http://www.webrichtlijnen(...)ctie/frames/nadelen/quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:00 schreef CharonZ het volgende:
Zo'n drama zijn frames toch niet ? Die zoekbaarheid is een punt, maar als dat niet boeit werkt het prima. Voor de ontwikkelaar zelf is het ook mooi overzichtelijk
Je kunt overal aan de randen 'lege' frames maken, zodat je de site goed in het midden houdt. Afhankelijk van resolutie een beetje aan die frames trekken moet ook te doen zijn met JavaScript.
Maar ik heb geloof ik in geen 10 jaar meer een nieuwe site gemaakt, en alleen maar onderhouden. Misschien word ik oud..
ieeeeeee je vloekt in de kerk man!!!! ieuw frames. Op frames staat de doodsstrafquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:00 schreef CharonZ het volgende:
Zo'n drama zijn frames toch niet ? Die zoekbaarheid is een punt, maar als dat niet boeit werkt het prima. Voor de ontwikkelaar zelf is het ook mooi overzichtelijk
Je kunt overal aan de randen 'lege' frames maken, zodat je de site goed in het midden houdt. Afhankelijk van resolutie een beetje aan die frames trekken moet ook te doen zijn met JavaScript.
Maar ik heb geloof ik in geen 10 jaar meer een nieuwe site gemaakt, en alleen maar onderhouden. Misschien word ik oud..
Omdat je nou eenmaal dat soort klanten hebt die menen, al dan niet beperkt, verstand te hebben van je eigen beroep. Het blijven toch klanten. Wat ik zelf altijd doe is heel goed advies tijdens de gesprekken geven over het hoe en waarom (en dat bij voorkeur zonder 'technisch' gebrazel). Als de klant het dan toch over de achterliggende techniek (al dan niet uit nieuwsgierigheid) wilt hebben, prima. Als de klant het ondanks mijn advies toch zus en zo wil doen, prima.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:02 schreef Daeron het volgende:
Met een klant de techniek achter de website bespreken, hoe lomp ben je dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |