SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
jaquote:Op woensdag 18 februari 2009 08:50 schreef WhiteLightning het volgende:
echt ik moest enorm lachen
!FAIL momentje
quote:Op woensdag 18 februari 2009 08:52 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik heb rekencursus voor beginners gevolgd
waarom?quote:Op woensdag 18 februari 2009 08:53 schreef Klonk het volgende:
zal ik de TT alsnog maar even aanpassen ?
im sorryquote:
gisteren was je er anders nietquote:
als het niet goed gaat, zit je ons uit te schelden voor van alles en nog wat, en je hebt nooit zin om het aan te passen.. en nu gaat het goed, en wil je het alsnog aanpassenquote:Op woensdag 18 februari 2009 08:53 schreef Klonk het volgende:
zal ik de TT alsnog maar even aanpassen ?
mijn plaatsvervanger nam de zaken ff waarquote:Op woensdag 18 februari 2009 08:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
gisteren was je er anders niet
quote:Op woensdag 18 februari 2009 08:55 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
als het niet goed gaat, zit je ons uit te schelden voor van alles en nog wat, en je hebt nooit zin om het aan te passen.. en nu gaat het goed, en wil je het alsnog aanpassen
quote:
al een week of 2quote:Op woensdag 18 februari 2009 09:01 schreef Klonk het volgende:
sinds wanneer sta ik zo eervol in de OP
Wat een onthaal weerquote:
mogguh!quote:Op woensdag 18 februari 2009 09:03 schreef crazy987 het volgende:
goedemorgen vrienden van het goede leven
mogge sgelequote:Op woensdag 18 februari 2009 09:06 schreef Sgele het volgende:
Tripack, Crazy, Friday en Klonk goeiemorgen![]()
Ik krijg het drukquote:
LLquote:Op woensdag 18 februari 2009 09:07 schreef Ladylike het volgende:
Ow en bedankt voor de heerlijke koffie
Jah bedankt, hoop nu ff niets te doen te hebbenquote:Op woensdag 18 februari 2009 09:09 schreef tripack het volgende:
[..]
LL![]()
succes met het veule werk dan
net zo lang als gisteren hoorquote:
quote:Op woensdag 18 februari 2009 09:09 schreef Klonk het volgende:
[..]
24 uur om precies te zijn, zoals elke dag
WTF ?? veel te mooi weer ?? werk je in afrika ofzo ?quote:Op woensdag 18 februari 2009 09:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jah bedankt, hoop nu ff niets te doen te hebben
ga verlof vragen.. veel te mooi weer
Kan ik de auto wassen enzo
quote:Op woensdag 18 februari 2009 09:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
net zo lang als gisteren hoor![]()
[ afbeelding ]
Wat heb jij tegen woensdagmorgen?quote:
niets, maar ik neuk niet op woensdagmorgenquote:Op woensdag 18 februari 2009 09:13 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Wat heb jij tegen woensdagmorgen?
geefts niet hoor, ik ook niet, ik zit nl op mn werkquote:Op woensdag 18 februari 2009 09:15 schreef Klonk het volgende:
[..]
niets, maar ik neuk niet op woensdagmorgen
quote:Op woensdag 18 februari 2009 09:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
geefts niet hoor, ik ook niet, ik zit nl op mn werk
daar staat de welbekende straf op!quote:
en wat ? dat was het! ik ga het niet mooier maken dan het is!quote:
een knuppel in jouw achterste jaquote:Op woensdag 18 februari 2009 09:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
daar staat de welbekende straf op!
[ afbeelding ]
und? neuken op het werk..gister ook gedaanquote:Op woensdag 18 februari 2009 09:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
geefts niet hoor, ik ook niet, ik zit nl op mn werk
ik heb t al dagen drukquote:
Ik al paar dagen nietquote:
nou als ik ooit de mogelijkheid kreeg, zou ik het doen!quote:Op woensdag 18 februari 2009 09:18 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
und? neuken op het werk..gister ook gedaan...o wacht...dat was niet echt
dubbelzinnigquote:Op woensdag 18 februari 2009 09:18 schreef Friday12 het volgende:
[..]
een knuppel in jouw achterste ja
ja nu heb je ineens wel zin heh ?quote:Op woensdag 18 februari 2009 09:18 schreef Friday12 het volgende:
[..]
een knuppel in jouw achterste ja
te laatquote:Op woensdag 18 februari 2009 09:20 schreef Friday12 het volgende:
[..]
dubbelzinnig![]()
ik bedoelde deze dus
[ afbeelding ]
Er werken hier alleen maar lelijke vrouwenquote:Op woensdag 18 februari 2009 09:18 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
und? neuken op het werk..gister ook gedaan...o wacht...dat was niet echt
Wees blij man, hier werken helemaal geen vrouwen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 09:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Er werken hier alleen maar lelijke vrouwen
hier werkt er 1 die is niet nouja leukquote:Op woensdag 18 februari 2009 09:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Wees blij man, hier werken helemaal geen vrouwen.
Heerlen.. ook een jungle hoorquote:Op woensdag 18 februari 2009 09:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
WTF ?? veel te mooi weer ?? werk je in afrika ofzo ?
zak er over, en gaan voor het vaderlandquote:Op woensdag 18 februari 2009 09:22 schreef Friday12 het volgende:
[..]
hier werkt er 1 die is niet nouja leuk
het is hier echt gewoon kut weerquote:Op woensdag 18 februari 2009 09:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Heerlen.. ook een jungle hoor
Maar de zon schijnt hier volop
quote:Op woensdag 18 februari 2009 09:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zakvlag er over, en gaan voor het vaderland
No...beer...quote:Op woensdag 18 februari 2009 09:08 schreef WhiteLightning het volgende:
zo even koffie gezet
[ afbeelding ]
sorry madz even geen bier
It's a beautiful day, the sun is shining ! alalalallaquote:Op woensdag 18 februari 2009 09:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
het is hier echt gewoon kut weer
hier werken veel lelijke, maar ook veel lekkere vrouwenquote:Op woensdag 18 februari 2009 09:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Wees blij man, hier werken helemaal geen vrouwen.
PICS!!!quote:Op woensdag 18 februari 2009 09:26 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
hier werken veel lelijke, maar ook veel lekkere vrouwen![]()
hek niequote:
je hebt toch een telefoon ?quote:
zal je zien, gaat het regenenquote:Op woensdag 18 februari 2009 09:29 schreef Ladylike het volgende:
Als mn bazin nou ff uit die meeting wilt komen....
kan ik verlof vragen..
ja, loop ik daar... *klik..quote:Op woensdag 18 februari 2009 09:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je hebt toch een telefoon ?
hier! dan kan je het een beetje bijhoudenquote:
ik hoop hetquote:Op woensdag 18 februari 2009 09:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zal je zien, gaat het regenen
ja net of je klik hoort ook!quote:Op woensdag 18 februari 2009 09:31 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ja, loop ik daar... *klik..
wat was dat?
-ja, niks
maken danquote:
Die zie'k niequote:Op woensdag 18 februari 2009 09:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hier! dan kan je het een beetje bijhouden
[ afbeelding ]
Das mooi kut voor jequote:Op woensdag 18 februari 2009 09:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Er werken hier alleen maar lelijke vrouwen
Dan blijf ik binnen en ga ik blowenquote:Op woensdag 18 februari 2009 09:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zal je zien, gaat het regenen
je hoort wel geluid dat hij een foto maaktquote:Op woensdag 18 februari 2009 09:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja net of je klik hoort ook!
niet dusquote:Op woensdag 18 februari 2009 09:34 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Das mooi kut voor je..of juist niet
stoerquote:Op woensdag 18 februari 2009 09:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dan blijf ik binnen en ga ik blowen
quote:Op woensdag 18 februari 2009 09:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
jij hebt kinderen toch ?quote:Op woensdag 18 februari 2009 09:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
IK heb een vriendin he, ik DENK daar niet eens aanquote:Op woensdag 18 februari 2009 09:34 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Das mooi kut voor je..of juist niet
Jezus wat een mongool zeg!quote:
o ja..natuurlijkquote:Op woensdag 18 februari 2009 09:38 schreef Rossdale het volgende:
[..]
IK heb een vriendin he, ik DENK daar niet eens aan
riiiiiiiiiiiiiiightquote:Op woensdag 18 februari 2009 09:38 schreef Rossdale het volgende:
[..]
IK heb een vriendin he, ik DENK daar niet eens aan
En wat dacht je van sinterklaas?quote:Op woensdag 18 februari 2009 09:41 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
riiiiiiiiiiiiiiighten de paashaas bestaat zeker ook niet
*ahumquote:
quote:DIT IS HET TOPIC:
Waar Klonk kwijl van andere mensen likt
preciesquote:Op woensdag 18 februari 2009 09:41 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
En wat dacht je van sinterklaas?
hoiquote:Op woensdag 18 februari 2009 09:44 schreef Crazy-p het volgende:
zeg ik kan het niet meer bijhouden hier
Hoi draakje
ok, succesquote:Op woensdag 18 februari 2009 09:44 schreef draculettetje het volgende:
ik kwam alleen even hoi en dag zeggen
ben bezig ruzie te maken met de mensen van de levering van mn scoot geval
zo hard gaan we niet hoa !quote:Op woensdag 18 februari 2009 09:44 schreef Crazy-p het volgende:
zeg ik kan het niet meer bijhouden hier
Hoi draakje
Draakjequote:Op woensdag 18 februari 2009 09:44 schreef draculettetje het volgende:
dat merk wil je toch niet rijdenquote:Op woensdag 18 februari 2009 09:46 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Draakjewanneer kom je een auto bij me kopen
![]()
Grapje hoor.
Hoe ist dame?
over een jaar of 6 dan vergoed het uwv mn aanpassing weer!quote:Op woensdag 18 februari 2009 09:46 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Draakjewanneer kom je een auto bij me kopen
![]()
Grapje hoor.
Hoe ist dame?
Zeg dat maar tegen Moosquote:Op woensdag 18 februari 2009 09:46 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dat merk wil je toch niet rijden
welk merk is dat dan?quote:Op woensdag 18 februari 2009 09:46 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dat merk wil je toch niet rijden
quote:
hoi Draakjequote:Op woensdag 18 februari 2009 09:44 schreef draculettetje het volgende:
heeft hij dat echt?quote:
Iedereen weet het toch al. Ik werk bij Ford Gerritsen in Zuid...aan de Paramariboweg, maar zichtbaar vanaf de Kayersdijkquote:
Ja dat heeft hij echtquote:
ok, dat wist ik nog nietquote:Op woensdag 18 februari 2009 09:49 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Iedereen weet het toch al. Ik werk bij Ford Gerritsen in Zuid...aan de Paramariboweg, maar zichtbaar vanaf de Kayersdijk
van hemzelf?quote:Op woensdag 18 februari 2009 09:49 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja dat heeft hij echtweet alleen niet welk model.
Zoek maar op Ford Gerritsenquote:
ok allemaal naar de parimariboweg !!quote:Op woensdag 18 februari 2009 09:49 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Iedereen weet het toch al. Ik werk bij Ford Gerritsen in Zuid...aan de Paramariboweg, maar zichtbaar vanaf de Kayersdijk
hihi daar zal ik denk ik idd niet snel komen,quote:Op woensdag 18 februari 2009 09:49 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dus?quote:
ja, maar dat hoef ik toch niet te wetenquote:Op woensdag 18 februari 2009 09:50 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Zoek maar op Ford Gerritsenvind je het gelijk, dus dat had je allang kunnen zien.
hij noemt anderen mongolenquote:
Zooo gezellig...thee staat altijd klaarquote:Op woensdag 18 februari 2009 09:50 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihi daar zal ik denk ik idd niet snel komen,
of ik kom een bakje thee halen dan wel
Jaquote:Op woensdag 18 februari 2009 09:51 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ja, maar dat hoef ik toch niet te wetenhet ging mij om het merk
denk je nou serieus..dat ik meteen daarop ga zoeken ?
nee want je hebt je handen vol met fotos nemenquote:Op woensdag 18 februari 2009 09:51 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ja, maar dat hoef ik toch niet te wetenhet ging mij om het merk
denk je nou serieus..dat ik meteen daarop ga zoeken ?
als harting bank mee werkt kan ik dat5 best snel eens gaan doen!quote:Op woensdag 18 februari 2009 09:51 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Zooo gezellig...thee staat altijd klaar
nee dusquote:
quote:Op woensdag 18 februari 2009 09:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee want je hebt je handen vol met fotos nemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
:D jij bent flauw *O* :D
*Recessie 1 - 3 Thomas :')
heb je ook koffie?quote:Op woensdag 18 februari 2009 09:51 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Zooo gezellig...thee staat altijd klaar
quote:Op woensdag 18 februari 2009 09:54 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]ja hallo!!! je weet best dat ik dat niet bedoelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar ik neem er genoegen mee
De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
quote:
das je geraden ookquote:Op woensdag 18 februari 2009 09:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja hallo!!! je weet best dat ik dat niet bedoel
maar ik neem er genoegen mee
Denk het ja, maar dat ben ik nietquote:Op woensdag 18 februari 2009 09:53 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
nee dus
naja..nadat jij dat zei van die foto net voor LL, ben ik wel ff gaan zoekenen zei bedoeld dat meisje bij vacatures of niet ?
die zit bij omaquote:
oeh! partyquote:Op woensdag 18 februari 2009 09:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
die zit bij oma
paps is weg vandaag
met zijn alle naar LLquote:Op woensdag 18 februari 2009 09:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
die zit bij oma
paps is weg vandaag
Kun je beter niet meer proberen danquote:
jij bent wel een goed voorbeeld zegquote:Op woensdag 18 februari 2009 09:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
die zit bij oma
paps is weg vandaag
ik weet toch dat jij dat niet bentquote:Op woensdag 18 februari 2009 09:58 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Denk het ja, maar dat ben ik nietwant die foto is volgens mij al heul oud.
nee man, denk nou aan die zachte g's daarquote:
Ja dohquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:03 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik weet toch dat jij dat niet bent
ik failquote:
Ja das fakking engquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:04 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
nee man, denk nou aan die zachte g's daar
jaquote:
ik kan daar niet tegenquote:
Zachte g'squote:Op woensdag 18 februari 2009 10:04 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
nee man, denk nou aan die zachte g's daar
goedele liekensquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:05 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik kan daar niet tegen
vorige stage moest ik wel eens naar uden, zat ik me daar te ergeren aan die lui
kunnen hun niks aan doen, maar goed
En waarom dat nou weer?quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:03 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
jij bent wel een goed voorbeeld zegeen echte moeder
quote:
Uden... dan heb je het ook wel over een boer'n gat hequote:Op woensdag 18 februari 2009 10:05 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik kan daar niet tegen
vorige stage moest ik wel eens naar uden, zat ik me daar te ergeren aan die lui
kunnen hun niks aan doen, maar goed
neej.. ik heb de hoop ook al opgegeven daarinquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:01 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Kun je beter niet meer proberen dan
belgie is een mopquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:12 schreef WhiteLightning het volgende:
ik moet altijd wel lachen om belgen om de een of andere manier. kan er niets aan doen.
maar als ze iets zeggen , lijkt het net , of ze een mop vertellen
Belgen bestaan toch eigenlijk ook alleen maar, zodat wij iets te lachen hebben?quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:12 schreef WhiteLightning het volgende:
ik moet altijd wel lachen om belgen om de een of andere manier. kan er niets aan doen.
Jij woont erquote:
Belgen zijn gewoon tof!quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:12 schreef WhiteLightning het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
ja doos maar dat is toch provincie overijsselquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:15 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jij woont erApeldoorn-Deventer die kanten is toch Salland
http://nl.wikipedia.org/wiki/Salland
en waar staat apeldoorn?quote:Salland is in deze visie beperkt tot het gebied tussen Ommen, Zwolle, Deventer, Hellendoorn en Holten, waarbij alleen Zwolle niet tot Salland kan worden gerekend. Dit is de streek ten oosten van de rivier de IJssel. Raalte wordt vaak als het centrum van Salland beschouwd.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:16 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Belgen zijn gewoon tof!er is nog hoop dus!! dont join the darkside !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
[..]
Belgen zijn gewoon tof!helemaal nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Belgen zijn gewoon tof!True, iig minder vooroordelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:17 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
ja doos maar dat is toch provincie overijsselik woon in Gelderland
quote:
quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
![]()
![]()
hij is half belg![]()
geintje hoor!