Bs.quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:06 schreef MrDrako het volgende:
zou sowieso voor een WM 6.1 telefoon gaan dan, 100x makkelijker met activesync & exchange.
Wat is dat op het 3de plaatje dan?quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:07 schreef RutgerJan het volgende:
storm heeft geen toetsenbordje ...
Inderdaad, ikzelf ga wachten tot die uit is.quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:04 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dan zou ik wachten tot deze er is:
http://tweakers.net/nieuw(...)en-diamond2-aan.html
das een touchscreen toetsenbordje.......... en geen echte knopjes... toch een voorkeur voor...quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:07 schreef Netsplitter het volgende:
Wat is dat op het 3de plaatje dan?
Een fietsbel?
De HTC touch pro2 ziet er dan ook wel weer gelikt uit zeg... mmm lastigquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:07 schreef GI het volgende:
[..]
Inderdaad, ikzelf ga wachten tot die uit is.
HTC Touch PRo krijgt ook een gratis update naar windows mobile 6.5 las ik ergens.
En hoe is de bel tijd?quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:31 schreef vosje1212 het volgende:
e71 krijgt in testen iets van een 8 ofzo en heeft een super lange batterijduur 17 dagen stand-by dus die zou ik kiezen
630 minutenquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:32 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
En hoe is de bel tijd?
Aangezien dat belangrijk is voor TS.
Je zegt zakelijk. Krijg je dat niet vergoed of kan je het niet aftrekken van de belasting ofzo?quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:27 schreef RutgerJan het volgende:
mmm nooit sony gehad ziet er wel goed uit alleen is wat prijzig zie ik...
bedrijfskosten vriend...quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:37 schreef RutgerJan het volgende:
krijg eea vergoed tot een bepaald bedrag (aanschaf telefoon) gebruik is natuurlijk geheel vergoed.
belastingaftrek mbt telefoon nooit van gehoord (of gezien op de IB-aangifte) eigenlijk(goed punt iemand enig idee?)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |