quote:dat leek dan een beetje miezer, maar stiekem werd ik er toch nog best nat van!
liever hiervan als van een regenbuiquote:
quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:24 schreef Echo99 het volgende:
Krijg je ook zulke gedachtes bij een bankje met een papiertje met 'NAT' erop...
geslacht: Man - LIEG BEEST!!!!quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:25 schreef Koekz het volgende:
Ik word ook altijd nat als ik in de miezer sta...
gender bendingquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:25 schreef amvrosios het volgende:
[..]
geslacht: Man - LIEG BEEST!!!!
ik moest serieus waar hard lachenquote:
ik moet altijd 2x nadenken bij een deur met zo'n plaatje waar 'Trekken' opstaatquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:24 schreef Echo99 het volgende:
Krijg je ook zulke gedachtes bij een bankje met een papiertje met 'NAT' erop...
Ja echt niet! Alsk er lang genoeg in sta ben ik helemaal doorweekt!!quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:25 schreef amvrosios het volgende:
[..]
geslacht: Man - LIEG BEEST!!!!
ware leg meghalaya dan?quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:48 schreef RoBro het volgende:
[..]
jij bent echt niet wijs verhuis naar meghalaya ofzo groetjes robin
veel regen daar?quote:
het klimaat van meghalaya is gematigd maar vochtig het gemiddelde jaarlijkse regenval is maar liefst 1200 cm op sommige gebiedenquote:
ah zo ideaal voor de chicks die in witte t-shirts rond willen lopen daar.quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:53 schreef RoBro het volgende:
[..]
het klimaat van meghalaya is gematigd maar vochtig het gemiddelde jaarlijkse regenval is maar liefst 1200 cm op sommige gebieden
lol hopelijkquote:
ja maar daar lopen ze helaas allemaal in het zwart omdat wit verboden is door een persoon genaamd rudolf omdat hij van mening was dat wit geen kleur is maar toen een swahilische immigrant scherp opmerkte dat zwart ook geen kleur is heeft rudolf zichzelf voor een vuurpeleton van supersoakers gegooid en is hij helemaal ingedeukt en voor het leven gehandicapt zodat hij een hond genaamd loebas moest aannemen maar loebas heeft een hekel aan mensen die rudolf heten dus hebben ze rudolf maar strudolf genoemd groetjes robinquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:55 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
ah zo ideaal voor de chicks die in witte t-shirts rond willen lopen daar.
zo robin, interessant al die feitjes van jequote:Op donderdag 19 februari 2009 00:58 schreef RoBro het volgende:
[..]
ja maar daar lopen ze helaas allemaal in het zwart omdat wit verboden is door een persoon genaamd rudolf omdat hij van mening was dat wit geen kleur is maar toen een swahilische immigrant scherp opmerkte dat zwart ook geen kleur is heeft rudolf zichzelf voor een vuurpeleton van supersoakers gegooid en is hij helemaal ingedeukt en voor het leven gehandicapt zodat hij een hond genaamd loebas moest aannemen maar loebas heeft een hekel aan mensen die rudolf heten dus hebben ze rudolf maar strudolf genoemd groetjes robin
ik zal mijn leven hier uit de doeken doen maar eigenlijk ben ik een nazaat van de enige echte deutsche fuhrer genaamd adolf hitler en sinds ik hem in 1975 ben achtervolgt kwam ik erachter dat ubermensch adolf toen al beschikte over een glasvezelnetwerk en een service waarmee je alle gesprekken van de wereld kan zien en dat progamma heet ubermensch earth maar anyway ik heb dus heel veel kennis en ben gister zelfs uitgenodigd door de naza om hun uit te leggen hoe ik en mijn vriend der fuhrer al jarenlang weten waar de derde generatie osama bin laden zich bevindt groetjes robinquote:Op donderdag 19 februari 2009 01:02 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
zo robin, interessant al die feitjes van je![]()
Hoe kom je zo wijs? Familie wonen daar? Die loebas lijkt me wel echt een held
oke chill waar kan ik dat ubermensch earth downloaden dan? ik hoop dat het wat goedkoper is als het gemiddelde Adobe programmaquote:Op donderdag 19 februari 2009 01:06 schreef RoBro het volgende:
[..]
ik zal mijn leven hier uit de doeken doen maar eigenlijk ben ik een nazaat van de enige echte deutsche fuhrer genaamd adolf hitler en sinds ik hem in 1975 ben achtervolgen kwam ik erachter dat ubermensch adolf toen al beschikte over een glasvezelnetwerk en een service waarmee je alle gesprekken van de wereld kan zien en dat progamma heet ubermensch earth maar anyway ik heb dus heel veel kennis en ben gister zelfs uitgenodigd door de naza om hun uit te leggen hoe ik en mijn vriend der fuhrer al jarenlang weten waar de derde generatie osama bin laden zich bevindt groetjes robin
dat is zeker waar, behalve als het 's ochtends is en je weet dat je daarna moet gaan fietsenquote:Op donderdag 19 februari 2009 01:07 schreef Dribbel_ het volgende:
Regen is leuk
Als je zelf in bed ligt en het tegen de ruiten knalt en het hard waait
quote:
Jouw zus?quote:
Ja, dit was de beschaafdste foto die ik van d'r had sorry. De rest hoort meer thuis in KPD...quote:
Nee ik heb een bril, puisten en kroeshaarquote:Op donderdag 19 februari 2009 01:31 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Jouw zus?![]()
Dan heb je een knappe zus of zie je er beter uit?
Daar zou ik in jou geval dan weer niet trots op zijnquote:
Dikke crossovers steedsquote:Op donderdag 19 februari 2009 01:44 schreef WurM het volgende:
Zijn poes staat ik KLB ofzoiets, las ik net.
En aanzienquote:Op donderdag 19 februari 2009 01:54 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je moet gewoon moderator hier worden joh... Krijg je veel geld voor
-1 voor de schoenen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 02:00 schreef Adolecens het volgende:
mod dit maar, ik ben weg!
[ afbeelding ]
is dat een mens of skelet van 3098 jaar oudquote:Op donderdag 19 februari 2009 02:00 schreef Adolecens het volgende:
[ afbeelding ]
Adoquote:Op donderdag 19 februari 2009 02:00 schreef Adolecens het volgende:
[ afbeelding ]
Van wie ben jij eigenlijk een kloon?quote:Op donderdag 19 februari 2009 02:09 schreef RoBro het volgende:
[..]
daarom vraag ik ook wanneer je naakt gaat want she gaat niet meer die achterbakse trut
Waar is jouw place?quote:Op donderdag 19 februari 2009 02:11 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Van wie ben jij eigenlijk een kloon?
van robin een jongeman uit bunnik die bekend staat als de goedheiligmanquote:Op donderdag 19 februari 2009 02:11 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Van wie ben jij eigenlijk een kloon?
Kequote:Op donderdag 19 februari 2009 02:12 schreef RoBro het volgende:
[..]
van robin een jongeman uit bunnik die bekend staat als de goedheiligman
best dom dat ik me dan op de fotos van paul heb lopen rukken maarja het leven is soms hard groetjes robinquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |