Ik denk het ook, hij kon het gewoon niet meer aanhoren.quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:58 schreef Aneurism het volgende:
Denk niet dat we TS nog terug zien na dergelijke lullige opmerkingen.
Dat is eerlijk gezegd precies wat ik dacht.quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:51 schreef brienen het volgende:
Het belangrijkste lijkt me hoe het huis gefinancieerd is.
Staat het alleen op jouw naam, dan zou ik haar bij kop en kant pakken en met der troep op de stoep zetten.
lol grappigquote:Op woensdag 18 februari 2009 12:34 schreef Hephaistos. het volgende:
Doet ze dat niet, dan heb je een relatieprobleem
Dit is echt heel slecht.quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:59 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ik denk het ook, hij kon het gewoon niet meer aanhoren.
Ik moest lachenquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:42 schreef Semisane het volgende:
[..]
Roepen heeft geen zin, TS is doof.
misschien is een goed gesprek wel nodig. Want het is een beetje oneerlijk dat jij alles betaald. En heel vreemd vind ik het dat zij haar geld op HAAR rekening gestort krijgt. Praat met elkaar en als zij hier niet mee akkoord gaat, open dan een rekening en stort je geld daarop.quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:30 schreef Harry66 het volgende:
Beste, ik wil graag je mening horen wat ik eigenlijk moet doen. Mijn vriendin en ik wonen samen sinds juni 2006 in onze koopwoning. En helaas hebben we geen samenlevingscontract, want ik heb mijn eigen geld ingebracht van winst van mijn vorige koopwoning en schenking van mijn moeder. Ik was niet bewust. Tot nu toe betaal ik alle vaste kosten zoals hypotheeklasten, gas, water, enz. Dan is mijn saldo meestal nul. Dus geen zakgeld. Zij betaalt boodschappen en benzine, rookt een pakje sigaretten per dag. We hebben zelfs twee gezamenlijke rekeningen. Dat zijn niet nodig, één is genoeg. Mijn loon stort in één van die twee. De loon van haar stort in haar eigen rekening. Ik heb gevraagd of haar loon in rekening en/of ook kan instorten. Maar zij wilt niet. Wat moet ik eigenlijk doen? geldkraan dichtdoen? Maar hypotheeklasten? Anders kan ik probleem krijgen van een bank. Gr. Harry
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |