Dat heb jij ervan gemaakt, begin jij maarquote:
ik gaf slechts een voorbeeldje.... het gehele humor gedeelte moet gewoon klikken...quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, okee, maar inzien dat het een geintje is en er ook echt om kunnen lachen zijn twee verschillende dingen.
Is het belangrijk dat ze ook om je grappen lacht?
(ik heb de hoop allang opgegeven dat ik iemand tegen zou kunnen komen die mijn humor begrijpt)
Waar is je brownie?quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, okee, maar inzien dat het een geintje is en er ook echt om kunnen lachen zijn twee verschillende dingen.
Is het belangrijk dat ze ook om je grappen lacht?
(ik heb de hoop allang opgegeven dat ik iemand tegen zou kunnen komen die mijn humor begrijpt)
lekker makkelijk toch, moet kunnen!quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:31 schreef rhubarbje het volgende:
ik ga er niet eens meer commentaar op geven
[
quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:25 schreef djayzz het volgende:
[..]
Arm dingIk kan niet eens mee carnavla-en
Omdat ik naar het ziekenhuis moet voor een MRI scan, dus ik heb sowieso al geen zin in volgende weekquote:
Ik vind maar weinig dingen in ONZ echt grappig. Ik vind ONZ vaak zo geforceerd. Net als KLB. Vroeger was alles beter.quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
@TT
Nou ja, ik heb dus het probleem dat mensen meestal niet begrijpen waarom ik lach...
Ik heb ook een nogal vreemd gevoel voor humor. Kan wel om veel lachen trouwens, dat scheelt, maar meestal als ik echt de slappe lach heb, krijg ik met geen mogelijkheid uitgelegd waarom ik iets nou zo grappig vind.
Dit vond ik bv ook erg grappig: Onvermoede humor in de active topic lijst deel XIX![]()
Wel hoor, alleen jij ziet het nietquote:
Ik heb het daar ook helemaal niet over lulloquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:38 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik vind maar weinig dingen in ONZ echt grappig. Ik vind ONZ vaak zo geforceerd. Net als KLB. Vroeger was alles beter.
ik vond het niet de moeite waardquote:
En ik ben trouwens ook nog jarig de 21e (zaterdag) en de 22e zijn mijn ouders 30 jaar getrouwd, dinsdag moet ik naar het ziekenhuis voor een MRI scan, en de week erop (3 maart) krijg ik de uitslag.quote:
quote:
Ik las 'Je sletten achter de PC'. Je was alweer mn nieuwe heldquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:43 schreef Adolecens het volgende:
Koffie zetten, de bak met suikerklontjes aanvullen en met je net lekker gezette bakkie koffie naar zolder lopen... Je settelen achter de pc en ja! Je zit.. eindelijk!![]()
En er dan achterkomen dat je alsnog de suiker vergeten bent en de koffie van je monitor af moet poetsen...
dat is ook onlogisch je comp helemaal op zolderquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:43 schreef Adolecens het volgende:
Koffie zetten, de bak met suikerklontjes aanvullen en met je net lekker gezette bakkie koffie naar zolder lopen... Je settelen achter de pc en ja! Je zit.. eindelijk!![]()
En er dan achterkomen dat je alsnog de suiker vergeten bent en de koffie van je monitor af moet poetsen...
en je koffie benedenquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat is ook onlogisch je comp helemaal op zolder
Niet iedereen kan een laptop betalen hequote:Op woensdag 18 februari 2009 11:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Je mist mequote:Op woensdag 18 februari 2009 11:43 schreef Adolecens het volgende:
Ben je dit ook zelf?quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik wissel wel vaker tijdelijk van ava
dan doe je iets niet goedquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:46 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Niet iedereen kan een laptop betalen he
Nee hoor, hier kan ik lekker mijn gang gaan...quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Oei....quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:46 schreef JoeyT het volgende:
[..]
en beneden niet?quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:47 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nee hoor, hier kan ik lekker mijn gang gaan...
[..]
Oei....
Zal ik hierop reageren of niet...?
quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
en beneden niet?
het is toch jou huis hoop ik of niet dan
Ik heb een Sony Vaio 17" Multimedia laptop onder mijn HD tv liggen, die via HDMI de Blu Ray speler in gaat.quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:46 schreef JoeyT het volgende:
[..]
point taken denk ikquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:53 schreef Adolecens het volgende:
[..]
[..]
Ik heb een Sony Vaio 17" Multimedia laptop
-lap tekst-
in de woonkamer dus.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:55 schreef rhubarbje het volgende:
dan is hier kan ik mn gang gaan dus een onzin argument
Kan nog wel even doorgaan;quote:
Ik heb geen idee wat je zegt, maar het is vast indrukwekkend allemaalquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:57 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Kan nog wel even doorgaan;
De server heeft een RAID 0 van 320 GB voor het OS en een RAID 5, met 2x 2,5TB aan opslag. De vaste pc's communiceren via gigabit, de laptops via wifi. De laptop onder de tv ook met gigabit voor HD TV. VPN access via 3.5G op mijn laptops als ik buiten de deur ben, een 100MB internetverbinding...
Dus... clear?
quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:53 schreef Adolecens het volgende:
[..]
[..]
Ik heb een Sony Vaio 17" Multimedia laptop onder mijn HD tv liggen, die via HDMI de Blu Ray speler in gaat.
Verder heb ik een Sony Vaio 12" laptop onder de bank liggen om de 17" mee aan te sturen via remote control, omdat ik te lui ben de 17" te bedienen voor de tv.
Dan heb ik nog een HP Pavilion DV9000 17" laptop waar ik gewoon aan werk als ik beneden zit aan de eettafel of op kantoor...
Verder staan er op zolder een pc met 2x een 24"beeldscherm naast elkaar gekoppeld met extended bureaublad en draai ik een Windows 2008 sever op de computer die in de vliering staat.
Dan staat er in de trapkast een Dymo en een gewone printer en op zolder staat er een Dymo en een Color Laserjet 3800 DTN.
In mijn schuur heb ik verder nog 3 laptops liggen en 6 pc's staan waar ik niks mee doe, een zooitje beeldschermen, gigabit swtiches, dymo's, etc.![]()
Ik wil geen pc beneden hebben staan ivm met de zooi en rommelige uitstraling die het geeft in de woonkamer dus.
True,quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:56 schreef rhubarbje het volgende:
hier in singles valt het me altijd echt enorm op hoe vaak mensen zeggen dat is omdat zus en zo
En dan zeg je ja heus? dat klinkt een beetje gek
En dan krijg je een totaal andere uitleg
Met hier kan ik mijn gang gaan bedoel ik dat ik op zolder een werkkamer annex loungekamer maak, waarin dit allemaal verwerkt is en op elkaar afgestemd is zoals ik het graag wil hebben en graag in werk. Dat wil ik in de woonkamer niet, omdat dat de "WOON"kamer is en geen werkkamer.quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:55 schreef rhubarbje het volgende:
dan is hier kan ik mn gang gaan dus een onzin argument
nee ik ga carnavallen!quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:58 schreef djayzz het volgende:
[..]
True,
heb je trouwens zin om carnaval bij mij te komen vieren, kunnen we samen zielig zijn?
quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee ik ga carnavallen!
Desnoods ga ik deze week niet meer naar school om alvast uit te zieken
aha vandaar de laptop in de woonkamerquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:59 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Met hier kan ik mijn gang gaan bedoel ik dat ik op zolder een werkkamer annex loungekamer maak, waarin dit allemaal verwerkt is en op elkaar afgestemd is zoals ik het graag wil hebben en graag in werk. Dat wil ik in de woonkamer niet, omdat dat de "WOON"kamer is en geen werkkamer.
Mja, van koffie zonder suiker ga ik steigerenquote:
Negeer me dan, dan doe ik dat bij jouquote:Op woensdag 18 februari 2009 12:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
aha vandaar de laptop in de woonkamer
Maar het zal me eigenlijk allemaal een worst wezen
Pas maar op dat je dat niet doet bovenaan de trapquote:Op woensdag 18 februari 2009 12:00 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Mja, van koffie zonder suiker ga ik steigeren
Goed dat je het allemaal even zo minutieus uitschrijft. Draagt allemaal bij aan je e-penis.quote:
Lounge kamer zonder koffie apparaat...quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:59 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Met hier kan ik mijn gang gaan bedoel ik dat ik op zolder een werkkamer annex loungekamer maak, waarin dit allemaal verwerkt is en op elkaar afgestemd is zoals ik het graag wil hebben en graag in werk. Dat wil ik in de woonkamer niet, omdat dat de "WOON"kamer is en geen werkkamer.
doe ff rustig zegquote:Op woensdag 18 februari 2009 12:01 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Negeer me dan, dan doe ik dat bij jou
* JoeyT trekt plakband los en vraagt waarom Ado dat gedan heeft?quote:
Hey, ik ben nu dus ook even een mega-post aan het uittikken inzake de Keihardware in mijn humble abode hè. You spoke too soon.quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:02 schreef JoeyT het volgende:
Lounge kamer zonder koffie apparaat...
Nep dus![]()
Ik had je hoger ingeschat. Gari, Lit En Airwin hadden nooit gehapt.
doortastend.quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:03 schreef rhubarbje het volgende:
Vooral als het een mega lap tekst is met dingen die ik niet snap maar die er alleen staan om ff aan te tonen hoe tof je bent
Duidelijk. Ik hang nu even gewichtjes aan mn e-penis zodat hij straks extra lang is als we ze naast elkaar gaan leggen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:05 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Hey, ik ben nu dus ook even een mega-post aan het uittikken inzake de Keihardware in mijn humble abode hè. You spoke too soon.
ja ik doe het allemaal zo slecht nog niet voor een meisjequote:
En dan ook nog dikke jopen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja ik doe het allemaal zo slecht nog niet voor een meisje
NERD!.....quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:53 schreef Adolecens het volgende:
[..]
[..]
Ik heb een Sony Vaio 17" Multimedia laptop onder mijn HD tv liggen, die via HDMI de Blu Ray speler in gaat.
Verder heb ik een Sony Vaio 12" laptop onder de bank liggen om de 17" mee aan te sturen via remote control, omdat ik te lui ben de 17" te bedienen voor de tv.
Dan heb ik nog een HP Pavilion DV9000 17" laptop waar ik gewoon aan werk als ik beneden zit aan de eettafel of op kantoor...
Verder staan er op zolder een pc met 2x een 24"beeldscherm naast elkaar gekoppeld met extended bureaublad en draai ik een Windows 2008 sever op de computer die in de vliering staat.
Dan staat er in de trapkast een Dymo en een gewone printer en op zolder staat er een Dymo en een Color Laserjet 3800 DTN.
In mijn schuur heb ik verder nog 3 laptops liggen en 6 pc's staan waar ik niks mee doe, een zooitje beeldschermen, gigabit swtiches, dymo's, etc.![]()
Ik wil geen pc beneden hebben staan ivm met de zooi en rommelige uitstraling die het geeft in de woonkamer dus.
I'm so blessedquote:Op woensdag 18 februari 2009 12:09 schreef JoeyT het volgende:
[..]
En dan ook nog dikke jopen.![]()
Zo die opmerking hebben we weer gehad
Ik had je altijd al hoog zitten. Incluis voornoemde jopen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:08 schreef rhubarbje het volgende:
ja ik doe het allemaal zo slecht nog niet voor een meisje![]()
![]()
Hopen dat ze over tien jaar nog steeds zo hoog zitten.quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:11 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik had je altijd al hoog zitten. Incluis voornoemde jopen.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:11 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik had je altijd al hoog zitten. Incluis voornoemde jopen.
ik heb al een spaarpotje staan voor mn lift uiteraardquote:Op woensdag 18 februari 2009 12:12 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hopen dat ze over tien jaar nog steeds zo hoog zitten.
ben je pas 12?quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik heb al een spaarpotje staan voor mn lift uiteraard
met die tieten van mij moet je over dat soort dingen al vanaf je 12 nadenken he
Ja ik doe het ook niet slecht met mn HP laptop, mn Dell laptop die ik gratis bij een telefoon abo heb gekregen. Met mijn Speedtouch modem/router en 1,5 MB internet van Het Net. Op beide laptops nieuwste versie van Windows XP en Mindjet Manager 8 (wel de 30 dagen trail natuurlijk). Om maar niet te spreken over mn Firefox en Internetexplorer browsers. En als kers op de taart mn kadaza als startpagina.quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:10 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
NERD!.....
Doe ik het niet slecht met mijn 17macbookpro die ik als ontwikkeldoos gebruik, asus laptop die als ontwikkelserver voor webmeuk, voorzien van een pakje lacie USB disks waar mijn HD content op staat. Compaq laptop voor in bed omdat ik ook wil kunnen fok'en vanuit de slaapkamer. Workstation met 2x22" voor mijn fotografie zut. Oh ja, en uitaard ook een bluray speler voor aan de HD tv.
pimp my gear.....
Tennisbal in een panty.quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:12 schreef JoeyT het volgende:
Hopen dat ze over tien jaar nog steeds zo hoog zitten.
Ze staan nog altijd op mijn netvlies gebrand. Ik denk er nog regelmatig aan, als ik zwaar getafeld heb bevubbeld.quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:12 schreef rhubarbje het volgende:jeuj
Maar jij weet toch niks van mijn tieten?
ik bedoel mn fobo is al zo lang weg
Jij begint nu geil te worden?quote:
ik ben jaloers op je kadaza man... ik heb al jaren "About blank" als start pagina, maar die is nogal saai!quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:16 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja ik doe het ook niet slecht met mn HP laptop, mn Dell laptop die ik gratis bij een telefoon abo heb gekregen. Met mijn Speedtouch modem/router en 1,5 MB internet van Het Net. Op beide laptops nieuwste versie van Windows XP en Mindjet Manager 8 (wel de 30 dagen trail natuurlijk). Om maar niet te spreken over mn Firefox en Internetexplorer browsers. En als kers op de taart mn kadaza als startpagina.![]()
BOEM!!!![]()
![]()
http://fotoboek.fok.nl/rhubarbjequote:Op woensdag 18 februari 2009 12:16 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Tennisbal in een panty.
Da's mijn associatie dan weer.
[..]
Ze staan nog altijd op mijn netvlies gebrand. Ik denk er nog regelmatig aan, als ik zwaar getafeld heb bevubbeld.
ja dat staat er iddquote:
ik glibber helemaal van mijn stoel van geilheidquote:
Ik bedoelde eigenlijk dat er ws niets meer op gezegd gaat wordenquote:Op woensdag 18 februari 2009 12:23 schreef rhubarbje het volgende:
ow dan heb ik niks gezegd want in herhaling vallen past echt niet bij singles!
Dat je dikke jopen hebt.quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:23 schreef rhubarbje het volgende:
ow dan heb ik niks gezegd want in herhaling vallen past echt niet bij singles!
PM me maar als je het ook wilt.quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:18 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ik ben jaloers op je kadaza man... ik heb al jaren "About blank" als start pagina, maar die is nogal saai!
In welke zin niet kunnen dansen. Als ik uitga dan dansen de mannen toch echt.quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:32 schreef rhubarbje het volgende:
weet je wat ik me nu ff af vraag?
Waarom kunnen mannen niet dansen?
Als je slim bent als man ga je juist dansen want meisjes vinden dat tof
Sommige mannen kunnen het wel.quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:32 schreef rhubarbje het volgende:
weet je wat ik me nu ff af vraag?
Waarom kunnen mannen niet dansen?
Als je slim bent als man ga je juist dansen want meisjes vinden dat tof
De ex danste altijd door heen en weer te hupsen op twee benen met zijn handen in de lucht. Beetje zoals mijn opa vroegerquote:Op woensdag 18 februari 2009 12:40 schreef rhubarbje het volgende:
vriendje kan alleen maar een beetje op de plek macheren en kijkt heeeeel ongemakkelijk hij vind er niks aan
Dus toen zei ie wijs hier eens een man aan die kan dansen
en ik zag er geen een
sowieso waren er maar een handvol aan het dansen en ze bakte er niet veel van haha
Dat gaat prima hoor. House is geen gabber ofzo.quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:48 schreef rhubarbje het volgende:
op house kun je juist niet dansen
Alleen dom springen en dat is geen dansen
Met dit tempo is het toch niet bij te lezen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 @ 12:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
die inwendige BH hebben we in t vorige topic al uitgebreid behandeld
ohja sorry was ik even vergeten, het is wat jij vind dat het isquote:Op woensdag 18 februari 2009 12:48 schreef rhubarbje het volgende:
Mja, als ze gabber of soortgelijk 180+ BPM gebeuk bedoeld, dan heeft ze wel een punt.quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:53 schreef rival het volgende:
ohja sorry was ik even vergeten, het is wat jij vind dat het is![]()
![]()
wie ben jij om dat te bepalen?
op housefeesten wordt gedanst!
Dan kom je niet op de juiste feestjes vrees ik.quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:56 schreef rhubarbje het volgende:
nee er word niet gedanst
En al helemaal niet op een manier die dames het bed in lokt
housefeest schaar ik alles onder, dus van een relaxte latin house, tot aan een tunnel of terror op een hakkebar feest...quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:57 schreef Techno het volgende:
[..]
Mja, als ze gabber of soortgelijk 180+ BPM gebeuk bedoeld, dan heeft ze wel een punt.
Daar kun je alleen maar op springen en hakken.
dat is idd nu ff niet wat ik onder dansen verstaquote:Op woensdag 18 februari 2009 12:57 schreef Techno het volgende:
[..]
Mja, als ze gabber of soortgelijk 180+ BPM gebeuk bedoeld, dan heeft ze wel een punt.
Daar kun je alleen maar op springen en hakken.
Dat doe ik dus niet. En house is een stroming op zich.quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:58 schreef rival het volgende:
housefeest schaar ik alles onder, dus van een relaxte latin house, tot aan een tunnel of terror op een hakkebar feest...
je bedoeld bepaalde dansen? zoals salsa bvquote:Op woensdag 18 februari 2009 12:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat is idd nu ff niet wat ik onder dansen versta
(jaja ik weet wel technisch gezien is het dat wel)
Maar kijk ik vind zelf een beetje rock achtige muziek af en toe wel tof maar daar kun je nou ook niet echt goed op dansen
Ik bedoel echt dansen
Je spreek jezelf nogal tegen...quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:59 schreef rhubarbje het volgende:
ik ga nooit naar housefeestjes want ik vind het ronduit kutmuziek
quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:48 schreef rhubarbje het volgende:
johquote:
nee hoor hoe spreek ik mezelf daar tegenquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:01 schreef Techno het volgende:
[..]
Je spreek jezelf nogal tegen...
[..]
Dat doe je wel want je hebt er wel een oordeel over...quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:03 schreef rhubarbje het volgende:
nee hoor hoe spreek ik mezelf daar tegen
Ik vind het kutmuziek ja maar dat staat ff los van het feit of je er op kunt dansen
Zoals ik al aangaf is er genoeg muziek die ik wel leuk vind waar je niet op kunt dansen
En dan bedoel ik ff dansen als in dansen (ik weet niet hoe ik dat uit moet leggen ipv onderstrepen en zo haha)
Als je er nooit komt kun je dat dus ook niet weten..quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:56 schreef rhubarbje het volgende:
nee er word niet gedanst
Gewoon eens naar een fatsoenlijke club gaan. Zul je genoeg mooie mannen zien die goed kunnen dansen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:56 schreef rhubarbje het volgende:
nee er word niet gedanst
Dat zei ik dus ook al.quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:08 schreef JoeyT het volgende:
Gewoon eens naar een fatsoenlijke club gaan. Zul je genoeg mooie mannen zien die goed kunnen dansen.
waar moet ik heen dan?quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:08 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Gewoon eens naar een fatsoenlijke club gaan. Zul je genoeg mooie mannen zien die goed kunnen dansen.
Ow, drum & Bass vind ik wel lekkerquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:11 schreef rhubarbje het volgende:
vriendje houd van alle soorten kutmuziek dus ik ben er wel eens ingetraptnet zo als in een d&b feest blegh
Maar ik kan wel dansen en de manier van dansen die ik bedoel gaat daar nou niet echt lekker op dus ja
ik niet, ik ben namelijk altijd degene die nuchter isquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:12 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ow, drum & Bass vind ik wel lekker
1, 27-02 in de power zone. sexybag.quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waar moet ik heen dan?
Maar ik bedoelde het meer zo van: als de (single) mannen slim zijn gaan ze dansen
Waarom hebben ze dat geheim nog niet ondekt
dat is er vast jaquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:13 schreef Nouk84 het volgende:
Er is wel een redelijk groot verschil wat jij dansen vindt (en waar een man jou dus mee kan lokken) en wat iemand anders dansen vindt..
dans de; m -en 1 ritmische beweging vh lichaam op de maat vd muziekquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:13 schreef Nouk84 het volgende:
Er is wel een redelijk groot verschil wat jij dansen vindt (en waar een man jou dus mee kan lokken) en wat iemand anders dansen vindt..
Gewoon de leuke clubs in Amserdam en Rotterdam.quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waar moet ik heen dan?
Gaybars daar kun je goed dansen
Maar ik bedoelde het meer zo van: als de (single) mannen slim zijn gaan ze dansen
Waarom hebben ze dat geheim nog niet ondekt
27-2 kan ik dan weer nietquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:14 schreef rival het volgende:
[..]
1, 27-02 in de power zone. sexybag.
2 als je het nou niet kan?
ook diegene die zich daar dus belachelijk loopt te maken?quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:15 schreef rhubarbje het volgende:
Als je daar toch gewoon ff tussen duikt heb je volgens mij grote kans om er een mee naar je grot te sleuren
ja daar dansen ze vastquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:16 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Gewoon de leuke clubs in Amserdam en Rotterdam.
Escape, Bitterzoet, leuke feestjes van Paradiso, Jimmy Woo etc...
power zone zijn vaak leuke feestjes.quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
27-2 kan ik dan weer niet
en dan moet je oefenen voor de spiegel!
quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja daar dansen ze vast
maar dan heb je weer zo'n kudde van die glade mooiiboys
dat was ook weer niet echt wat ikbedoelde
Ik ben te kieskeurig he
quote:
nee daarom zei ik ook waarom kunnen zo veel mannen niet dansenquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:17 schreef rival het volgende:
[..]
ook diegene die zich daar dus belachelijk loopt te maken?
bv jouw vriendje...
zou hij je versierd hebben door naast je te komen dansen?
nee die hebben idd een beetje pech...quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:18 schreef rival het volgende:
[..]
power zone zijn vaak leuke feestjes.
als je maar nooit naar een gratis entree feestje gaat daar, het is en blijft amsterdam oost/zuid/oost
nou sommige mensen hebben echt geen ritme gevoel hoor, die kunnen het ook nooit leren vermoed ik..
Correctie dan: "goed" dansen..quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:16 schreef rival het volgende:
[..]
dans de; m -en 1 ritmische beweging vh lichaam op de maat vd muziek
staat niet bij wat voor beweging, ook niet bij wat voor muziek.
zijn we het daar allemaal verder over eens!
Ik las hierboven dat ik best in herhaling mocht vallenquote:
Déjà vu!quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:16 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Maar uh, waar hou je wel van dan?quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:21 schreef rhubarbje het volgende:
nee die hebben idd een beetje pech...
quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:26 schreef Techno het volgende:
[..]
Maar uh, waar hou je wel van dan?
Jimmy Woo en Escape zijn wel een beetje passequote:Op woensdag 18 februari 2009 13:16 schreef JoeyT het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:29 schreef rhubarbje het volgende:
wel voordoen maar ja dan sta ik zo eenzaam voor mn laptopje te dansen
quote:
Ik vind de Jimmy nog altijd wel leuk hoor.quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:29 schreef Ripley het volgende:
[..]
Jimmy Woo en Escape zijn wel een beetje passe
Ik doelde meer op je muzieksmaak. House en D&B vond je niks..vandaar.quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:29 schreef rhubarbje het volgende:
salsa is idd leuk maar dat is niet wat ik bedoelde
ik kan niet uitleggen wat ik bedoel zei ik net alwel voordoen maar ja dan sta ik zo eenzaam voor mn laptopje te dansen
Bitterzoet en Paradiso idd. De Jimmy was heel in het begtin leuk op donderdag en zondag, maar nu komen er allemaal pastsers die gezien willen worden. Ow, en toen er GHB in het drankje van mijn vriendin werd gedaan in de Jimmy, dat was ook wat minderquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:32 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik vind de Jimmy nog altijd wel leuk hoor.![]()
En eigenlijk sinds eind vorig jaar regelmatig Bitterzoet.
Maar wat vind jij nu dan leuk?
owja maar mn muzieksmaak staat los van waar ikop wil dansen hahaquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:33 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik doelde meer op je muzieksmaak. House en D&B vond je niks..vandaar.
Vroegah, toen alles nog beter was. iT, Mazzo, Roxy, Nighttown/ Basement, MTC, etc.quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:29 schreef Ripley het volgende:
Jimmy Woo en Escape zijn wel een beetje passe
die had ik net ook op staan!quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:33 schreef kwaakvaak het volgende:
wat blijft het toch een meesterlijk heerlijk nummer he :![]()
![]()
ouwe pillendraaier!... jaja inkoppertjequote:Op woensdag 18 februari 2009 13:35 schreef Techno het volgende:
[..]
Vroegah, toen alles nog beter was. iT, Mazzo, Roxy, Nighttown/ Basement, MTC, etc.
Ik weet het, ik word oud.
Ik ga dan ook om met mensen die gezien willen wordenquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:33 schreef Ripley het volgende:
[..]
Bitterzoet en Paradiso idd. De Jimmy was heel in het begtin leuk op donderdag en zondag, maar nu komen er allemaal pastsers die gezien willen worden. Ow, en toen er GHB in het drankje van mijn vriendin werd gedaan in de Jimmy, dat was ook wat minder
somebody is watching you....quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:42 schreef rhubarbje het volgende:
ow ik word echt gek om de paar minuten word ik van mn eigen internet afgegooit!
Ik verwacht altijd dat mensen hun ogen dichtdoen als ik langskom.quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:40 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik ga dan ook om met mensen die gezien willen worden
Jij hebt je eigen internetz ?quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:42 schreef rhubarbje het volgende:
heb je wireless?quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:42 schreef rhubarbje het volgende:
niet dansen isquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:48 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Jij hebt je eigen internetz ?
OT: dansen is overrated.
Ik ook hoorquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:47 schreef Ripley het volgende:
Mazzo![]()
En ik ga gewoon voor de lol uit JoeyT
Zo'n ding heet een modem en wtf meisjes-crushquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
niet dansen is
Ja ik bedoel ik zit op mn eigen draadloos en die verdwijnt de hele tijd
Dat mag niet, hij is toch van mij? ik zit potverdorie bijna op die dinges waar het internet in zit
weet ik hoe dat ding heetquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:57 schreef djayzz het volgende:
[..]
Zo'n ding heet een modem en wtf meisjes-crush
Je weet wel, verliefd op een meisje, als meisje zijndequote:Op woensdag 18 februari 2009 13:57 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik was elke keer dat ik haar zag heel erg onder de indruk en stilquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:57 schreef rhubarbje het volgende:
bij mij was het echt zo van wtf gebeurt er nu weer met me![]()
zo'n crush
ja idd hoewel ik wel gewoon verliefd was maar dat snapte ik pas later natuurlijkquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik was elke keer dat ik haar zag heel erg onder de indruk en stil
Die beeeeenen
En zij praatte heel veel en raakte me soms aan
Het leek wel een beetje verliefdheid, maar minder heftig
Je weet wel>quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:57 schreef djayzz het volgende:
[..]
poëtischer wórdt het toch goffedomme niet meer.quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:51 schreef rhubarbje het volgende:
ik zit potverdorie bijna op die dinges waar het internet in zit
quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik was elke keer dat ik haar zag heel erg onder de indruk en stil
Die beeeeenen
En zij praatte heel veel en raakte me soms aan
Het leek wel een beetje verliefdheid, maar minder heftig
gelijk hebben jullie!quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja idd hoewel ik wel gewoon verliefd was maar dat snapte ik pas later natuurlijk
ik was enorm onder de indruk van haar en vond alles wat ze deed echt briljant en zo
en over dr lichaam zal ik maar niks zeggen haha
Doe maar welquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
en over dr lichaam zal ik maar niks zeggen haha
Ik maak overal een dinges van, maar dat communiceert zo lastigquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:09 schreef kwaakvaak het volgende:
internetdinges klinkt veel minder nerdig dan een modem/router. Waren alle IT termen maar zo lief en schattig!
haha herkenbaarquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik maak overal een dinges van, maar dat communiceert zo lastig
Gewoon afspreken...quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:11 schreef rhubarbje het volgende:
ik ben echt een beetje![]()
![]()
nu haha
ik weet niet of ik iets terug moet mailen en wat dan en zo
zij weet uiteraard niet dat ik haar gewoon echtquote:
Ik was gisteren in dinges en toen zag ik zo'n leuke dinges, je weet wel, zo'n ding dat je aan je dinges moet dingesen!quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
haha herkenbaar
dan sta ik daar ja kom op zeg je weet toch wel! die dinges! dat zwarte ding met die piebels er uit! doe niet zo suf ik bedoel gewoon die dinges in de meterkast
En dan geef ik het maar op en dan voel je je zo onbegrepen (wat je dan natuurlijk ook gewoon bent)
Dag fantasiequote:Op woensdag 18 februari 2009 14:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zij weet uiteraard niet dat ik haar gewoon echtvond toen
Zij dacht dat we gewoon vriendinnetjes waren
Ze is ook hetero zo ver ik weet (verkering met een kerel en zo)
wat heeft ze gestuurt?quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:11 schreef rhubarbje het volgende:
ik ben echt een beetje![]()
![]()
nu haha
ik weet niet of ik iets terug moet mailen en wat dan en zo
gelukkig heb je bij vrouwen vaak nog gewoon dat ze het wel gewoon snappenquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik was gisteren in dinges en toen zag ik zo'n leuke dinges, je weet wel, zo'n ding dat je aan je dinges moet dingesen!
(Das tegen een vrouw meestal)
haha ik ga nog net niet mn hele prive leven op internet gooienquote:
Mijn vader heeft ook last van dinges hoor.quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
gelukkig heb je bij vrouwen vaak nog gewoon dat ze het wel gewoon snappen
Alleen mannen gaan altijd van zeg dan wat je bedoeld! ja dat doe ik toch!
Vrouwen waarvan je zenuwachtig wordt?quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik was gisteren in dinges en toen zag ik zo'n leuke dinges, je weet wel, zo'n ding dat je aan je dinges moet dingesen!
(Das tegen een vrouw meestal)
the carter 3?quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:19 schreef JoeyT het volgende:
Wat een lekkere cd heeft Lil' Wayne toch gemaakt...
ik weet het, maar soms ben je wel schattig hoor als je aan het dinges'en ben met je woordjesquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik maak overal een dinges van, maar dat communiceert zo lastig
Dit is een extreem voorbeeld, zou het knap vinden als ze me zou begrijpen...quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:21 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Vrouwen waarvan je zenuwachtig wordt?![]()
Ach, vrouwen begrijpen dat vaak wel..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat dan?quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:24 schreef dawg het volgende:
Okay, ik heb mijn cd-aankoop van 2009 nu al binnen. Damn.![]()
![]()
En ik moet nog een heel jaar met nieuwe muziek, nieuwe invloeden, nieuwe cd's.
Doe ik dat op MSN ook zo dan?quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:24 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ik weet het, maar soms ben je wel schattig hoor als je aan het dinges'en ben met je woordjes
Lil Wayne, Kanye West en TI?quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:24 schreef dawg het volgende:
Okay, ik heb mijn cd-aankoop van 2009 nu al binnen. Damn.![]()
![]()
En ik moet nog een heel jaar met nieuwe muziek, nieuwe invloeden, nieuwe cd's.
quote:
Dat zou inderdaad wel knap zijn...quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dit is een extreem voorbeeld, zou het knap vinden als ze me zou begrijpen...
Maar ik heb het soms wel zo erg dat ik zelf denk: Wat the fuck zeg ik nou eigenlijk?!?!?
Maar klopt, vrouwen hebben vaak eerder in de gaten wat een dinges is (En nee, niet alleen vrouwen waar ik zenuwachtig van word, ik heb dat echt bij iedereen)
2 jaar ervaring met consumer retail in de computer zut, ik heb redelijk wat meisjes en vrouwen aan de balie gehad die om een stekkertje voor in dat zwart ding waar het internet uit komt kwamen kopen hoor. Op een bepaald moment leer je vanzelf niet naar merknamen maar naar dingen als zit het rode lampje links, of knippert er een groen lampje boven op het ding te vragenquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
gelukkig heb je bij vrouwen vaak nog gewoon dat ze het wel gewoon snappen
Alleen mannen gaan altijd van zeg dan wat je bedoeld! ja dat doe ik toch!
soms wel schat, geeft niet hoorquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Doe ik dat op MSN ook zo dan?
Ik wel dus, ik wil dan al praten voor ik nagedacht heb wat ik wilde zeggen en dan struikel ik over mn woorden.quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:27 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad wel knap zijn...
Ik zeg het niet heel vaak geloof ik...
nu doen jullie net of dingessen een vrouweniets is!quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
Maar klopt, vrouwen hebben vaak eerder in de gaten wat een dinges is
dat is het ookquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:28 schreef rival het volgende:
[..]
nu doen jullie net of dingessen een vrouweniets is!
terwijl ik het hier juist met mijn mannelijke vrienden heb
Vind het echt beste cd van het moment. En 808s van Kanye vind ik ook erg prettig.quote:
Nee hoor. Ik zeg ook altijd: "Stop ff mn dinges in je mond"quote:
Nooit van gehoord...quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:28 schreef dawg het volgende:
[..]
Nee, Jupiter One. Ken je denk ik niet.
Zoooooo vet gewoon!![]()
![]()
![]()
![]()
YouTube linkje
quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:28 schreef dawg het volgende:
[..]
Nee, Jupiter One. Ken je denk ik niet.
Zoooooo vet gewoon!![]()
![]()
![]()
![]()
YouTube linkje
quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:25 schreef Duimelot het volgende:
zo kids zijn carnaval aan t vieren, wat moet ik nu met die vrije uurtjes!?!?das liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en geen idee, ga ergens op visite
compact en kleverig.
hahaha geen zin inquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
das lief
en geen idee, ga ergens op visite
En dan begrijpen die vrouwen dat gelijk!quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:30 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik zeg ook altijd: "Stop ff mn dinges in je mond"
ow daar zou ik echt niet blij van worden hahaquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:33 schreef Nouk84 het volgende:
Even
Ik ga waarschijnlijk in een kroeg werken..
singleskroegmeet dus?quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:33 schreef Nouk84 het volgende:
Even
Ik ga waarschijnlijk in een kroeg werken..
Mannen ook.quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:34 schreef Ripley het volgende:
[..]
En dan begrijpen die vrouwen dat gelijk!
Nieuwe toyboy bestellen?quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:25 schreef Duimelot het volgende:
zo kids zijn carnaval aan t vieren, wat moet ik nu met die vrije uurtjes!?!?
quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:38 schreef Duimelot het volgende:
[..]
t wil niet zo lukken met een nieuwe toyboy vinden geloof ik
een rijkeman trouwens ook niet
Wie weet!quote:
Lijkt mij ook super!quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vond het heel leuk om in een café te werken
Haha, ik wel, geweldig (lijkt mij het...)quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ow daar zou ik echt niet blij van worden haha
maar ja ieder zn ding
is eigenlijk het enige liedje dat ik ken hoor eigenlijkquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:38 schreef dawg het volgende:
[..]
Wauw, dat jij die kent (en goed vindt)!
Goed bezig.
euh neequote:Op woensdag 18 februari 2009 14:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Doe je wel goed genoeg je best?
Dan nog, ik had eigenlijk niet verwacht dat iemand het zou kennen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:41 schreef Duimelot het volgende:
[..]
is eigenlijk het enige liedje dat ik ken hoor eigenlijk
ohnee heb ook unglued in de playlist staan
maar verder eigenlijk niet, maar wel top muziek om te horen!
Aalsmeerquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:43 schreef JoeyT het volgende:
In het uitgaansleven werken is idd erg leuk en goed voor je netwerk. Hopelijk dan niet in Kudelstaart Nouk.
Auwquote:
Is dat zo?quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:44 schreef rival het volgende:
[..]
vergeet ludacriss niet, ook erg goed album
Jij wil er alleen maar een voor tijdelijk?quote:
quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:45 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Ohdan is het niet leuk om in een kroeg te werken
Ik ga er zelf ook regelmatig heen, dus valt best mee.. Maar ja, wel voornamelijk bierdrinkende boeren. Ach, lekker makkelijk voor de bestelling.quote:
Als ik ergens slecht in ben dan is het biertappenquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:47 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
[..]
Ik ga er zelf ook regelmatig heen, dus valt best mee.. Maar ja, wel voornamelijk bierdrinkende boeren. Ach, lekker makkelijk voor de bestelling.
goeie vriend van me weet echt enorm veel van muziek en stuurt me wel es wat door.quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:42 schreef dawg het volgende:
[..]
Dan nog, ik had eigenlijk niet verwacht dat iemand het zou kennen.
Ik kon het meteen de eerste keer dat ik het deed gewoonquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:48 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Als ik ergens slecht in ben dan is het biertappen.
Theater of the Mind (2008)quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:47 schreef JoeyT het volgende:
@ Rival :Hoe heet de nieuwe CD van Luda?
neuh dankjequote:Op woensdag 18 februari 2009 14:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jij wil er alleen maar een voor tijdelijk?
(Bedoel dus 'te leen', ofzo...)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Monroe's toch? Of ook nog ergens anders?quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik kon het meteen de eerste keer dat ik het deed gewoon
(alleen is het inmiddels wel jaren geleden en heb ik geen idee of ik er nu nog wat van zou bakken tappen)
quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:51 schreef Duimelot het volgende:
[..]
neuh dankje![]()
prima zoIk bedoelde niet nu, maar in het algemeenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
compact en kleverig.
en beginnen flux aan zijn wijs vinger te zuigenquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:34 schreef Ripley het volgende:
[..]
En dan begrijpen die vrouwen dat gelijk!
Jaquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:51 schreef dawg het volgende:
[..]
Monroe's toch? Of ook nog ergens anders?
Ik ga t ff checken. Thxquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:50 schreef rival het volgende:
[..]
Theater of the Mind (2008)
liedje met T-pain vind ik erg goed. hele diepgaande teksten enzo![]()
ohhhhh ik d8 voor mn vrije uurtjesquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik bedoelde niet nu, maar in het algemeen
Geen idee of ik dat kan!quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:48 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Als ik ergens slecht in ben dan is het biertappen.
Ik moet jou dan toen wel eens gezien hebben, wij zaten daar vaak van die taptorentjes bier te drinken. Wat was het, een meter bier ofzo?quote:
hier vind ik nu echt niets aan, 1 liedje is leuk maar dan heb je t toch wel weer gehoord?quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:50 schreef rival het volgende:
[..]
Theater of the Mind (2008)
liedje met T-pain vind ik erg goed. hele diepgaande teksten enzo![]()
Ik heb vast weleens voor jou getaptquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:55 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik moet jou dan toen wel eens gezien hebben, wij zaten daar vaak van die taptorentjes bier te drinken. Wat was het, een meter bier ofzo?
Die van Kaye is ech weer eens wat anders en Lil Wayne vind ik ook erg goed. Verder houd ik sowieso van testosteron verhogende muziek.quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:55 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hier vind ik nu echt niets aan, 1 liedje is leuk maar dan heb je t toch wel weer gehoord?
heb je dus geen indruk gemaakt!?quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb vast weleens voor jou getapt
Ja, moet wel haast.quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb vast weleens voor jou getapt
Stelt niets voor hoor, alleen had ik het gevoel gewoon niet. Gelukkig serveerde ik nooit onbenullige dingen als bierquote:
Ze kent mijn moeder al jaren. Zonder dat ik het wist zelfs.quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:57 schreef Duimelot het volgende:
[..]
heb je dus geen indruk gemaakt!?
Nee, ik was altijd aan het flirten met de Engelsen en Ieren die daar rondliepen, die moesten altijd lachen om mijn grapjesquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:57 schreef Duimelot het volgende:
[..]
heb je dus geen indruk gemaakt!?
Kennen is een beetje een groot woord, maar klopt, ik 'kende' haar al jaaaaren voor ik jou leerde kennenquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:59 schreef dawg het volgende:
[..]
Ze kent mijn moeder al jaren. Zonder dat ik het wist zelfs.
hahaha hoe is t mogelijkquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:59 schreef dawg het volgende:
[..]
Ze kent mijn moeder al jaren. Zonder dat ik het wist zelfs.
Ja, dat. Maar blijft wazig.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Kennen is een beetje een groot woord, maar klopt, ik 'kende' haar al jaaaaren voor ik jou leerde kennen
engelse humor?quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, ik was altijd aan het flirten met de Engelsen en Ieren die daar rondliepen, die moesten altijd lachen om mijn grapjes
dat nummer wat ik opnoem is gewoon wat humor met een leuke tekst, en een lekker deuntje....quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:55 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hier vind ik nu echt niets aan, 1 liedje is leuk maar dan heb je t toch wel weer gehoord?
ludacriss in the basement moet je dan ff zoeken..quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:57 schreef JoeyT het volgende:
En Ludacris lijkt me gewoon echt een leuke gozer. Moet nog steeds lachen bij de clip van 'Get Back'.
Ik heb in elk geval een heel flauw3 gevoel voor humro en ik vertaal mijn grapjes altijd letterlijk naar het Engels, het sloeg gewoon nergens op, maar zij konden het wel waarderen, ws omdat het nergens op sloeg dus.quote:
ahhhhhhhhhhquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:03 schreef kwaakvaak het volgende:
ga nog een wat nutigs doen, maar wees niet bevreesd.. Klik hier even luister minuut of 1 a 2 en je hebt de hele middag iets om mee te zingen!![]()
hahaha ok danquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb in elk geval een heel flauw3 gevoel voor humro en ik vertaal mijn grapjes altijd letterlijk naar het Engels, het sloeg gewoon nergens op, maar zij konden het wel waarderen, ws omdat het nergens op sloeg dus.
JB mag dat.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:02 schreef rhubarbje het volgende:
ow dat lijkt me echt maf als iemand van hier mn mama kent
Kan ook heel erg lachen om Monty Pythonquote:
quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Kan ook heel erg lachen om Monty Python
Maar dat mag ik niet te hard zeggen geloof ik
quote:
Ik ben dol op monty Pythonquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Kan ook heel erg lachen om Monty Python
Maar dat mag ik niet te hard zeggen geloof ik
omdat je er nu bij aan mij denkt?quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:11 schreef dawg het volgende:
Ik krijg gewoon iedere keer weer een smile op mijn gezicht als ik Platform Moon hoor.![]()
Ja, best wel.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, dank je
het ongedaan maken wordt ook vrij lastig
quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:10 schreef rhubarbje het volgende:
ow vriendje vind dat ook helemaal tof
quote:
quote:
Ja, natuurlijk.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:11 schreef Duimelot het volgende:
[..]
omdat je er nu bij aan mij denkt?
Pretty gay ja. Kan zo in de jaren 80 boxquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:11 schreef dawg het volgende:
Ik krijg gewoon iedere keer weer een smile op mijn gezicht als ik Platform Moon hoor.![]()
quote:
80's is cool. Dus niet zeiken.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:12 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Pretty gay ja. Kan zo in de jaren 80 box
Cool om eens in de maand in een foute bui te draaienquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |