abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73078138
quote:
Op donderdag 24 september 2009 18:57 schreef Fha het volgende:

[..]

Het zou tijd worden
Donderopman
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_73289173
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 20:43 schreef Silver_Shark het volgende:

[..]

de grand cafe gedeelte sluit nu beter aan bij de restaurant gedeelde.. in de keuken hebben we een grotere pass gekregen.
Jullie voetballen in de keuken? Enniewee, het Mario menu was top, en mijn vriendin heeft ook genoten van het Herman menu..
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  donderdag 1 oktober 2009 @ 22:19:38 #253
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_73289966
quote:
Op donderdag 24 september 2009 16:30 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Ik over een jaartje als het goed is
Idem! Als het goed is
pi_73295133
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 22:00 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Jullie voetballen in de keuken? Enniewee, het Mario menu was top, en mijn vriendin heeft ook genoten van het Herman menu..
hoi wanneer hebben jullie gegeten vandaag?
als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
-geen browserverneukende links in je sig graag-
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 09:59:47 #255
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_73297978
Ziek in Deventer .
En nu naar school, daarna Swift lostrappen... Als jullie dus wat vaags snel voorbij zien komen
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
pi_73298540
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 01:33 schreef Silver_Shark het volgende:

[..]

hoi wanneer hebben jullie gegeten vandaag?
We zaten er gisteren van zeg 18.30 tot 21.00, achterin de zaal tegen de serre aan zegmaar.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_73300903
We zaten zeker gek te doen op de muziek van Red hot chili peppers.
als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
-geen browserverneukende links in je sig graag-
  zondag 4 oktober 2009 @ 01:36:43 #258
164018 nijnja
pi_73349824
Vandaag Muse-tribute in 't Hof
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 11:07:00 #259
189530 boofer
rechtse SP-er
pi_73542600
quote:
Persbericht

08-10-2009
Herfstvakantie geen treinverkeer van en naar Deventer
Het treinverkeer van en naar Deventer ligt in oktober negen dagen stil. Het gaat om de herfstvakantie; 17 tot en met 25 oktober. In opdracht van ProRail vernieuwt VolkerRail spoor en wissels op station Deventer. Daarnaast vinden er diverse werkzaamheden plaats op de spoorlijnen van Deventer naar Zwolle, Deventer-Apeldoorn, Deventer-Zutphen en Deventer-Almelo. NS zet bussen in.

Diverse werkzaamheden
Naast de spoorvernieuwing op station Deventer, vernieuwt ProRail zes kilometer spoor tussen Zwolle en Olst. Een vernieuwde spoorbaan op betonnen dwarsliggers is onderhoudsarmer en stiller voor de omgeving. In Olst en Holten vinden bovendien perronwerkzaamheden plaats. Op de Zutphensestraat in Apeldoorn wordt in de betreffende week een betonnen tunnelbak onder het spoor geschoven. De tunnel zal uiteindelijk de spoorwegovergang vervangen, zodat de verkeersveiligheid ter plaatse verbetert. Ook in Rijssen komen twee tunnels onder het spoor. De IJsselbrug bij Deventer wordt geschilderd en in Rijssen en in Holten start ProRail met de bouw van geluidschermen. Het spoor van Deventer naar Zutphen ten slotte, wordt tijdens de herfstvakantie gebruikt voor de aan- en afvoer van werktreinen en materialen.

Overlast beperken
Door het combineren van de diverse spoorwerkzaamheden in de herfstvakantie probeert ProRail de overlast voor zowel het treinverkeer als de omgeving te beperken. Spoorwerkzaamheden gebeuren vaak ’s nachts en in rustige periodes zoals de vakantie, aangezien er dan minder treinreizigers zijn. Zo blijft de overlast door uitval van treinen zo beperkt mogelijk.

Gevolgen voor het treinverkeer
Gedurende bovengenoemde periode rijden er geen treinen van en naar Deventer. NS rijdt bussen in plaats van treinen op de trajecten rondom station Deventer. Reizigers kunnen voor exacte informatie over de gevolgen voor hun reis www.ns.nl raadplegen en op deze site de folder met omreisadviezen en bustijden downloaden, of bellen met 0900-9292 (¤ 0,70 per minuut). Ook NOS Teletekst pagina 754 geeft actuele informatie.
bron

Dat wordt dus een verplicht weekje niet werken....
pi_73574710
Ik moet gewoon stagelopen in Almelo, dus ik blijf maar verplicht een weekje bij mn vriend ( normaal ben ik op dinsdag en donderdag in Deventer)
  zondag 11 oktober 2009 @ 14:45:40 #261
164018 nijnja
pi_73574927
Ik hoop dan op een stunt dat de IJsselbrug dan opeens knalrood wordt ofzo!
pi_73601387
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 11:07 schreef boofer het volgende:

[..]

bron

Dat wordt dus een verplicht weekje niet werken....
De NS zet toch bussen in? Zoveel langer duurt dat niet hoor.
  maandag 12 oktober 2009 @ 18:56:23 #263
189530 boofer
rechtse SP-er
pi_73619205
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 08:40 schreef piepster het volgende:

[..]

De NS zet toch bussen in? Zoveel langer duurt dat niet hoor.
De NS zet inderdaad bussen in. Eerst moet je een pendel nemen vanaf Deventer CS naar de Scheg, wat toch ook al snel een kwartiertje duurt met alle wachttijd en stoplichten meegerekend. Daar moet je dan opstappen op de bus richting apeldoorn, wat ook weer een half uur is naar Apeldoorn CS en dan reken ik nog niet eens de file's mee in de spits! Terwijl ik er normaal maar 8 minuten over doe. Hierna moet ik ook nog verder door naar Amsterdam.... met andere woorden: Laat maar!

Ik claim wel heen en terug richting amsterdam maal 9 dagen, toch weer >200 euries

Het lijkt me trouwens ook rot als je van Zwolle naar Nijmegen moet (of iets anders via deventer), dan kun je ook een flink eind omrijden...
pi_73621612
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 18:56 schreef boofer het volgende:

[..]

De NS zet inderdaad bussen in. Eerst moet je een pendel nemen vanaf Deventer CS naar de Scheg, wat toch ook al snel een kwartiertje duurt met alle wachttijd en stoplichten meegerekend. Daar moet je dan opstappen op de bus richting apeldoorn, wat ook weer een half uur is naar Apeldoorn CS en dan reken ik nog niet eens de file's mee in de spits! Terwijl ik er normaal maar 8 minuten over doe. Hierna moet ik ook nog verder door naar Amsterdam.... met andere woorden: Laat maar!

Ik claim wel heen en terug richting amsterdam maal 9 dagen, toch weer >200 euries

Het lijkt me trouwens ook rot als je van Zwolle naar Nijmegen moet (of iets anders via deventer), dan kun je ook een flink eind omrijden...
Hoezo moet je eerst een pendel nemen van Deventer CS naar de Scheg? Je kan toch ook gewoon op Deventer CS de NS-bus naar Apeldoorn pakken?
  maandag 12 oktober 2009 @ 20:03:45 #265
189530 boofer
rechtse SP-er
pi_73622174
quote:
DEVENTER - Het treinverkeer in en rondom Deventer wordt vanaf zaterdag 17 oktober negen dagen lang stilgelegd (tot met 25 oktober). ProRail gebruikt deze periode om in de wijde regio allerlei werkzaamheden aan het spoor uit te voeren.

Vanwege de werkzaamheden rijden er in de herfstvakantie vanaf Deventer in het geheel geen treinen. Zowel in de richting Apeldoorn, Zwolle als Hengelo wordt gewerkt aan het spoor. De spoorlijn Deventer-Zutphen is niet beschikbaar vanwege de aanvoer van materialen. De stremming heeft grote gevolgen voor treinreizigers. Zij moeten omrijden of gebruik maken van de vloot aan bussen die de NS inzetten. Bij sportcentrum De Scheg wordt een tijdelijk busstation ingericht, vanwaar bussen in alle richtingen vertrekken. Tussen De Scheg en het NS-station in de binnenstad rijden pendelbussen. "Door werkzaamheden te combineren in een relatief rustige periode als de herfstvakantie hopen we de overlast te beperken", zegt André de Waard van ProRail.
bron
pi_73622327
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 20:03 schreef boofer het volgende:

[..]

bron
Waarom laten ze die bussen niet gewoon van Deventer CS vertrekken? Nu moet je eerst naar De Scheg toe, terwijl de vorige keer toen er werkzaamheden op het spoor waren, Vertrokken de bussen gewoon van Deventer CS.

Edit: http://www.prorail.nl/Per(...)ennaarDeventer1.aspx Hier staat trouwens niks van de tijdelijke busstation bij de Scheg, en op www.ns.nl zeggen ze ook dat de bus vanaf Deventer CS vertrekt(Nouja, er word niet aangegeven dat je eerst naar De Scheg moet)

[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 12-10-2009 20:10:06 ]
  maandag 12 oktober 2009 @ 20:49:49 #267
189530 boofer
rechtse SP-er
pi_73624491
Vorige keren waren er niet zoveel sporen die er uit lagen. Dan ging het elke keer maar om een richting. Nu ligt echt alles eruit, dus zijn er wat meer bussen nodig. Ik denk dat er bij het CS niet genoeg parkeerplek is voor alle bussen en bij de Scheg hebben ze een erg grote parkeerplaats.
pi_73642586
Scheg heeft meer ruimte om de bussen te kunnen herbergen inderdaad.
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_73662172
Ha nog meer Deventernaren,

Dat zal dan wel rustig worden volgende week op mijn balkon, zonder al dat treinverkeer
pi_73673564
quote:

[..]

Pak de fiets dan luie hond. Regel een lift. Pak de streekbus.
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_73673843
quote:

[..]

Jep, het is even (kortstondig) veel gedoe, maar de ervaring leert dat dit beter werkt/minder goodwill kost dan de werkzaamheden lang uitsmeren.
  woensdag 14 oktober 2009 @ 20:06:01 #272
189530 boofer
rechtse SP-er
pi_73691836
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 10:23 schreef zwaaibaai het volgende:

[..]

Pak de fiets dan luie hond. Regel een lift. Pak de streekbus.
Ik ga geen 30km fietsen door weer en wind om daarna nog 1 uur in de trein te zitten als ik nog genoeg vrije dagen heb. Ik heb aan 12 uur per dag echt wel genoeg, hoeven er geen 14 uur te worden...

Er rijd geen streekbus richting apeldoorn. Lijn 111 is al jaren, sinds er een stoptrein tussen apeldoorn en deventer rijd, afgeschaft.
pi_73884255
http://www.destentor.nl/r(...)n-mist-net-schip.ece

Spectabel de luxe, vanmorgen om 8.00 uur. Fotograaf was er best wel snel bij
Lurf is the message and the message is Lurf
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 18:25:58 #274
164018 nijnja
pi_73887157
En gaan er van- en tot Twello treinen? Want dan fiets ik daar wel heen vrijdag....
pi_73904136
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 18:25 schreef nijnja het volgende:
En gaan er van- en tot Twello treinen? Want dan fiets ik daar wel heen vrijdag....
nee, je moet echt naar Apeldoorn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')