quote:Op woensdag 18 februari 2009 00:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat zijn 9 paar en 1 losse
meer paste niet in de ttquote:Op woensdag 18 februari 2009 00:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
de TT klopt niet helemaal, ik pimp niks
en ik word gebruikt.
Ik doe iets verkeerd
je deal stond me niet aanquote:Op woensdag 18 februari 2009 00:19 schreef S95Sedan het volgende:
Ik dacht dat je me nog zou temmen, maar je vliegt nu alweer van hot naar her
Ja.quote:Op woensdag 18 februari 2009 00:17 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik kan je nog altijd uitnodigen om me te komen betasten
Een trio, klopt het weer.quote:Op woensdag 18 februari 2009 00:19 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Echt 19 halve paren. Die passen niet bij elkaar.
dat laatste was gewoon stoere praat was niks van waarquote:
quote:Op woensdag 18 februari 2009 00:21 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je deal stond me niet aan
wat heb ik nu aan 1 tegendraads sletje
je mag bij mn harem aan mannen of je kan zonder pimp op straat lopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaja.quote:Op woensdag 18 februari 2009 00:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat laatste was gewoon stoere praat was niks van waar
pimps onder elkaar enzo
schatje je weet toch dat ik niet zo ben
quote:Op woensdag 18 februari 2009 00:23 schreef dawg het volgende:
[..]
Jaja.Met de gladde praatjes zit het wel goed in elk geval.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 00:24 schreef Duimelot het volgende:
[..]mooi dat zit weer helemaal goed
ga ik mn bedje opzoeken
en owee als ik merk dat een van mn sletjes hier heeft lopen sloeren zonder mijn aanwezigheid
quote:Op woensdag 18 februari 2009 00:33 schreef S95Sedan het volgende:
*m'n pimp is weg*
*in paniek rondjes rent*
Nachtploeg!quote:
Nee, dit is mijn kloon, heb de programeertaal van Marieke gejatquote:
Ik wil opbiechten dat ik iemand heb vermoord.quote:Op woensdag 18 februari 2009 00:42 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nee, dit is mijn kloon, heb de programeertaal van Marieke gejat
Mariekequote:Op woensdag 18 februari 2009 00:42 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nee, dit is mijn kloon, heb de programeertaal van Marieke gejat
droomzequote:Op woensdag 18 februari 2009 00:43 schreef DR34M3R het volgende:
Ik ga ook mijn bedje opzoeken, aangezien over een uurtje of 5 mijn wekker weer gaat ratelen..![]()
Welterusten![]()
ik weet niet of ik vannacht zal dromen.. ben helemaal op!quote:
Slaap lekkerquote:Op woensdag 18 februari 2009 00:43 schreef DR34M3R het volgende:
Ik ga ook mijn bedje opzoeken, aangezien over een uurtje of 5 mijn wekker weer gaat ratelen..![]()
Welterusten![]()
Je gaat toch niet onze zinnen gebruiken?quote:Op woensdag 18 februari 2009 00:47 schreef Adolecens het volgende:
Marieke: Waarom wil je opbiechten dat ik iemand heb vermoord?
Jij: Ik had dat in de middag keertje uitgeprobeerd, best geinig gemaakt
Marieke: Had je dat in de middag keertje uitgeprobeerd best geinig gemaakt, mmm interessant zeg. Ga je dat in de middag keertje uitgeprobeerd best geinig gemaakt nog een keer doen?
Zou niet durven!quote:Op woensdag 18 februari 2009 00:53 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Je gaat toch niet onze zinnen gebruiken?
quote:Op woensdag 18 februari 2009 00:57 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zou niet durven!
Maar ik ben er vandoor...
Fijne nacht enzo
Welterusten JBquote:Op woensdag 18 februari 2009 01:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
Marieke doet aan updates.
En ik ga nu ook naar bed
Twijfelt met een f ja.quote:
Sorry, ben niet zo wakker meerquote:Op woensdag 18 februari 2009 01:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Twijfelt met een f ja.
Maar ik ga slapen!
Beide, hield nog wel van mijn vriendje, maar onze levens samen wilde niet werken.quote:Op woensdag 18 februari 2009 04:17 schreef Kuwaro het volgende:
Een stelling uit verveling:
STELLING:
Single zijnde heb je bewust voor gekozen of meer noodgedwongen door omstandigheden?
Ik ben al de hele nacht wakkerquote:Op woensdag 18 februari 2009 06:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
Het gaat ook gewoon een nachtje door![]()
doelbewust/noodgedwongen/geenvanbeiden/allebei is het hier
Bekend met de termen "Nice Guy Syndroom" en "Friends Zone"?quote:
Onzin! Je durft dus gewoon geen actie te ondernemen. The coward zone.quote:Op woensdag 18 februari 2009 @ 06:42 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Bekend met de termen "Nice Guy Syndroom" en "Friends Zone"?
hij heeft ze gebeld om te feliciteren voor de verjaardag?quote:Op woensdag 18 februari 2009 07:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
Goedemorgen, mn ex heeft me in positieve zin verrast
En de kadootjes vielen in de smaak, vooral de Hello Kitty knuffel
Nee, hij heeft vanmorgen voor allebei een kaartje door de bus gedaanquote:Op woensdag 18 februari 2009 07:56 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hij heeft ze gebeld om te feliciteren voor de verjaardag?![]()
ik wil ook een hello kitty knuffel
ah super, hebben ze vast heel leuk gevonden!quote:Op woensdag 18 februari 2009 07:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, hij heeft vanmorgen voor allebei een kaartje door de bus gedaan
Jaquote:Op woensdag 18 februari 2009 07:59 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ah super, hebben ze vast heel leuk gevonden!
wat gaan ze trakteren?quote:Op woensdag 18 februari 2009 08:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja
Vanmorgen al de traktaties klaargemaakt voor school en nu nog even de haren doen en dan maar aanlopen.
En vrijdag gaan de dames uit logeren bij mn moeder en worden ze ws zaterdag om een uur of half 1 thuis gebracht omdat ze liever mn ex niet aan de deur hebbenNog een positieve ontwikkeling
Ben wel blij dat ie niet meer wekelijks daar over de vloer komt eerlijk gezegd
Misschien onderneem ik de verkeerde acties, of te laat. Maar ik snap ook wel dat geen actie tot geen reactie leid.quote:Op woensdag 18 februari 2009 07:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Onzin! Je durft dus gewoon geen actie te ondernemen. The coward zone.
Jaquote:Op woensdag 18 februari 2009 08:06 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wat gaan ze trakteren?
oh mooi oppas ook geregeld![]()
is dus een topdagje
top week danquote:Op woensdag 18 februari 2009 08:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja
En gisteren was ook fijn
En morgen wordt ook goed en vrijdag ook gok ik
En koeken, roze en bruine, met vlaggetjes met hun naam en leeftijd en een ballon.
(Ik wilde niet te moeilijk doen)
De laatste keer dat ik single wérd was omdat zij het uitmaakte, dus dat maakt het noodgedwongen, technically.quote:Op woensdag 18 februari 2009 04:17 schreef Kuwaro het volgende:
STELLING:
Single zijnde heb je bewust voor gekozen of meer noodgedwongen door omstandigheden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Ik heb t zelf uitgemaakt met m'n ex, dus in die zin bewuste keuze..quote:Op woensdag 18 februari 2009 04:17 schreef Kuwaro het volgende:
STELLING:
Second That!quote:Op woensdag 18 februari 2009 08:19 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik single wérd was omdat zij het uitmaakte, dus dat maakt het noodgedwongen, technically.
Toch ervaar ik het al een hele tijd als een keuze en het is sowieso beter nu
Ja!quote:Op woensdag 18 februari 2009 08:38 schreef djayzz het volgende:
Alleen vandaag heb ik niet zo veel zin om gebruikt te worden, is dat erg?
Als je ze zelf gebruikt is het dan beter?quote:Op woensdag 18 februari 2009 08:38 schreef djayzz het volgende:
Goedemorgen allemaalIk ben ook weer van de partij.
Alleen vandaag heb ik niet zo veel zin om gebruikt te worden, is dat erg?
Damnquote:
ehrrr, nee niet echt!quote:Op woensdag 18 februari 2009 08:46 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als je ze zelf gebruikt is het dan beter?
scheelt typenquote:Op woensdag 18 februari 2009 08:19 schreef Garisson72 het volgende:
De laatste keer dat ik single wérd was omdat zij het uitmaakte, dus dat maakt het noodgedwongen, technically.
Toch ervaar ik het al een hele tijd als een keuze, want het had inmiddels ook wel anders kunnen zijn.
Luiwammesquote:Op woensdag 18 februari 2009 08:51 schreef rival het volgende:
gebruikt worden is helemaal niet erg, als je het maar weet![]()
Goedemorgen
[..]
scheelt typen
Gebruikt worden waardoor kan je beter vragen denk ik.quote:Op woensdag 18 februari 2009 08:55 schreef Nouk84 het volgende:
Gebruikt worden waarvoor eigenlijk?
Veel water drinkenquote:Op woensdag 18 februari 2009 09:04 schreef Ripley het volgende:
Ik heb een enorme kater. En waarom word ik gehyved voor iets dat leffeest heet?
Leuk dat je ex nu wel lief voor de kindjes is geweestquote:Op woensdag 18 februari 2009 09:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Veel water drinken
En ik heb geen hyves meer
En had ik al gezegd adt ik blij ben ?
quote:
Wat "ze" (als in, mannen) maar willen, bedoel je?quote:
Wij zij zegt!quote:Op woensdag 18 februari 2009 09:07 schreef Ripley het volgende:
[..]
Leuk dat je ex nu wel lief voor de kindjes is geweest
En dan is het antwoord?quote:Op woensdag 18 februari 2009 08:56 schreef djayzz het volgende:
[..]
Gebruikt worden waardoor kan je beter vragen denk ik.
Wij gaan hen gebruiken toch? Niet andersom... Dus mogen wij bepalen wat we willenquote:Op woensdag 18 februari 2009 09:07 schreef Nouk84 het volgende:
[..]![]()
[..]
Wat "ze" (als in, mannen) maar willen, bedoel je?
Hij is wel vaker lief voor hen hoorquote:Op woensdag 18 februari 2009 09:07 schreef Ripley het volgende:
[..]
Leuk dat je ex nu wel lief voor de kindjes is geweest
Oow ja natuurlijk!quote:Op woensdag 18 februari 2009 09:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wij gaan hen gebruiken toch? Niet andersom... Dus mogen wij bepalen wat we willen
Herkenbaarquote:
klopt, dat mogen jullie helemaal zelf bepalen!quote:Op woensdag 18 februari 2009 09:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wij gaan hen gebruiken toch? Niet andersom... Dus mogen wij bepalen wat we willen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vrouwen vriend, vrouwen.. wel op blijven letten hoorquote:Op woensdag 18 februari 2009 08:56 schreef djayzz het volgende:
[..]
Gebruikt worden waardoor kan je beter vragen denk ik.
zie mijn post hierbovenquote:Op woensdag 18 februari 2009 09:15 schreef rival het volgende:
[..]
vrouwen vriend, vrouwen.. wel op blijven letten hoor
Dus...quote:
Als ik er zelf niet tussenstond zou ik bijna denken dat ik mijn lijstje zou moeten aanvullenquote:
hij mag zoveelquote:Op woensdag 18 februari 2009 09:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hier mag ie wel mn was opvouwen en de afwas doen(heeft ie geluk, want er staat niet zoveel)
quote:Op woensdag 18 februari 2009 09:14 schreef rival het volgende:
[..]
klopt, dat mogen jullie helemaal zelf bepalen!Mee eens of niet, doen zullen jullie hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
Spill it, jongen. Kom maar op. Ik lees tussen de regels door (welke regels?) een diepe frustratie.quote:
quote:Op woensdag 18 februari 2009 09:22 schreef Ripley het volgende:
[..]
Als ik er zelf niet tussenstond zou ik bijna denken dat ik mijn lijstje zou moeten aanvullen
Was opvouwen is heel hard nodig, afwas doen niet, stofzuigen wel, badkamer schoonmaken, werken.. Wie wil?quote:Op woensdag 18 februari 2009 09:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dus...
Wat wil je?
Hier mag ie wel mn was opvouwen en de afwas doen(heeft ie geluk, want er staat niet zoveel)
Nou ja, ik sta er dus wel tussen, dus ik gok dat we gewoon allemaal apart van elkaar moe zijnquote:
Je doet het verkeerdquote:Op woensdag 18 februari 2009 09:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Was opvouwen is heel hard nodig, afwas doen niet, stofzuigen wel, badkamer schoonmaken, werken.. Wie wil?
quote:Op woensdag 18 februari 2009 09:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou ja, ik sta er dus wel tussen, dus ik gok dat we gewoon allemaal apart van elkaar moe zijn
Maar je hebt ook een kater.quote:Op woensdag 18 februari 2009 09:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou ja, ik sta er dus wel tussen, dus ik gok dat we gewoon allemaal apart van elkaar moe zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Maar tegen wie?quote:Op woensdag 18 februari 2009 09:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je doet het verkeerd
Je zegt gewoon: JIJ! hierkomen en poetsen
Nee, dat telt niet, dan blijven we dat melden hier.quote:Op woensdag 18 februari 2009 09:29 schreef dawg het volgende:
Niet moe hier hoor.
Wel geil, maar dat telt niet he.
gewoon dat jullie raar zijn, niet negatief, gewoon andersquote:Op woensdag 18 februari 2009 09:25 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Spill it, jongen. Kom maar op. Ik lees tussen de regels door (welke regels?) een diepe frustratie.
Das het mooie, je mag kiezenquote:
Ik heb op het moment nergens last van.quote:Nee, dat telt niet, dan blijven we dat melden hier.
Ongesteld?quote:Op woensdag 18 februari 2009 09:29 schreef dawg het volgende:
Niet moe hier hoor.
Wel geil, maar dat telt niet he.
Thanks for backing me upquote:Op woensdag 18 februari 2009 09:32 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik ben heul nie raar nie
Ben ook een man
het is wel een goed punt vrouwen zijn raar
quote:
Je moet ook geen verwachtingen hebben.. Dus niet hopen/denken hoe we iets zullen doen, maar gewoon accepteren dat het gebeurt...quote:Op woensdag 18 februari 2009 09:31 schreef djayzz het volgende:
[..]
gewoon dat jullie raar zijn, niet negatief, gewoon anders![]()
En die frustratie valt wel mee in dat opzicht.ik ben heel tevreden met mijn leven zo zonder vrouw/vriendin.
Maar feit blijft dat vrouwen een raar geslacht zijn. Jullie doen altijd net weer andere dingen dan dat wij mannen gehoopt/gedacht hadden.![]()
Ik heb er last van!quote:
Ja, absoluutquote:
JIJ BENT HEEL REURRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRquote:Op woensdag 18 februari 2009 09:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben niet raar
De hele wereld is raar (inclusief mannen en amoebes) MAAR IK NIET!
ja baas!quote:Op woensdag 18 februari 2009 09:23 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Mee eens of niet, doen zullen jullie het
dan kom je toch gezellig hier de was opvouwen.quote:
Juistem.quote:Op woensdag 18 februari 2009 09:35 schreef Nouk84 het volgende:
Je moet ook geen verwachtingen hebben.. Dus niet hopen/denken hoe we iets zullen doen, maar gewoon accepteren dat het gebeurt...
Overloper!quote:Op woensdag 18 februari 2009 09:39 schreef rival het volgende:
en btw, zo raar vind ik vrouwen eigenlijk niet
Tietenquote:Op woensdag 18 februari 2009 09:40 schreef stoute_piele het volgende:
Haha ik moet me bij je aansluiten rival .. waarom zouden we anders op ze vallen
Ik zeg toch ook niet dat we niet op ze vallen als ze raar zijn, wat cuegirl hierboven al zei, daarom vinden we juist zo leukquote:Op woensdag 18 februari 2009 09:40 schreef stoute_piele het volgende:
Haha ik moet me bij je aansluiten rival .. waarom zouden we anders op ze vallen
Ben jij jarig?quote:Op woensdag 18 februari 2009 09:45 schreef mrbox het volgende:
Goedemorgen Singles![]()
Zo weer een jaar ouder![]()
Andersom moeten vrouwen dat natuurlijk ook..quote:
wat is daar mis mee?quote:Op woensdag 18 februari 2009 09:42 schreef djayzz het volgende:
Behalve als je een inwendige BH hebt Nederlandse chirurg vindt inwendige bh uit![]()
Mogguh, gefeliciteerd!quote:Op woensdag 18 februari 2009 09:45 schreef mrbox het volgende:
Goedemorgen Singles![]()
Juistem.quote:Op woensdag 18 februari 2009 09:48 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Andersom moeten vrouwen dat natuurlijk ook..
maar het hellpt wel. Een beetje raar is juist leuk.quote:Op woensdag 18 februari 2009 09:45 schreef Howl het volgende:
vrouwen hoeven niet raar te zijn om leuk te zijn.
quote:
quote:Op woensdag 18 februari 2009 09:45 schreef mrbox het volgende:
Goedemorgen Singles![]()
Jij snapt hetquote:Op woensdag 18 februari 2009 09:49 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
maar het hellpt wel. Een beetje raar is juist leuk.
die kunnen ze toch nog steeds dragen?quote:Op woensdag 18 februari 2009 09:49 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik vind de meeste bh's juist sexy. En deze bh's kan je niet uitdoen. En dat is toch vaak het leuke eraan.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 09:45 schreef mrbox het volgende:
Goedemorgen Singles![]()
Aan al de jarigen, Happy birthdays!quote:Op woensdag 18 februari 2009 09:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ben jij jarig?
Mijn kindje ook(de jongste, die is nu 7, net zo oud als haar zus
)
Gefeliciteerd dan,anders vergeet deze post.
Jij denkt dat je ineens geen sexy BH meer aan kan als je zo'n ding hebt?quote:Op woensdag 18 februari 2009 09:49 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik vind de meeste bh's juist sexy. En deze bh's kan je niet uitdoen. En dat is toch vaak het leuke eraan.
Hey gefeliciteerd happy mom!quote:Op woensdag 18 februari 2009 09:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jij denkt dat je ineens geen sexy BH meer aan kan als je zo'n ding hebt?
Nee, dat denk ik niet, maar als er een netje net onder de huid zit, dat je dat wel voelt.quote:Op woensdag 18 februari 2009 09:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
oohhh double buffered brest support, dat moet toch de natte droom zijn van menig nerdjequote:Op woensdag 18 februari 2009 09:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je het voelt..quote:Op woensdag 18 februari 2009 09:53 schreef djayzz het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik niet, maar als er een netje net onder de huid zit, dat je dat wel voelt.
En dat is jammer want borsten voelen fijn aan
Hahahaquote:Op woensdag 18 februari 2009 09:54 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
oohhh double buffered brest support, dat moet toch de natte droom zijn van menig nerdje
Dan is het niet erg. Maar eerst zien voelen en dan gelovenquote:
dat denk ik niet.quote:Op woensdag 18 februari 2009 09:53 schreef djayzz het volgende:
Nee, dat denk ik niet, maar als er een netje net onder de huid zit, dat je dat wel voelt.
wegsmelten bij die gezichtjes?quote:Op woensdag 18 februari 2009 09:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Kadootjes geven is leuk
Vaak nog leuker dan krijgen
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 18 februari 2009 09:45 schreef mrbox het volgende:
Goedemorgen Singles![]()
ik hoorde een heel verhaal op de radio van die arts.quote:
Lol. dat zal pijn doenquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:00 schreef Bengeltje het volgende:
Wat is het volgende een ingezet stukje wasbord bij de man?
Als het om mijn kinderen gaat wel ja, maar volwassenen kadootjes geven is ook leukquote:
die bestaat al langer hoorquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:00 schreef Bengeltje het volgende:
Ow okquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:01 schreef rival het volgende:
[..]
ik hoorde een heel verhaal op de radio van die arts.
en hoe ze dit al jaren doen bij buikwandcorrecties e.d.
ik weet toevallig dat je dat bij een buikwand namelijk ook niet voelt
True..quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoezo dat. Dat weet je helemaal niet.
Die netjes implanteren kunnen later toch ook nogquote:
Dan is de man ook uitgezakt, so who cares?quote:
quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
over 25 jaar zie jij er zelf ook niet meer helemaal strak uit mannetje
het gaat hier om tieten.... niet om of wij ook uitzakkenquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dan is de man ook uitgezakt, so who cares?
Blijf je toch lekker liggen. who caresquote:
Je mag gewoon niet zeurenquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:05 schreef rival het volgende:
het gaat hier om tieten.... niet om of wij ook uitzakken
quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:03 schreef djayzz het volgende:
[..]
Die netjes implanteren kunnen later toch ook nog
Wat weet jij ervan, jij mag niet zeuren staat hierbovenquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:08 schreef rival het volgende:
[..]
nee je gaat onder het mes en laat wat inbouwen als je tieten nog strak en stevig zijn
Dat gaat niet werken, niet bij mij in ieder geval, kan ik beter een voorzetstukje maken wat aan de buitenkant gemonteerd wordt. Moet wel afneembaar zijn met een sponsje, want ik zie het niet zitten om mezelf elke maand naar de stomerij te brengenquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:00 schreef Bengeltje het volgende:
quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:09 schreef djayzz het volgende:
[..]
Wat weet jij ervan, jij mag niet zeuren staat hierboven
Dat is een bekend probleem, ik ken nog twee mensen die daar ook last van hadden. Maar werk enzo.. Nare hobby, gaat zo focking veel tijd in zittenquote:
Mannen moeten niet zeuren over minder stevige borsten. Als ze zelf niet perfect zijn.quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:09 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Dat gaat niet werken, niet bij mij in ieder geval, kan ik beter een voorzetstukje maken wat aan de buitenkant gemonteerd wordt. Moet wel afneembaar zijn met een sponsje, want ik zie het niet zitten om mezelf elke maand naar de stomerij te brengen
blaaskaakquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:09 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Dat gaat niet werken, niet bij mij in ieder geval, kan ik beter een voorzetstukje maken wat aan de buitenkant gemonteerd wordt. Moet wel afneembaar zijn met een sponsje, want ik zie het niet zitten om mezelf elke maand naar de stomerij te brengen
zo'n gladiator-harnas, dat je altijd in de Asterix zag. Met zo'n ingestanst sixpack.quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:09 schreef kwaakvaak het volgende:
quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mannen moeten niet zeuren over minder stevige borsten. Als ze zelf niet perfect zijn.
Perfectie bestaat niet.
Net of er ook maar een man is die als ie er aan mag zitten zegt "Mwoah, ze zijn niet zo stevig":Pquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mannen moeten niet zeuren over minder stevige borsten. Als ze zelf niet perfect zijn.
Perfectie bestaat niet.
whahaquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:14 schreef Ripley het volgende:
[..]
Net of er ook maar een man is die als ie er aan mag zitten zegt "Mwoah, ze zijn niet zo stevig":P
whaha! het lef. nee ik wil mijn ballen graag houdenquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:14 schreef Ripley het volgende:
[..]
Net of er ook maar een man is die als ie er aan mag zitten zegt "Mwoah, ze zijn niet zo stevig":P
" I've had better. "quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:14 schreef Ripley het volgende:
Idd, maar wel komen met inbouw bh's, dus ze zijn toch niet tevreden.quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:14 schreef Ripley het volgende:
[..]
Je zegt toch ook niet: "haha, die lul van jou lijkt meer op een verlepte banaan"quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:14 schreef Ripley het volgende:
[..]
Of "Wacht even mijn bril zoeken, o die heb ik niet" Vergrootglas neemt.quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:17 schreef djayzz het volgende:
[..]
Je zegt toch ook niet: "haha, die lul van jou lijkt meer op een verlepte banaan"
Voor elke man die zeurt staan er 5 zeurende vrouwen op.quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Perfectie bestaat niet.
Tuurlijk dawgjelief.quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:18 schreef dawg het volgende:
[..]
Voor elke man die zeurt staan er 5 zeurende vrouwen op.
sommige hebben geen zin om op te staanquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:18 schreef dawg het volgende:
[..]
quote:
Is dat zo?quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:19 schreef sempron2400 het volgende:
Mannen worden in NL vaker gebruikt door vrouwen dan in enig ander land.
Och, weer zo sneu gastje met bitter gezeik over Nederlandse kuthoerenquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:19 schreef sempron2400 het volgende:
Dat gezeik over zeikende vrouwenquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:18 schreef dawg het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
De meesten zijn dan ook softies die denken dat wanneer ze geen ja en amen knikken de vrouw eruit naait (met een ander). Een vrouw bijt niet als je nee zegt. Ook loopt ze niet weg. Hoogstens zal ze huilen (het wapen van de vrouw), maar ook daar moet je niet intrappen, want ze overleeft het heus wel.quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:19 schreef sempron2400 het volgende:
Mij intereseert het ook niet echt, okay... beetje dan.. Als het theezakjes zijn die zo ontzettend leuk tot net op de knie hangen gaat mijn potentie er niet echt op vooruit. Maar voor de rest ben ik redelijk makkelijk als het op borsten of een buikje aan komt. Strakke kaasplankjes wordt ik ook niet helemaal blij van. Mag wel iets van een speklaagje op zitten. Zachte buikjes zijn liefquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Perfectie bestaat niet.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:13 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
zo'n gladiator-harnas, dat je altijd in de Asterix zag. Met zo'n ingestanst sixpack.
Die Romeinen waren hun tijd écht ver vooruit hè.
Heb je het nu over je hond???quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het is gewoon de kunst van het respect en ze dingen bijbrengen, later heb je er dan veel plezier van.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:20 schreef dawg het volgende:
[..]
De meesten zijn dan ook softies die denken dat wanneer ze geen ja en amen knikken de vrouw eruit naait (met een ander). Een vrouw bijt niet als je nee zegt. Ook loopt ze niet weg. Hoogstens zal ze huilen (het wapen van de vrouw), maar ook daar moet je niet intrappen, want ze overleeft het heus wel.
Ofzo.
De krant brengen bijvoorbeeld?quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het is gewoon de kunst van het respect en ze dingen bijbrengen, later heb je er dan veel plezier van.
Wil je er over praten frustie de kloonquote:
Dat wij weleens botsen is niets nieuws, toch. Houdt de spanning erin.quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ga zo nooit een relatie beginnen met jou
Mijn vriendje moet overal in meegaan, anders wil ik hem niet
Blijven dromen in zijn geval..quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb in elk geval het goede onderschrift voor Piet Piraat
het is die andere, dat ze het wel zal lerenquote:
quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:25 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
het is die andere, dat ze het wel zal leren
quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:25 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Jammer dat bier alleen bij mannen verweven wordt in de persoonlijkheid, bij geboorte al. Vrouwen africhten, moe word je ervan.quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:25 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mijn vriendje moet overal in meegaan, anders wil ik hem niet
IK moet toegeven, het kost wat tijd maar het resultaat is de moeite waard.quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:29 schreef dawg het volgende:
[..]
Jammer dat bier alleen bij mannen verweven wordt in de persoonlijkheid, bij geboorte al. Vrouwen africhten, moe word je ervan.
Dat het vechten is tegen de bierkaai, bedoel je?quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:29 schreef dawg het volgende:
Jammer dat bier alleen bij mannen verweven wordt in de persoonlijkheid, bij geboorte al. Vrouwen africhten, moe word je ervan.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:31 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En kijk hem eens die harde stang in dat gaatje heen en weer schuiven.
Oow die, hahaquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Haar ondertitel. "I will learn".
quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:32 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat het vechten is tegen de bierkaai, bedoel je?
zo he... ik wordt bronstiger als een everzwijn bij maanlicht van dat suggestieve plaatje!quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:31 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En kijk hem eens die harde stang in dat gaatje heen en weer schuiven.
Dat lijkt mij juist erg saai om eerlijk te zijnquote:
Nee hoor, lekker recht toe recht aan. en je weet waar je aan toe bent: Bierquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat lijkt mij juist erg saai om eerlijk te zijn
Thank God you're a woman klinkt beter, zeker in combi met dat plaatje
Geen vrouw meer nodig, geef die vent een bier en hij is tevreden.quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:39 schreef djayzz het volgende:
[..]
Nee hoor, lekker recht toe recht aan. en je weet waar je aan toe bent: Bier![]()
Daar komt het in ieder geval wel altijd op neer jaquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:40 schreef rival het volgende:
Alle topics op Fok! gaan uiteindelijk over 2 dingen!
Bier en Tieten
Neej, een man heeft ook behoefte aan tieten, zie post bovenaan deze paginaquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Geen vrouw meer nodig, geef die vent een bier en hij is tevreden.Super.
<zatte apres ski bral mode>quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:40 schreef rival het volgende:
Alle topics op Fok! gaan uiteindelijk over 2 dingen!
Bier en Tieten
Je kan niet beide krijgen, gatver bier over je borsten.quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:41 schreef djayzz het volgende:
[..]
Neej, een man heeft ook behoefte aan tieten, zie post bovenaan deze pagina
nee slagroom is een feestje!quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je kan niet beide krijgen, gatver bier over je borsten.
En wie begon het onderwerp????quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
Toevallig ging het daar in het Ehv topic net ook heel even over idd
Ik lust geen slagroom.quote:
Nou, dat jij meerdere pumps hebt is goed.quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat lijkt mij juist erg saai om eerlijk te zijn
Thank God you're a woman klinkt beter, zeker in combi met dat plaatje
Doe dan maar tieten en geen bierquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je kan niet beide krijgen, gatver bier over je borsten.
Het topic wat over alles gaat, behalve Eindhoven.quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
Toevallig ging het daar in het Ehv topic net ook heel even over idd
dat is altijd zo met die plaatstopics.quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:51 schreef Howl het volgende:
[..]
Het topic wat over alles gaat, behalve Eindhoven.
Bij "ons" valt het woord Tilburg regelmatig hoorquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat is altijd zo met die plaatstopics.
maar dat zijn mijn vriendjes
Die uiteindelijk ook gaan hangen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:41 schreef djayzz het volgende:
[..]
Neej, een man heeft ook behoefte aan tieten,
gatverdamme... vrienden... bwaah... nog even en je hebt zoiets engs als een sociaal leven te pakken BRRRRquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
1 x 40 inruilen voor 2 x 20 uiteraard, en in jouw geval de lessen in nederigheid opnieuw geven!quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die uiteindelijk ook gaan hangen.Wat dan te doen? Een paar nieuwe nemen?
quote:
Ik zwaai maar een keer vrolijk mee dan.quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:56 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
1 x 40 inruilen voor 2 x 20 uiteraard, en in jouw geval de lessen in nederigheid opnieuw geven!
Ik zwaai naar Cuequote:
quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
Tilburgquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:53 schreef automatic_ het volgende:
Bij "ons" valt het woord Tilburg regelmatig hoor
Nou en, ik zwaai naar Cue & naar jou!quote:
Dat heb je toch al gedaan?quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:09 schreef djayzz het volgende:
[..]
Nou en, ik zwaai naar Cue & naar jou!
quote:
quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:14 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat heb je toch al gedaan?![]()
Maar oké, dan nog
Hoe vaak blijf je nog zwaaienquote:
Ik denk dat ie zich verveelt..quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hoe vaak blijf je nog zwaaien
Weer geen PMquote:
quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:22 schreef dawg het volgende:
Ja, hier nog iemand die zich verveelt. Het is te rustig hier.
Arm dingquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:24 schreef rhubarbje het volgende:
heb ik al gezeurt dat ik een beetje ziek ben
ik vrees voor mn carnaval
Dit kan niet gebeuren! ziek worden moet er na
Voor mij heel belangrijk, maar denk dat dat persoonlijk isquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb een nogal vreemd gevoel voor humor en mensen begrijpen dat niet altijd.
Onvermoede humor in de active topic lijst deel XIX
Hoe belangrijk is het dat je het gevoel voor humor met je partner deelt?
heel belangrijk.quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ook nietquote:
Ja, okee, maar inzien dat het een geintje is en er ook echt om kunnen lachen zijn twee verschillende dingen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:27 schreef rival het volgende:
heel belangrijk.
ik maak bijvoorbeeld weleens "gemene" grapjes. maar ik bedoel er niks mee.. gewoon een beetje "plagen"
als je dan iemand hebt die de hele tijd serieus reageert...
Heel belangrijk.. Als je niet kan lachen, wat kun je dan wel samen? Ik vind de rest niet onbelangrijk, maar humor is wel een groot punt..quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik zou eerst krijgen.quote:
waarom niet?quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:25 schreef djayzz het volgende:
[..]
Arm dingIk kan niet eens mee carnavla-en
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |