Dat heb jij ervan gemaakt, begin jij maarquote:
ik gaf slechts een voorbeeldje.... het gehele humor gedeelte moet gewoon klikken...quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, okee, maar inzien dat het een geintje is en er ook echt om kunnen lachen zijn twee verschillende dingen.
Is het belangrijk dat ze ook om je grappen lacht?
(ik heb de hoop allang opgegeven dat ik iemand tegen zou kunnen komen die mijn humor begrijpt)
Waar is je brownie?quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, okee, maar inzien dat het een geintje is en er ook echt om kunnen lachen zijn twee verschillende dingen.
Is het belangrijk dat ze ook om je grappen lacht?
(ik heb de hoop allang opgegeven dat ik iemand tegen zou kunnen komen die mijn humor begrijpt)
lekker makkelijk toch, moet kunnen!quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:31 schreef rhubarbje het volgende:
ik ga er niet eens meer commentaar op geven
[
quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:25 schreef djayzz het volgende:
[..]
Arm dingIk kan niet eens mee carnavla-en
Omdat ik naar het ziekenhuis moet voor een MRI scan, dus ik heb sowieso al geen zin in volgende weekquote:
Ik vind maar weinig dingen in ONZ echt grappig. Ik vind ONZ vaak zo geforceerd. Net als KLB. Vroeger was alles beter.quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
@TT
Nou ja, ik heb dus het probleem dat mensen meestal niet begrijpen waarom ik lach...
Ik heb ook een nogal vreemd gevoel voor humor. Kan wel om veel lachen trouwens, dat scheelt, maar meestal als ik echt de slappe lach heb, krijg ik met geen mogelijkheid uitgelegd waarom ik iets nou zo grappig vind.
Dit vond ik bv ook erg grappig: Onvermoede humor in de active topic lijst deel XIX![]()
Wel hoor, alleen jij ziet het nietquote:
Ik heb het daar ook helemaal niet over lulloquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:38 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik vind maar weinig dingen in ONZ echt grappig. Ik vind ONZ vaak zo geforceerd. Net als KLB. Vroeger was alles beter.
ik vond het niet de moeite waardquote:
En ik ben trouwens ook nog jarig de 21e (zaterdag) en de 22e zijn mijn ouders 30 jaar getrouwd, dinsdag moet ik naar het ziekenhuis voor een MRI scan, en de week erop (3 maart) krijg ik de uitslag.quote:
quote:
Ik las 'Je sletten achter de PC'. Je was alweer mn nieuwe heldquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:43 schreef Adolecens het volgende:
Koffie zetten, de bak met suikerklontjes aanvullen en met je net lekker gezette bakkie koffie naar zolder lopen... Je settelen achter de pc en ja! Je zit.. eindelijk!![]()
En er dan achterkomen dat je alsnog de suiker vergeten bent en de koffie van je monitor af moet poetsen...
dat is ook onlogisch je comp helemaal op zolderquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:43 schreef Adolecens het volgende:
Koffie zetten, de bak met suikerklontjes aanvullen en met je net lekker gezette bakkie koffie naar zolder lopen... Je settelen achter de pc en ja! Je zit.. eindelijk!![]()
En er dan achterkomen dat je alsnog de suiker vergeten bent en de koffie van je monitor af moet poetsen...
en je koffie benedenquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat is ook onlogisch je comp helemaal op zolder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |