Dat heb jij ervan gemaakt, begin jij maarquote:
ik gaf slechts een voorbeeldje.... het gehele humor gedeelte moet gewoon klikken...quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, okee, maar inzien dat het een geintje is en er ook echt om kunnen lachen zijn twee verschillende dingen.
Is het belangrijk dat ze ook om je grappen lacht?
(ik heb de hoop allang opgegeven dat ik iemand tegen zou kunnen komen die mijn humor begrijpt)
Waar is je brownie?quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, okee, maar inzien dat het een geintje is en er ook echt om kunnen lachen zijn twee verschillende dingen.
Is het belangrijk dat ze ook om je grappen lacht?
(ik heb de hoop allang opgegeven dat ik iemand tegen zou kunnen komen die mijn humor begrijpt)
lekker makkelijk toch, moet kunnen!quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:31 schreef rhubarbje het volgende:
ik ga er niet eens meer commentaar op geven
[
quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:25 schreef djayzz het volgende:
[..]
Arm dingIk kan niet eens mee carnavla-en
Omdat ik naar het ziekenhuis moet voor een MRI scan, dus ik heb sowieso al geen zin in volgende weekquote:
Ik vind maar weinig dingen in ONZ echt grappig. Ik vind ONZ vaak zo geforceerd. Net als KLB. Vroeger was alles beter.quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
@TT
Nou ja, ik heb dus het probleem dat mensen meestal niet begrijpen waarom ik lach...
Ik heb ook een nogal vreemd gevoel voor humor. Kan wel om veel lachen trouwens, dat scheelt, maar meestal als ik echt de slappe lach heb, krijg ik met geen mogelijkheid uitgelegd waarom ik iets nou zo grappig vind.
Dit vond ik bv ook erg grappig: Onvermoede humor in de active topic lijst deel XIX![]()
Wel hoor, alleen jij ziet het nietquote:
Ik heb het daar ook helemaal niet over lulloquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:38 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik vind maar weinig dingen in ONZ echt grappig. Ik vind ONZ vaak zo geforceerd. Net als KLB. Vroeger was alles beter.
ik vond het niet de moeite waardquote:
En ik ben trouwens ook nog jarig de 21e (zaterdag) en de 22e zijn mijn ouders 30 jaar getrouwd, dinsdag moet ik naar het ziekenhuis voor een MRI scan, en de week erop (3 maart) krijg ik de uitslag.quote:
quote:
Ik las 'Je sletten achter de PC'. Je was alweer mn nieuwe heldquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:43 schreef Adolecens het volgende:
Koffie zetten, de bak met suikerklontjes aanvullen en met je net lekker gezette bakkie koffie naar zolder lopen... Je settelen achter de pc en ja! Je zit.. eindelijk!![]()
En er dan achterkomen dat je alsnog de suiker vergeten bent en de koffie van je monitor af moet poetsen...
dat is ook onlogisch je comp helemaal op zolderquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:43 schreef Adolecens het volgende:
Koffie zetten, de bak met suikerklontjes aanvullen en met je net lekker gezette bakkie koffie naar zolder lopen... Je settelen achter de pc en ja! Je zit.. eindelijk!![]()
En er dan achterkomen dat je alsnog de suiker vergeten bent en de koffie van je monitor af moet poetsen...
en je koffie benedenquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat is ook onlogisch je comp helemaal op zolder
Niet iedereen kan een laptop betalen hequote:Op woensdag 18 februari 2009 11:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Je mist mequote:Op woensdag 18 februari 2009 11:43 schreef Adolecens het volgende:
Ben je dit ook zelf?quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik wissel wel vaker tijdelijk van ava
dan doe je iets niet goedquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:46 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Niet iedereen kan een laptop betalen he
Nee hoor, hier kan ik lekker mijn gang gaan...quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Oei....quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:46 schreef JoeyT het volgende:
[..]
en beneden niet?quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:47 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nee hoor, hier kan ik lekker mijn gang gaan...
[..]
Oei....
Zal ik hierop reageren of niet...?
quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
en beneden niet?
het is toch jou huis hoop ik of niet dan
Ik heb een Sony Vaio 17" Multimedia laptop onder mijn HD tv liggen, die via HDMI de Blu Ray speler in gaat.quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:46 schreef JoeyT het volgende:
[..]
point taken denk ikquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:53 schreef Adolecens het volgende:
[..]
[..]
Ik heb een Sony Vaio 17" Multimedia laptop
-lap tekst-
in de woonkamer dus.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:55 schreef rhubarbje het volgende:
dan is hier kan ik mn gang gaan dus een onzin argument
Kan nog wel even doorgaan;quote:
Ik heb geen idee wat je zegt, maar het is vast indrukwekkend allemaalquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:57 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Kan nog wel even doorgaan;
De server heeft een RAID 0 van 320 GB voor het OS en een RAID 5, met 2x 2,5TB aan opslag. De vaste pc's communiceren via gigabit, de laptops via wifi. De laptop onder de tv ook met gigabit voor HD TV. VPN access via 3.5G op mijn laptops als ik buiten de deur ben, een 100MB internetverbinding...
Dus... clear?
quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:53 schreef Adolecens het volgende:
[..]
[..]
Ik heb een Sony Vaio 17" Multimedia laptop onder mijn HD tv liggen, die via HDMI de Blu Ray speler in gaat.
Verder heb ik een Sony Vaio 12" laptop onder de bank liggen om de 17" mee aan te sturen via remote control, omdat ik te lui ben de 17" te bedienen voor de tv.
Dan heb ik nog een HP Pavilion DV9000 17" laptop waar ik gewoon aan werk als ik beneden zit aan de eettafel of op kantoor...
Verder staan er op zolder een pc met 2x een 24"beeldscherm naast elkaar gekoppeld met extended bureaublad en draai ik een Windows 2008 sever op de computer die in de vliering staat.
Dan staat er in de trapkast een Dymo en een gewone printer en op zolder staat er een Dymo en een Color Laserjet 3800 DTN.
In mijn schuur heb ik verder nog 3 laptops liggen en 6 pc's staan waar ik niks mee doe, een zooitje beeldschermen, gigabit swtiches, dymo's, etc.![]()
Ik wil geen pc beneden hebben staan ivm met de zooi en rommelige uitstraling die het geeft in de woonkamer dus.
True,quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:56 schreef rhubarbje het volgende:
hier in singles valt het me altijd echt enorm op hoe vaak mensen zeggen dat is omdat zus en zo
En dan zeg je ja heus? dat klinkt een beetje gek
En dan krijg je een totaal andere uitleg
Met hier kan ik mijn gang gaan bedoel ik dat ik op zolder een werkkamer annex loungekamer maak, waarin dit allemaal verwerkt is en op elkaar afgestemd is zoals ik het graag wil hebben en graag in werk. Dat wil ik in de woonkamer niet, omdat dat de "WOON"kamer is en geen werkkamer.quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:55 schreef rhubarbje het volgende:
dan is hier kan ik mn gang gaan dus een onzin argument
nee ik ga carnavallen!quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:58 schreef djayzz het volgende:
[..]
True,
heb je trouwens zin om carnaval bij mij te komen vieren, kunnen we samen zielig zijn?
quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee ik ga carnavallen!
Desnoods ga ik deze week niet meer naar school om alvast uit te zieken
aha vandaar de laptop in de woonkamerquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:59 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Met hier kan ik mijn gang gaan bedoel ik dat ik op zolder een werkkamer annex loungekamer maak, waarin dit allemaal verwerkt is en op elkaar afgestemd is zoals ik het graag wil hebben en graag in werk. Dat wil ik in de woonkamer niet, omdat dat de "WOON"kamer is en geen werkkamer.
Mja, van koffie zonder suiker ga ik steigerenquote:
Negeer me dan, dan doe ik dat bij jouquote:Op woensdag 18 februari 2009 12:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
aha vandaar de laptop in de woonkamer
Maar het zal me eigenlijk allemaal een worst wezen
Pas maar op dat je dat niet doet bovenaan de trapquote:Op woensdag 18 februari 2009 12:00 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Mja, van koffie zonder suiker ga ik steigeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |