Ah, ik jou niet aan de jouwe, die klant komt me niet bekend voorquote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:45 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Gewoon zo'n klant
Ik herken je aan de hand van de foto in je fotoboek.
Over 2 maanden verhuizen we naar de Zanweerd, en zal de AH op de van Vlotenlaan onze vaste supermarkt worden, zal even naar je zwaaien dan..quote:Op woensdag 18 maart 2009 07:54 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ah, ik jou niet aan de jouwe, die klant komt me niet bekend voor. Doe ik nog normaal als je langskomt? Ik ben namelijk bijna alleen maar aan de ouwehoer daar
.
Als ik dr dan nog werk. Ze geven me steeds minder uurquote:Op woensdag 18 maart 2009 10:18 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Over 2 maanden verhuizen we naar de Zanweerd, en zal de AH op de van Vlotenlaan onze vaste supermarkt worden, zal even naar je zwaaien dan..
Face it, je wordt gewoon ouder...quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:02 schreef nijnja het volgende:
[..]
Als ik dr dan nog werk. Ze geven me steeds minder uur. Deze week 13, volgende week 10, week daarna 6 ... Naaiers
Heb het net na gevraagd, Oh, niet bewust gedaan, we kijken er vanavond naar, en dan zetten we je er gewoon 40 uur op. Ik zeg dat is ook lichtelijk overdreven, maari k krijg dus gewoon mijn uren terugquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:22 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Face it, je wordt gewoon ouder...
Laatst iemand van 22 ontslagen, Verder even denken.quote:Op donderdag 19 maart 2009 14:05 schreef fruityloop het volgende:
Netjes.. Volgens mijn neef, nu inmiddels assistent-bedrijfsleider áf bij AH, was de bovengrens ongeveer 18 jaar voro de parttimers, daarna worden ze te duur..
Zoiets denk ik wel ja, de vulploeg bestaat uit ongeveer 40 man, en dan nog brood/deli en de kassa. Kom je denk ik wel aan de 70.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:31 schreef fruityloop het volgende:
Op een totaal van ~70 medewerkers gok ik? (ben alweer een poosje AH-er af, maar heb er tot mijn 25e als parttimer gewerkt)
* nijnja stemt voorquote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:39 schreef Applemooz het volgende:
Terrasmeet!
Jij bent dan ook gelukkig niet de enige deventernaar die hier post, zijn er geen wifi hotspots @ ijssel?quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:13 schreef Sylvana het volgende:
Nee hoor, maar weinig te melden over Deventer, ben er niet zo heel veel, aangezien ik 4 dagen in de week in Almelo zit. Van het weekend naar Brussel geweest om het 2-jarig samenzijn met mn vriend te vieren, was erg leuk![]()
Hmm, dat klinkt leuk jah, lekker aan de ijssel Fok!ken.quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:50 schreef mattttPUNTnl het volgende:
[..]
Jij bent dan ook gelukkig niet de enige deventernaar die hier post, zijn er geen wifi hotspots @ ijssel?
Dat is toch wel even online op te zoeken? Meestal is het een combinatie van 2 knopjes indrukken oid, of simpelweg even de stekker er uit halen..quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:49 schreef Sylvana het volgende:
IddVan de week heerlijk aan de IJssel gelegen. Morgenavond naar Javier Guzman, echt zin in
Nou wachten tot mn huisgenoot thuis komt, ketel is weer eens stuk en heb dus geen warm water nu. Dus hoop dat hij snel thuis komt en hem reset, zodat ik kan douchen
Ik weet prima hoe je een ketel moet resetten, alleen de ketel staat in de kamer van mn huisgenoot, dus kan er niet bij....quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:04 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Dat is toch wel even online op te zoeken? Meestal is het een combinatie van 2 knopjes indrukken oid, of simpelweg even de stekker er uit halen..
Dat is wel een kutstreek danquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:14 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik weet prima hoe je een ketel moet resetten, alleen de ketel staat in de kamer van mn huisgenoot, dus kan er niet bij....
Gewoon de hele stoppenkast langs gaan, je pakt vanzelf wel een keer de groep met de ketel lijkt me?quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:14 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik weet prima hoe je een ketel moet resetten, alleen de ketel staat in de kamer van mn huisgenoot, dus kan er niet bij....
quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:23 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Gewoon de hele stoppenkast langs gaan, je pakt vanzelf wel een keer de groep met de ketel lijkt me?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |