Kan je deze misschien alsnog uploaden, ben het niet tegengekomen in de posts.quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:30 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Macca, ik heb een foto gemaakt voor je van het prijsschema!
Hing mooi boven het strippenschema, waardoor je dus direct ziet wat een prijs kost, in euro's ipv in strippen. Ik zal de foto straks even uploaden
Nou ben ik benieuwd waar je reist dan, duizenden kilometersquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:38 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Perfect hierIk leg nogsteeds duizenden kilometers per maand af met het ding, dus gaat geweldig
Ga het de mensen die in de rij staan vragen.quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:35 schreef macca728 het volgende:
Overigens 5 weken na invoering is het beeld dat ik heb als volgt, als dagelijke gebruiker van de metro
lange rijen bij metrostation Beurs en de servicewinkel buiten station Beurs, war een grote poster hangt met de mededeling dat de wachttijd flink kan oplopen daar.
Beetje vreemd allemaal, want volgens de RET zijn er weinig tot geen problemen.
Wat doen die mensen daar dan raag ik me af.
Overigens was ook bij metrostation Beurs 1 poortje helemaal buiten gebruik en moest ik op 5 mensen wachten die voor me stonden in te checken, dit omdat er net een metro van de Calandlijn was geweest.
In de metro zelf is het inderdaad een stuk rustiger !!!! Heerlijk hoor, zitten in de spits
Ik vind het raar dat er zon hoop mensen in de rij staan ja dagelijks.quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:18 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Ga het de mensen die in de rij staan vragen.
Maar fijn om te horen dat het nu rustiger is in de Metro. Blijkbaar minder zwartreizen
Maar wie of wat de oorzaak is van die problemen is maar de vraagquote:Op woensdag 4 maart 2009 20:20 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ik vind het raar dat er zon hoop mensen in de rij staan ja dagelijks.
Dat geeft aan dat er blijkbaar wel problemen zijn.
Zeker minder zwartrijders, zeker ook minder reizigers.
Ik mocht vanmorgen, gister morgen, gister avond, anders gewoon staan omdat de metro bom en bomvol zat.quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:35 schreef macca728 het volgende:
In de metro zelf is het inderdaad een stuk rustiger !!!! Heerlijk hoor, zitten in de spits
Dagelijks Maashaven > Stadhuis, dan Hofplein > Forepark, en terug.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:24 schreef macca728 het volgende:
[..]
Nou ben ik benieuwd waar je reist dan, duizenden kilometers
bij problemen kunnen ze daar ook niets, dit zal enkel om productaanvragen of aankopen gaan.quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:35 schreef macca728 het volgende:
Overigens 5 weken na invoering is het beeld dat ik heb als volgt, als dagelijke gebruiker van de metro
lange rijen bij metrostation Beurs en de servicewinkel buiten station Beurs, war een grote poster hangt met de mededeling dat de wachttijd flink kan oplopen daar.
Beetje vreemd allemaal, want volgens de RET zijn er weinig tot geen problemen.
Wat doen die mensen daar dan raag ik me af.
Overigens was ook bij metrostation Beurs 1 poortje helemaal buiten gebruik en moest ik op 5 mensen wachten die voor me stonden in te checken, dit omdat er net een metro van de Calandlijn was geweest.
Metro reed vanmorgen voorbij toen ik onder het station door liep, en de volgende kwam aanrijden toen ik op het perron stond. De eerstvolgende zou na 2 minuten alweer komen, de gene daarna na 4 minuten. Gemiddeld anderhalve minuut per metro. Ik kon bij de poortjes zowel op Maashaven als op Stadhuis gewoon doorlopen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:56 schreef macca728 het volgende:
vandaag weer in de rij gestaan om uit te checken
wel grote kostenbesparing voor de RET, 9 min op een metro gewacht in de spits voor de derde dag achter elkaar
Iemand die een foto zou plaatsen die nog steeds niet geplaatst is na 3 oproepen moet geen leugenaar roepen aan iemand andersquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:04 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Metro reed vanmorgen voorbij toen ik onder het station door liep, en de volgende kwam aanrijden toen ik op het perron stond. De eerstvolgende zou na 2 minuten alweer komen, de gene daarna na 4 minuten. Gemiddeld anderhalve minuut per metro. Ik kon bij de poortjes zowel op Maashaven als op Stadhuis gewoon doorlopen.
Gister op Hofplein was het wel dringen bij de consoles, maar die zat dan ook zo bomvol vanwege treinuitval in Den Haag, dat was echt niet normaal meer.
Overigens vind ik je "leugens" hier wel a bit to obvious. Eerst zeggen dat er geen hond meer met de metro gaat nu, en dat je daarna met droge ogen beweert dat je in de rij stond bij de poortjes
in tegenstelling tot jouw persoon reis ik dagelijks met de OV chipkaart en ik zie de nadelen ja.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:10 schreef snowgoon het volgende:
Achja, Macca ziet alleen maar de dingen die niet goed gaan.
Alles wat wel goed gaat wil Macca niet zien.
Niet liegen. Ik zeg tegen jou dat je die mensen die in de rij staan moet vragen wat het probleem is.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:35 schreef macca728 het volgende:
[..]
in tegenstelling tot jouw persoon reis ik dagelijks met de OV chipkaart en ik zie de nadelen ja.
Dinsdag konden mensen niet uitchecken voor langer dna 1 uur, lekker kost ze 4 euro per rit.
Ja die kunnen ze met veel moeite terugkrijgen, nou fantastisch
Dat het alarm bellen bijna continu rinkelen en er nog steeds lange rijen staan bij de servicebalies ga je niet op in
Wat denk je zelf ?quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:47 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Niet liegen. Ik zeg tegen jou dat je die mensen die in de rij staan moet vragen wat het probleem is.
Want misschien is er helemaal geen probleen.
?????quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:02 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
bij problemen kunnen ze daar ook niets, dit zal enkel om productaanvragen of aankopen gaan.
Wie heeft gezegd dat je altijd op internet terecht kan?quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:50 schreef macca728 het volgende:
[..]
?????
Bij een servicebalie kan je niet met problemen terecht ?
Er zijn toch gnoeg verkooppunten en je kan altijd op internet terecht toch ?
Zou kunnen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:57 schreef macca728 het volgende:
OV chipkaart.nl
RET Webshop
GVB
automaten kan je ook kaartjes kopen
Alle info staat ook op internet
Maar nee mensen gaan een half uur in de rij staan hiervoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |