In dat geval kun je er vrij zeker van zijn dat je zwanger bent.quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:20 schreef lovelyrita het volgende:
Ik heb genoeg seks gehad. Mijn moeder zegt altijd dat onze familie zeer vruchtbaar is. Mijn zusje is geboren ondanks condoom en morning-afterpil, dus dat beloofd wat ;p
Misschien de vader,waarom dat kind wel en ik niet?quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:36 schreef DoctorB het volgende:
[..]
Tenzij je de tiet geeft, maar ook dan kookt er niks over.
Omdat je niet met eten mag spelen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:38 schreef duckes het volgende:
[..]
Misschien de vader,waarom dat kind wel en ik niet?
quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:42 schreef lovelyrita het volgende:
Nou, genoeg onzin.
De dokter belt niet terug, dus het heeft vast geen haast. Ik zal gewoon geduld hebben tot spiraaltjes-dag.
Nee lekker. Wordt over 9 maanden je kind geboren, heeft een een bos prikkeldraad op zijn hoofd vast zitten...quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:42 schreef lovelyrita het volgende:
Nou, genoeg onzin.
De dokter belt niet terug, dus het heeft vast geen haast. Ik zal gewoon geduld hebben tot spiraaltjes-dag.
Haha, voordat er een spiraaltje word geplaatst, word er eerst gekeken of ze niet zwanger is. Zwangerschap is een absolute contra-indicatie voor een spiraal ofwel een IUD.quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:48 schreef DoctorB het volgende:
[..]
Nee lekker. Wordt over 9 maanden je kind geboren, heeft een een bos prikkeldraad op zijn hoofd vast zitten...
Goed plan! succes ermee!quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:42 schreef lovelyrita het volgende:
Nou, genoeg onzin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |