En waarom? Ging het niet zo goed?quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:27 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
We zijn net de Ross en Rachel van FoK!
WE WERE ON A BREAK
Nu zijn we dus on a break enzo
Met alle liefde.quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:26 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
kan jij dan tzt de info aan mij door laten lekken?
Hij wilde zijn jongeheer in de doos van een andere vrouw stoppen, dus nee.. Ging niet zo goedquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:27 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
En waarom? Ging het niet zo goed?
SERIEUS?quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:28 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hij wilde zijn jongeheer in de doos van een andere vrouw stoppen, dus nee.. Ging niet zo goed
Wat, je bent zwanger??quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:27 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
We zijn net de Ross en Rachel van FoK!
quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:28 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hij wilde zijn jongeheer in de doos van een andere vrouw stoppen, dus nee.. Ging niet zo goed
quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:29 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wat, je bent zwanger??
Gefeli![]()
Weer een milfje op Fok!
OMG!!!!quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:29 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wat, je bent zwanger??
Gefeli![]()
Weer een milfje op Fok!
quote:De 53-jarige Collin Scully was niet geamuseerd toen zijn vrouw in extase de naam van een andere man kreunde. Aanvankelijk was het nog best gezellig in de slaapkamer van Collin en zijn vrouw, totdat Tracy (39) tijdens de vrijpartij opeens 'Ohhhhh, Paul' kreunde. De Brit uit Leeds verloor hierdoor zijn zelfbeheersing. Hij drukte zijn knie op haar borst waarna hij zijn echtgenote wurgde.
Collin belde de volgende ochtend pas een ambulance. De bewuste Paul verklaarde voor de rechter geen affaire met het slachtoffer te hebben gehad. Ze wisselden enkel wat sms'jes met elkaar.
Met dank aan WhiteTiger1 voor de submit
U hoorde het hier als eerst, in ONZ.quote:
Op 10-10-2010quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:36 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
U hoorde het hier als eerst, in ONZ.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |