Jullie voetballen in de keuken? Enniewee, het Mario menu was top, en mijn vriendin heeft ook genoten van het Herman menu..quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:43 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
de grand cafe gedeelte sluit nu beter aan bij de restaurant gedeelde.. in de keuken hebben we een grotere pass gekregen.
Idem! Als het goed isquote:Op donderdag 24 september 2009 16:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik over een jaartjeals het goed is
hoi wanneer hebben jullie gegeten vandaag?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:00 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Jullie voetballen in de keuken? Enniewee, het Mario menu was top, en mijn vriendin heeft ook genoten van het Herman menu..
We zaten er gisteren van zeg 18.30 tot 21.00, achterin de zaal tegen de serre aan zegmaar.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 01:33 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
hoi wanneer hebben jullie gegeten vandaag?
bronquote:Persbericht
08-10-2009
Herfstvakantie geen treinverkeer van en naar Deventer
Het treinverkeer van en naar Deventer ligt in oktober negen dagen stil. Het gaat om de herfstvakantie; 17 tot en met 25 oktober. In opdracht van ProRail vernieuwt VolkerRail spoor en wissels op station Deventer. Daarnaast vinden er diverse werkzaamheden plaats op de spoorlijnen van Deventer naar Zwolle, Deventer-Apeldoorn, Deventer-Zutphen en Deventer-Almelo. NS zet bussen in.
Diverse werkzaamheden
Naast de spoorvernieuwing op station Deventer, vernieuwt ProRail zes kilometer spoor tussen Zwolle en Olst. Een vernieuwde spoorbaan op betonnen dwarsliggers is onderhoudsarmer en stiller voor de omgeving. In Olst en Holten vinden bovendien perronwerkzaamheden plaats. Op de Zutphensestraat in Apeldoorn wordt in de betreffende week een betonnen tunnelbak onder het spoor geschoven. De tunnel zal uiteindelijk de spoorwegovergang vervangen, zodat de verkeersveiligheid ter plaatse verbetert. Ook in Rijssen komen twee tunnels onder het spoor. De IJsselbrug bij Deventer wordt geschilderd en in Rijssen en in Holten start ProRail met de bouw van geluidschermen. Het spoor van Deventer naar Zutphen ten slotte, wordt tijdens de herfstvakantie gebruikt voor de aan- en afvoer van werktreinen en materialen.
Overlast beperken
Door het combineren van de diverse spoorwerkzaamheden in de herfstvakantie probeert ProRail de overlast voor zowel het treinverkeer als de omgeving te beperken. Spoorwerkzaamheden gebeuren vaak ’s nachts en in rustige periodes zoals de vakantie, aangezien er dan minder treinreizigers zijn. Zo blijft de overlast door uitval van treinen zo beperkt mogelijk.
Gevolgen voor het treinverkeer
Gedurende bovengenoemde periode rijden er geen treinen van en naar Deventer. NS rijdt bussen in plaats van treinen op de trajecten rondom station Deventer. Reizigers kunnen voor exacte informatie over de gevolgen voor hun reis www.ns.nl raadplegen en op deze site de folder met omreisadviezen en bustijden downloaden, of bellen met 0900-9292 (¤ 0,70 per minuut). Ook NOS Teletekst pagina 754 geeft actuele informatie.
De NS zet toch bussen in? Zoveel langer duurt dat niet hoor.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 11:07 schreef boofer het volgende:
[..]
bron
Dat wordt dus een verplicht weekje niet werken....
De NS zet inderdaad bussen in. Eerst moet je een pendel nemen vanaf Deventer CS naar de Scheg, wat toch ook al snel een kwartiertje duurt met alle wachttijd en stoplichten meegerekend. Daar moet je dan opstappen op de bus richting apeldoorn, wat ook weer een half uur is naar Apeldoorn CS en dan reken ik nog niet eens de file's mee in de spits! Terwijl ik er normaal maar 8 minuten over doe. Hierna moet ik ook nog verder door naar Amsterdam.... met andere woorden: Laat maar!quote:Op maandag 12 oktober 2009 08:40 schreef piepster het volgende:
[..]
De NS zet toch bussen in? Zoveel langer duurt dat niet hoor.
Hoezo moet je eerst een pendel nemen van Deventer CS naar de Scheg? Je kan toch ook gewoon op Deventer CS de NS-bus naar Apeldoorn pakken?quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:56 schreef boofer het volgende:
[..]
De NS zet inderdaad bussen in. Eerst moet je een pendel nemen vanaf Deventer CS naar de Scheg, wat toch ook al snel een kwartiertje duurt met alle wachttijd en stoplichten meegerekend. Daar moet je dan opstappen op de bus richting apeldoorn, wat ook weer een half uur is naar Apeldoorn CS en dan reken ik nog niet eens de file's mee in de spits! Terwijl ik er normaal maar 8 minuten over doe. Hierna moet ik ook nog verder door naar Amsterdam.... met andere woorden: Laat maar!
Ik claim wel heen en terug richting amsterdam maal 9 dagen, toch weer >200 euries
Het lijkt me trouwens ook rot als je van Zwolle naar Nijmegen moet (of iets anders via deventer), dan kun je ook een flink eind omrijden...
bronquote:DEVENTER - Het treinverkeer in en rondom Deventer wordt vanaf zaterdag 17 oktober negen dagen lang stilgelegd (tot met 25 oktober). ProRail gebruikt deze periode om in de wijde regio allerlei werkzaamheden aan het spoor uit te voeren.
Vanwege de werkzaamheden rijden er in de herfstvakantie vanaf Deventer in het geheel geen treinen. Zowel in de richting Apeldoorn, Zwolle als Hengelo wordt gewerkt aan het spoor. De spoorlijn Deventer-Zutphen is niet beschikbaar vanwege de aanvoer van materialen. De stremming heeft grote gevolgen voor treinreizigers. Zij moeten omrijden of gebruik maken van de vloot aan bussen die de NS inzetten. Bij sportcentrum De Scheg wordt een tijdelijk busstation ingericht, vanwaar bussen in alle richtingen vertrekken. Tussen De Scheg en het NS-station in de binnenstad rijden pendelbussen. "Door werkzaamheden te combineren in een relatief rustige periode als de herfstvakantie hopen we de overlast te beperken", zegt André de Waard van ProRail.
Waarom laten ze die bussen niet gewoon van Deventer CS vertrekken? Nu moet je eerst naar De Scheg toe, terwijl de vorige keer toen er werkzaamheden op het spoor waren, Vertrokken de bussen gewoon van Deventer CS.quote:
Pak de fiets dan luie hond. Regel een lift. Pak de streekbus.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:56 schreef boofer het volgende:
[..]
De NS zet inderdaad bussen in. Eerst moet je een pendel nemen vanaf Deventer CS naar de Scheg, wat toch ook al snel een kwartiertje duurt met alle wachttijd en stoplichten meegerekend. Daar moet je dan opstappen op de bus richting apeldoorn, wat ook weer een half uur is naar Apeldoorn CS en dan reken ik nog niet eens de file's mee in de spits! Terwijl ik er normaal maar 8 minuten over doe. Hierna moet ik ook nog verder door naar Amsterdam.... met andere woorden: Laat maar!
Jep, het is even (kortstondig) veel gedoe, maar de ervaring leert dat dit beter werkt/minder goodwill kost dan de werkzaamheden lang uitsmeren.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:56 schreef boofer het volgende:
[..]
De NS zet inderdaad bussen in. Eerst moet je een pendel nemen vanaf Deventer CS naar de Scheg, wat toch ook al snel een kwartiertje duurt met alle wachttijd en stoplichten meegerekend. Daar moet je dan opstappen op de bus richting apeldoorn, wat ook weer een half uur is naar Apeldoorn CS en dan reken ik nog niet eens de file's mee in de spits! Terwijl ik er normaal maar 8 minuten over doe. Hierna moet ik ook nog verder door naar Amsterdam.... met andere woorden: Laat maar!
Ik claim wel heen en terug richting amsterdam maal 9 dagen, toch weer >200 euries
Het lijkt me trouwens ook rot als je van Zwolle naar Nijmegen moet (of iets anders via deventer), dan kun je ook een flink eind omrijden...
Ik ga geen 30km fietsen door weer en wind om daarna nog 1 uur in de trein te zitten als ik nog genoeg vrije dagen heb. Ik heb aan 12 uur per dag echt wel genoeg, hoeven er geen 14 uur te worden...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:23 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Pak de fiets dan luie hond. Regel een lift. Pak de streekbus.
nee, je moet echt naar Apeldoornquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:25 schreef nijnja het volgende:
En gaan er van- en tot Twello treinen? Want dan fiets ik daar wel heen vrijdag....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |