abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 18 februari 2009 @ 16:59:28 #51
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_66204457
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 16:58 schreef Aneurism het volgende:
Denk niet dat we TS nog terug zien na dergelijke lullige opmerkingen.
Ik denk het ook, hij kon het gewoon niet meer aanhoren.
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
pi_66204518
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 12:51 schreef brienen het volgende:
Het belangrijkste lijkt me hoe het huis gefinancieerd is.

Staat het alleen op jouw naam, dan zou ik haar bij kop en kant pakken en met der troep op de stoep zetten.
Dat is eerlijk gezegd precies wat ik dacht.

Maak in ieder geval als de sodemieter een afspraak bij een notaris om een samenlevingscontract op te stellen waarmee je je eigen inbreng in het huis veilig stelt.
Ik zou verder stoppen met jouw salaris op een gezamelijke rekening te storten. Tel jullie inkomens bij elkaar op, trek alle vaste lasten eraf en deel wat overblijft door twee, dat is jullie zakgeld. Trek jouw deel van jullie zakgeld van je salaris af en stort de rest op de rekening waar de vaste lasten vanaf gaan. Reken haar voor hoeveel zij op de rekening zou moeten storten en is ze het er niet mee eens, laat haar dan maar een ander voorstel doen.
Heeft ze een eigen mobiele telefoon of andere abonnementen waar jij uiteindelijk voor betaalt, stop met betalen.

En zoek hulp om dit te bespreken als jullie er samen niet uitkomen want het kost je gegarandeerd je relatie.
pi_66209447
Leuk die semi grappige opmerkingen, ten eerste draagt het niets bij aan het topic en daarnaast is het echt niet tof als je zo'n "handicap" hebt grow up, grafkinderen.
Lambo of Rekt
  donderdag 19 februari 2009 @ 11:34:40 #54
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_66230535
het lijkt me nogal raar om zonder afspraken te maken, uberhaubt een gezamelijke rekening te nemen. zij vind het misschein helemaal nie tprettig al haar salaris op de gezamelijke rekening te storten.
Ik vind ook niet dat je haar daar toe moet dwingen.
je moet een manier vinden dat ze wel bijdraagt, maar hoe precies is een gezamelijke beslissing.

dat jij het handig vind al je geld op een rekening te storten, wil niet zeggen dat de oplossing voor jullie is, als ze het daar niet mee eens is.

praten! , desnoods met een notaris erbij, maar je moet hier SAMEn een afspraak over maken.

wil ze echt niet meewerken en niks betalen dan is het natuurlijk een ander verhaal, maar geef haar eerst de kans zelf uitteleggen hoe ze het ziet.
In theorie vind ik iedereen aardig!
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
pi_66230536
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 12:34 schreef Hephaistos. het volgende:

Doet ze dat niet, dan heb je een relatieprobleem
lol grappig
pi_66263354
Ze hoort maar te accepteren dat als je een vaste relatie hebt en je woont samen dat jullie je geld samen moeten delen. Als ze dat niet wilt, is ze wel erg egoistisch bezig, erg gierig.
Of ze is nog niet toe aan een vaste relatie/samenwonen.
pi_66263400
Dit topic verdient een schopje richting ONZ, zitten geweldige reacties tussen.
  vrijdag 20 februari 2009 @ 03:47:23 #58
181796 Prik0
T o i v o n e n !
pi_66264045
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 16:59 schreef Semisane het volgende:

[..]

Ik denk het ook, hij kon het gewoon niet meer aanhoren.
Dit is echt heel slecht.
Vijf keer op rij maakt mij pas blij!
  vrijdag 20 februari 2009 @ 07:57:59 #59
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_66264930
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 15:42 schreef Semisane het volgende:

[..]

Roepen heeft geen zin, TS is doof.
Ik moest lachen
  vrijdag 20 februari 2009 @ 19:10:40 #60
245446 truth_hurts
Be original, dont die a copy!
pi_66287611
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 12:30 schreef Harry66 het volgende:
Beste, ik wil graag je mening horen wat ik eigenlijk moet doen. Mijn vriendin en ik wonen samen sinds juni 2006 in onze koopwoning. En helaas hebben we geen samenlevingscontract, want ik heb mijn eigen geld ingebracht van winst van mijn vorige koopwoning en schenking van mijn moeder. Ik was niet bewust. Tot nu toe betaal ik alle vaste kosten zoals hypotheeklasten, gas, water, enz. Dan is mijn saldo meestal nul. Dus geen zakgeld. Zij betaalt boodschappen en benzine, rookt een pakje sigaretten per dag. We hebben zelfs twee gezamenlijke rekeningen. Dat zijn niet nodig, één is genoeg. Mijn loon stort in één van die twee. De loon van haar stort in haar eigen rekening. Ik heb gevraagd of haar loon in rekening en/of ook kan instorten. Maar zij wilt niet. Wat moet ik eigenlijk doen? geldkraan dichtdoen? Maar hypotheeklasten? Anders kan ik probleem krijgen van een bank. Gr. Harry
misschien is een goed gesprek wel nodig. Want het is een beetje oneerlijk dat jij alles betaald. En heel vreemd vind ik het dat zij haar geld op HAAR rekening gestort krijgt. Praat met elkaar en als zij hier niet mee akkoord gaat, open dan een rekening en stort je geld daarop.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')