ik snap daar serieus helemaal niks van. Wanneer er een auto onder de trein komt, wordt alles goed en professioneel opgepakt. Ok, je hebt even vertraging, maar je kan wel weer weg. Maar oh wee als je een gepland onderhoud hebt. Dan zijn de aantal bussen ontoereikend, de chauffeurs onwetend over de route en ALTIJD klaagt ProRail over het feit dat er toch meer reizigers waren dan ze hadden voorspeld.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:42 schreef Sylvana het volgende:
Ja gelukkig wel, moest vanochtend van Almelo naar Deventer en vanmiddag van Deventer naar Hengelo en terug. Als ik dat met de bus had moeten doen was het niks geworden.
Wij hebben vorige week vrijdag 2 uur gedaan over Almelo-Deventer omdat de buschauffeur niet bekend was in Wierden en steeds het centrum inreed terwijl daar kermis was. Dus kwartier rondjes gereden daar en dus vet veel vertraging :S Zondagavond duurde het 1.5 uur, dus nog een uur langer dan normaal met de trein.
Inderdaad, wat was dat een ramp. Ik ben uiteindelijk met een lijnbus verdergegaan omdat we zoveel vertraging hadden met de trein, heb er een uur langer over gedaanquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:01 schreef Woussie1987 het volgende:
Gelukkig rijden ze nu wel weer van/naar Deventer
Nope was ik niet, ik zat gewoon thuis op de bankquote:Op zondag 1 november 2009 21:13 schreef nijnja het volgende:
Sylvana, volgens mij heb ik jou gisteren gezien! Tegen half 8 bij de scheg, volgens mij ging jij richting schaatsbaan met 2 andere personen, vanuit een Volkswagen polo
. Ik zei hoi tegen jou
! Tenmisnte volgens mij was jij dat
!
NOUJA ZEG! Denk ik, ik zie een bekendequote:Op zondag 1 november 2009 21:15 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Nope was ik niet, ik zat gewoon thuis op de bank
Dus nu heb je hoi gezegd tegen de verkeerde!quote:Op zondag 1 november 2009 21:16 schreef nijnja het volgende:
[..]
NOUJA ZEG! Denk ik, ik zie een bekende!
Nee hoor
Aaaw *knuf*quote:Op zondag 1 november 2009 21:16 schreef nijnja het volgende:
[..]
NOUJA ZEG! Denk ik, ik zie een bekende!
Nee hoor
Wat een rampquote:Op zondag 1 november 2009 21:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Dus nu heb je hoi gezegd tegen de verkeerde!
Dan zit ik op stagequote:Op zondag 1 november 2009 21:24 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Aaaw *knuf*
Ga morgen om kwart over 10 's ochtends voor het station staan, kun je me daar zien
Ik ga dan net naar stage toe, hoef pas om 11 uur te beginnenquote:
Ik ben daar nog nooit geweest eerlijk gezegd, is me veel te druk.quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:48 schreef fruityloop het volgende:
Ik had toch wel wat verhalen/foto's van het Dickens festival verwacht inderdaad..
Als je er op zondag zo rond 15.00 heen gaat is het ergste wel geweest kwamen we vorig jaar achter, maar het is eigenlijk op elk tijdstip schuifelen.. Wij lopen er meestal de vrijdag ervoor even in de pauze er doorheen, maar het is toch elk jaar het zelfde eigenlijk..quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ben daar nog nooit geweest eerlijk gezegd, is me veel te druk.
Ik ben er nu 2 keer geweest en dat vind ik wel genoeg.quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:48 schreef fruityloop het volgende:
Ik had toch wel wat verhalen/foto's van het Dickens festival verwacht inderdaad..
Dat zou ik je niet kunnen zeggen, zijn we nog nooit heen geweest eigenlijk.. Volgens mij moet je dat net even treffen met een optreden, de namen die ik zo zie staan zeggen me niks eigenlijk..quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:49 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik ben er nu 2 keer geweest en dat vind ik wel genoeg.
Tussen Kerst en Oud en Nieuw gaan we naar Deventer, is dat humorfestival nog wat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |