Hij gaat trouwenquote:Op woensdag 18 februari 2009 09:48 schreef Echo99 het volgende:
Wat heeft hij gepresteerd? Weer 365 dagen volgehouden?
ik neem dees mee voor me kindere die vinde da vast leuk kunen ze alvast voor bereiden op de lesen nederlans!!! bedankt!!quote:Op woensdag 18 februari 2009 09:55 schreef DutchErrorist het volgende:
20 KuD0's Vo0r JoU He@TwAvUh!!!!
Weet je zeker dat deze dan geen virussen bevat, want mijn virusscanner zegt van welquote:Op woensdag 18 februari 2009 09:55 schreef veldmuis het volgende:
[..]
ik neem dees mee voor me kindere die vinde da vast leuk kunen ze alvast voor bereiden op de lesen nederlans!!! bedankt!!
Nee, 366, vorig jaar was schrikkeljaar en het is nog februariquote:Op woensdag 18 februari 2009 09:48 schreef Echo99 het volgende:
Wat heeft hij gepresteerd? Weer 365 dagen volgehouden?
Wa's da?quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:35 schreef Anthraxx het volgende:
Gefeliciteerd!
[ afbeelding ]
Voor jou.
Tnx mutsquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:51 schreef Brighteyes het volgende:
*ook nog even aan komt kakken...
Gefeliciteerd ouwe dramaqueen!![]()
Klinkt goed, pass maar doorquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:56 schreef BrandX het volgende:
HW feli's!
*groot krat bier klaarzet met garnituur
Zo spontaan MBquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:15 schreef MissBliss het volgende:
Voor ik weer allemaal boze smileys naar mn hoofd geslingerd krijg [ afbeelding ] hier ook nog maar even gefeliciteerd dan, HW!
quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:15 schreef MissBliss het volgende:
Voor ik weer allemaal boze smileys naar mn hoofd geslingerd krijg [ afbeelding ] hier ook nog maar even gefeliciteerd dan, HW!
1 is wel genoeg, Ripley.quote:
En je verjaardag. Uiteraard.quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:41 schreef Anosmie het volgende:
Gefeliciteerd met je aanstaande huwelijk met je aangenomen Fok!ster..
Fijn dat dat zo aanslaatquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:41 schreef Anosmie het volgende:
Gaat ie trouwen?quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:41 schreef Anosmie het volgende:
best okquote:vooraf met buffelcarpaccio, tussengerecht van geroosterd Iberish varken, gabakken zalm met st jacobsschelpen en kaasplank als dessert
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |