Start maarquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:23 schreef Friday12 het volgende:
ik verveel me wie begint er een leuke discussie
mogguh !quote:
http://www.google.nl/search?source=ig&hl=nl&rlz=1G1GGLQ_NLNL263&q=salland+apeldoorn&meta=lr%3Dquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:17 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
ja doos maar dat is toch provincie overijsselik woon in Gelderland
[..]
en waar staat apeldoorn?
ik werd gisteren met meneer aangesproken door een paar dronken (denk ik) 15-jarige meisjesquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:23 schreef Friday12 het volgende:
ik verveel me wie begint er een leuke discussie
oh, dat is geen discussie hequote:Op woensdag 18 februari 2009 10:25 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik werd gisteren met meneer aangesproken door een paar dronken (denk ik) 15-jarige meisjesbij het tankstation
Omfg you sicko!quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
http://www.google.nl/search?source=ig&hl=nl&rlz=1G1GGLQ_NLNL263&q=salland+apeldoorn&meta=lr%3D
quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:25 schreef Friday12 het volgende:
[..]
HET IS PATAT STELLETJE KUT BELGEN![]()
![]()
hij likt dan ook kwijl van anderen opquote:
Patatquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:25 schreef Friday12 het volgende:
[..]
HET IS PATAT STELLETJE KUT BELGEN![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ben niet ziek, ik heb gewoon altijd gelijk
echte bazen roken sigarenquote:
misschien in dat "landje" als je het zo wilt noemen, (ik noem het meer een aanhangsel van een normaal landquote:
Waaattt ??? Geen Remia ?!?!?!?quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:26 schreef Friday12 het volgende:
[..]
jij bent een belg en dus niet welkom![]()
totdat je leert dat het patat is
Onderschrift van Crazyquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:28 schreef Friday12 het volgende:
[..]
belg = een belg
een belg = dom
jullie kunnen niet eens goed nederlands en gaan ons de les lezen![]()
gelukkig is patat(in jullie "taal" friet) niet van aardappelen gemaaktquote:
belgie is gewoon rippoff nederlandquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:29 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
misschien in dat "landje" als je het zo wilt noemen, (ik noem het meer een aanhangsel van een normaal land) maar voor normale mensen is het echt patat
das een saus het gaat nu over patatquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Waaattt ??? Geen Remia ?!?!?!?
Zeeland is geen landquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:29 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
misschien in dat "landje" als je het zo wilt noemen, (ik noem het meer een aanhangsel van een normaal land) maar voor normale mensen is het echt patat
precies, alleen faalden ze daarin, wat resulteerde in de zachte gquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:30 schreef Friday12 het volgende:
[..]
belgie is gewoon rippoff nederland
wij waren zo cool dat ze ons maar na moesten gaan doen
het is wel net of je op vakantie bent.quote:
'dat lijkt me fucking smerigquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:30 schreef WhiteLightning het volgende:
weet iemand hoe die patat ook alweer heet , met die chocolade saus ?
quote:
Een patat is een complete ongeschilde aardappelquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:30 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
gelukkig is patat(in jullie "taal" friet) niet van aardappelen gemaakt
oh wacht
Zeeuwsch-Vlaams export productquote:
en frietquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:31 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
precies, alleen faalden ze daarin, wat resulteerde in de zachte g
nee, dat heet gewoon een aardappelquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:31 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Een patat is een complete ongeschilde aardappel
quote:
Elke zomer beleven we weer de sensatie van zo'n 65 jaar geleden. Heel ons land vol Duitsersquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
het is wel net of je op vakantie bent.
nu pas ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
:D jij bent flauw *O* :D
*Recessie 1 - 3 Thomas :')
quote:
"Huilen is voor jou te laat...."quote:
dat klinkt ook best wel foutquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:34 schreef Burdie het volgende:
Ja hoi. Ik heb per ongeluk in een uurtje gedaan waar ik de hele ochtend over zou doen. Dus nu moet ik mezelf bezig houden zonder dat mijn baas door heeft dat ik geen drol zit te doen. Dus hoi!
okay, späterquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
"Huilen is voor jou te laat...."
die zijn zo fucking lekker, maar het is geen aardappel, maar deeg ofzoquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:31 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
'dat lijkt me fucking smerig
Welkomquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:34 schreef Burdie het volgende:
Ja hoi. Ik heb per ongeluk in een uurtje gedaan waar ik de hele ochtend over zou doen. Dus nu moet ik mezelf bezig houden zonder dat mijn baas door heeft dat ik geen drol zit te doen. Dus hoi!
gooi de handdoek maar in de ring hoorquote:
okay ik ga pas over anderhalf uurquote:
ohquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
okay ik ga pas over anderhalf uur
Teleurgesteld of stiekum toch een beetje blij?quote:
ja dat ken ik , dat probleem hebben we hier ook. nadeel van aan de kust wonenquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:33 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Elke zomer beleven we weer de sensatie van zo'n 65 jaar geleden. Heel ons land vol Duitsers
Zo ben ikquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:34 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dat klinkt ook best wel fout
ik heb geen emotiequote:Op woensdag 18 februari 2009 10:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Teleurgesteld of stiekum toch een beetje blij?
das te zien ja.....quote:
quote:
i wasn'tquote:
HOOIJJ DEBBIEquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:38 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad![]()
quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jij bent te makkelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
*Recessie 1 - 3 Thomas :')![]()
had ik toch bijna een topickiller te pakken
Dat valt IRL ook nog mee.. heb smaak.quote:
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:40 schreef -Madskillz28TH het volgende:
had ik toch bijna een topickiller te pakken![]()
De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt![]()
dat weet ik, dat jij smaak hebtquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat valt IRL ook nog mee.. heb smaak.
Anders proef ik toch nietsquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:42 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dat weet ik, dat jij smaak hebt
en wat voor smaak ben jij ? aardbeien ?quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat valt IRL ook nog mee.. heb smaak.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
waarom vraag je altijd bier? bij dit plaatjequote:
ik zie helemaal geen bierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
blueberryquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en wat voor smaak ben jij ? aardbeien ?
quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:38 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
HOOIJJ DEBBIE
Hooooooooi ThomasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So you think you got an evil mind? Well i'll tell ya honey...![]()
aah dudequote:Op woensdag 18 februari 2009 10:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en wat voor smaak ben jij ? aambeien ?![]()
quote:
quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:43 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
waarom vraag je altijd bier? bij dit plaatje
ik zie helemaal geen bierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
het is Gee en geen Gheeeeejjquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:44 schreef Friday12 het volgende:
[..]
![]()
nog een discussie topic iemand?
ik volg hem niet maarjaquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:45 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
het is Gee en geen Gheeeeejj![]()
quote:
normale G en zachte G
Harde/zachte gquote:
slechte poging om grappig te zijn
neequote:*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
dat is niet iets voor mij*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:46 schreef Friday12 het volgende:
ik wil hem best openen ik moet beter leren rekenen
quote:
Forum Opties Forumhop: Hop naar: