abonnement Unibet Coolblue
pi_66458656
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 20:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ach kan natuurlijk een jonge zijn met veel talent, Ajax kan zo'n jonge natuurlijk altijd nog en jaar of 2 uitlenen. Maar wat zijn zijn sterkste punten dan?
Vind ik echt lastig om te zeggen, hij schijnt goed te kunnen koppen maar dat vind ik wel meevallen. Verder is sowieso zijn werklust wel in orde.
pi_66458868
Hehe Henkie eruit. Ajuus clown.

Waarschijnlijk is er nu gezeik over de afkoopregeling. Als ik het een tijdje terug goed begrepen heb, heeft van Stee een eenzijdige optie tot april die hij kan lichten zodat hij drie jaar trainer van de Graafschap blijft. Zo niet, dan vertrekt hij aan het einde van het seizoen. Zul je zien dat hij nu die optie gelicht heeft en alsnog geld eist van De Graafschap. Opzouten clown !
Bloed, zweet en tranen!
  woensdag 25 februari 2009 @ 21:10:27 #128
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_66459574
Van Stee saboteert inderdaad:
quote:
Mogelijk arbitragezaak Graafschap en Van Stee

De clubleiding van De Graafschap en de op non-actief gezette trainer Henk van Stee zijn niet tot een akkoord gekomen over de financiële afwikkeling van het tot de zomer van 2010 lopende contract.

"We zijn er niet uit gekomen. Mogelijk komt het tot een arbitragezaak bij de KNVB in Zeist", verklaarde Van Stee tegenover de NOS. De trainer werd ontslagen vanwege de tegenvallende resultaten -- De Graafschap staat zeventiende -- en zijn 'gebrekkige interne relaties en communicatie'.

Van Stee zelf wilde dolgraag verder bij de club. Ook de spelers stonden volgens de trainer achter hem. "De clubleiding heeft te weinig geduld getoond. We hebben een bizar zwaar programma gehad. Nu komen de wedstrijden waarin we punten kunnen gaan pakken. Maar helaas zonder mij", aldus de teleurgestelde Schiedammer.

Voorzitter Sietze Veen zegt dat de club zich maximaal heeft ingespannen om er samen op een goede manier uit te komen. "Maar van Stee wilde niet meewerken." Volgens Veen loopt de club niet weg voor een arbitragezaak, maar zet de club zelf geen stappen meer. "Misschien dat Van Stee tot inkeer komt." Volgens Veen is de trainerspositie bij De Graafschap nu "besmet".
Bron: Omroep Gelderland

HIJ WIL ER GEWOON MET EEN SMAK GELD VANDOOR.
De Graafschap heeft 'm gewoon geen ene moer geintresseerd.
T is een echte mol. Flinke saboteur.
kloep kloep
  woensdag 25 februari 2009 @ 21:46:01 #129
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_66460907
Nou, laat ze nu eindelijk eens gaan scoren.
  woensdag 25 februari 2009 @ 21:46:53 #130
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_66460943
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 21:46 schreef SnuggLe het volgende:
Nou, laat ze nu eindelijk eens gaan scoren.
Alsof het vertrek van van Stee daar opeens aan gaat bijdragen. Ik begrijp trouwens niet waarom een goede speler als Sahar niet vaker scoort. Luuk de Jong vind ik zelf maar overrated.
pi_66466297
Weer 't kleine uitvak tegen Twente

En tja Kalezic, hopelijk heeft het zin..
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_66470536
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 20:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Luuk de Jong nu ook in de belangstelling van PSV en Ajax, zijn er hier mensen die iets meer over hem kunnen vertellen. Ik ken hem eigenlijk alleen als het jongere broertje van Siem de Jong.
Wat heerlijk opportunistisch is het voetbalwereldje toch. Luuk de Jong is nog lang niet zover als Stef Nijland vorig jaar was. Een stap naar Ajax of PSV zou echt belachelijk zijn.

Luuk heeft alles aan de suporters te danken. die zien namelijk alles wat hij doet door een roze bril. In zijn tweede wedstrijd ofzo hoorde ik ergens in de tweede helft na zijn eerste (!) gewonnen kopduel iemand achter mij zeggen dat hij elk kopduel gewonnen had. Toen ik aan hem vroeg of hij lekker geslapen had snapte hij mij niet.

De Jong wordt echt beter gemaakt dan hij is. Ik had persoonlijk Den Ouden er twee wedstrijden geleden al weer ingezet.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_66487797
Henk is alweer onder de pannen:
quote:
Van Stee wordt analist bij Rijnmond
25 februari 2009

De woensdagmiddag op non-actief gestelde trainer Henk van Stee wordt analist voor Radio Rijnmond. Volgend weekend bij het duel Sparta Rotterdam-Willem II komt hij voor het eerst in actie.

De Schiedammer laat daarmee zijn licht schijnen over de club waar hij eerder zelf werkzaam was. Ook werkte hij in het verleden voor Feyenoord en Excelsior.

Afgelopen week was er veel onrust rondom Henk van Stee bij zijn club De Graafschap, waarmee hij sportief in onrustig vaarwater terecht was gekomen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_66488029
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 17:33 schreef methodmich het volgende:
Henk is alweer onder de pannen:
[..]


Gelukkig hoef ik daar niet naar te luisteren
  donderdag 26 februari 2009 @ 18:23:54 #135
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_66489188
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 09:06 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:

[..]

De Jong wordt echt beter gemaakt dan hij is. Ik had persoonlijk Den Ouden er twee wedstrijden geleden al weer ingezet.
Ik kan me helemaal vinden in deze samenvatting

Het is wel duidelijk dat er wat te grote ego's aan de slag waren bij de Graafschap. Ik weet persoonlijk niet zeker of de 'veroorzaker' wel weg is. Ik heb namelijk niet zoveel vertrouwen in de leidinggevenden dat ik de berichtgevingen van het duo Looyen/Veen klakkeloos aanneem voor de waarheid en dus Van Stee automatisch als zwarte piet zie. Laten we dan maar hopen dat we een positieve wending hieruit kun halen en eindelijk eens wat punten gaan pakken en wat meer vertrouwen in dat team krijgen zodat ze de play-offs halen en daar ook daadwerkelijk hun mannetje kunnen staan.
pi_66511762
quote:
De Graafschap gaat voor Verbeek

De Graafschap ziet voormalig Feyenoord-trainer Gertjan Verbeek als de ideale opvolger van Henk van Stee. De club heeft met Van Stee nog geen overstemming kunnen bereiken over de financiële afwikkeling.

De Graafschap wil zijn lopende salaris over achttien maanden per maand uitkeren. Van Stee wil echter het volle bedrag in één keer uitgekeerd hebben plus een extra vergoeding. Een arbitragezaak moet duidelijkheid verschaffen.

Eerst moet er een oplossing worden gevonden voordat De Graafschap met Verbeek verder kan onderhandelen en zal Darije Kalezic voor de groep staan. Verbeek voelt wel wat voor een overgang naar Doetinchem. De Graafschap moet in de eredivisie blijven, want bij degradatie stopt hoofdsponsor Centric Oranjewoud.
Bron: Telegraaf.nl
Geldwolf!
  vrijdag 27 februari 2009 @ 10:51:06 #137
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_66512191
Je vergeet het belangrijkste!

G.J. Verbeek! Kom nu!
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
pi_66516648
quote:
Superboeren niet akkoord met schikkingsvoorstel

De Graafschap gaat niet akkoord met het schikkingsvoorstel van de Nederlandse voetbalbond naar aanleiding van het incident dat plaatsvond rondom het duel tussen De Graafschap en PSV. De club noemt de eis 'buitenproportioneel hoog'.

Tijdens het Eredivisie-duel tussen De Graafschap en PSV betrad een fan van de Superboeren het veld. Daarbij deelde hij een duw uit aan één van de grensrechters. De aanklager betaald voetbal deed de club vrijdag een strafeis toekomen van een boete ter hoogte van vijfduizend euro. Tevens moet De Graafschap één thuisduel in de KNVB-beker of competitie zonder publiek afwerken.

De clubleiding van de eredivisionist heeft besloten niet akkoord te gaan met de strafeis. In een persbericht laat de club weten dat de straf in zijn ogen 'buitenproportioneel hoog is' en 'een dergelijke hoge straf niet in verhouding staat met de maximale inspanning de De Graafschap elke thuiswedstrijd levert om dergelijke incidenten te voorkomen'

Voetbalprimeur.
De KNVB snapt er weer niks van
pi_66516764
quote:
Graafschap-voorzitter: ‘Sturing heeft zijn kans gehad’

Edward Sturing wordt in ieder geval niet de opvolger van Henk van Stee bij De Graafschap. De voorzitter van de club uit Doetinchem, Sietze Veen, vertelt vrijdag in De Gelderlander dat Sturing zijn krediet vorig jaar al heeft verspeeld.
Volgens Veen hadden De Graafschap en Sturing vorig jaar contact over een eventueel trainerschap. Sturing kon toen de hoofdcoach Jan de Jonge opvolgen. ‘Sturing was vorig jaar onze belangrijkste kandidaat, maar hij haakte op het laatste moment af. Hij heeft zijn kans gehad,’ stelt de voorzitter.

Eerder vrijdag werd bekend dat De Graafschap zijn pijlen richt op Gertjan Verbeek. Die zit sinds zijn vertek bij Feyenoord zonder club. Momenteel is Darije Kalezic de interim-trainer in Doetinchem. De Graafschap staat momenteel zeventiende in de eredivisie met slechts twee punten voorsprong op hekkensluiter FC Volendam.

Bron: De Gelderlander
Had Sturing het nou maar vorig jaar gedaan , Maar jullie kunnen er alleen maar beter vanaf komen als Gert Jan Verbeek het ook wordt.
pi_66517760
Als dat de redenatie is dat men niet meer met Sturing in zee wil snap ik niet waarom er afgelopen zomer met Wim Rijsbergen is gesproken; die heeft de club ooit eens zo goed als zijn jawoord gegeven om vervolgens voor de centen in Zuid-Amerika te kiezen...

Maar goed, laat Verbeek maar komen.
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
  vrijdag 27 februari 2009 @ 14:11:25 #141
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_66518827
Belachelijke eis zeg...hopelijk krijg je niet het dubbele nu nu je de schikking afwijst.
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
  vrijdag 27 februari 2009 @ 14:24:42 #142
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_66519381
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 10:35 schreef Opgezwollenlever het volgende:

[..]

Geldwolf!
inderdaad.
  vrijdag 27 februari 2009 @ 14:47:14 #143
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_66520322
quote:
Bij De Graafschap gaat het roer om
www.voetbalonline.nl
Vrijdag 27 Februari 2009 12:22

Interim-trainer Darije Kalezic van De Graafschap hanteert een nieuwe tactiek tegen Roda JC. Zijn ploeg speelt zaterdagavond in Kerkrade met aanvallende intenties: 3-4-3.

Muslu Nalbantoglu, Purrel Fränkel en Peter Jungschläger zijn in het nieuwe systeem gepasseerd. Rogier Meijer ontbreekt vanwege een schorsing. Joep van den Ouweland en Steve De Ridder keren terug in de basis. Volmer en Hese zijn terug van een schorsing.
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
  vrijdag 27 februari 2009 @ 15:08:34 #144
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_66521284
Ik heb de hele week gezeik aan moeten horen van mn collega's na De Graafschap - Feyenoord, dus nu hopen op een overwinning van de superboeren, en een flinke nederlaag voor Feyenoord. (Ook al moeten ze tegen Vitesse )
pi_66522278
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 13:04 schreef Roberto258 het volgende:

[..]

Ons team is op dit moment echt niet minder dan Den Haag of Heracles hoor. We scoren alleen niet, terwijl we best scorend vermogen in huis hebben met bv. een Den Ouden die er normaal 10 per seizoen minstens maakt. De Ridder maakte er vorig jaar in België 17 geloof ik...
17 goals op het tweede niveau in België dan, dat zegt wel heel weinig.
  vrijdag 27 februari 2009 @ 15:59:35 #146
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_66523623
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 15:08 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb de hele week gezeik aan moeten horen van mn collega's na De Graafschap - Feyenoord, dus nu hopen op een overwinning van de superboeren, en een flinke nederlaag voor Feyenoord. (Ook al moeten ze tegen Vitesse )
Ah joh, gun die collega's ook een pleziertje. Zovaak maken ze dat niet mee 2 uitwedstrijden gewonnen
en in Doetinchem dankzij het gebrek aan scorend vermogen van De Graafschap
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
  vrijdag 27 februari 2009 @ 16:01:05 #147
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_66523702
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 15:59 schreef MrTorture het volgende:

[..]

Ah joh, gun die collega's ook een pleziertje. Zovaak maken ze dat niet mee 2 uitwedstrijden gewonnen
en in Doetinchem dankzij het gebrek aan scorend vermogen van De Graafschap
Ik heb ook vaak De Graafschap - Feyenoord, dit jaar, moeten aanhalen.
pi_66528254
quote:
De Graafschap gaat niet in op schikkingvoorstel.

Betaald Voetbal De Graafschap B.V. is door de aanklager betaald voetbal in staat van beschuldiging gesteld vanwege van het betreden van het speelveld en/of het omver duwen van assistent-scheidsrechter B. Simons door een supporter bij de wedstrijd De Graafschap – PSV op 1 februari 2009.

De aanklager heeft De Graafschap het volgende schikkingvoorstel voorgelegd:



- Het betalen van een geldboete van ¤ 5000,00 en

- Het spelen van één thuiswedstrijd van de competitie of beker zonder publiek



Betaald Voetbal De Graafschap B.V. gaat niet akkoord met dit voorstel, welke in haar ogen buitenproportioneel hoog is.



Voor de clubleiding staat een dergelijke hoge straf niet in verhouding, aangezien De Graafschap iedere thuiswedstrijd een maximale inspanning levert om een dergelijk incidenten te voorkomen. Het verleden wijst ook uit dat zich incidenten van deze aard nooit eerder hebben voorgedaan op Stadion De Vijverberg.



De financiële schade die De Graafschap oploopt door bovengenoemd incident, zal door de club worden verhaald op de dader.



Bron: De Graafschap
Wtf?? Een wedstrijd zonder thuispubliek? Echt belachelijk, dit gaat echt nog wel gezeik opleveren.
pi_66528446
quote:
De Graafschap niet akkoord met schikkingsvoorstel


DOETINCHEM - De Graafschap gaat niet akkoord met het schikkingsvoorstel van de KNVB om één competitie- of bekerwedstrijd zonder publiek te spelen en een boete van 5000 euro te betalen.

De aanklager betaald voetbal legde de Doetinchemse eredivisionist het strafvoorstel vrijdag voor in verband met de supporter die begin februari in de thuiswedstrijd tegen PSV het speelveld betrad en grensrechter Berry Simons omver liep.

De man was het niet eens met een vlagsignaal van Simons.





Buitenproportioneel

De Graafschap vindt de strafmaat buitenproportioneel. "Voor de clubleiding staat een dergelijke hoge straf niet in verhouding, aangezien De Graafschap iedere thuiswedstrijd een maximale inspanning levert om dergelijke incidenten te voorkomen.

Het verleden wijst ook uit dat zich incidenten van deze aard nooit eerder hebben voorgedaan op Stadion De Vijverberg", laat de clubleiding in een verklaring weten.

Bekijk de beelden


De aanklager baseerde zijn strafvoorstel echter onder meer op de 'strafkaart' van De Graafschap. Nadat de Gelderse club zich op 15 mei 2008 tegen FC Zwolle had verzekerde van lijfsbehoud in de eredivisie, bestormden supporters massaal het veld van De Vijverberg.

"Er staat dus wel iets op de strafkaart van De Graafschap vermeld", aldus een woordvoerder van de KNVB. "Daar is rekening mee gehouden." Omdat De Graafschap niet akkoord is gegaan met het schikkingsvoorstel, wordt de zaak nu voorgelegd aan de tuchtcommissie.
Krijg echt de tering, stink KNVB. Een strafkaart voor Zwolle en een flinke boete voor propjes gooien op het veld. Je kan tegenwoordig beter fan van korfbal worden.
  vrijdag 27 februari 2009 @ 21:59:06 #150
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_66536783
Dit is dan wel weer aardig
quote:
Roda verwijdert scout De Graafschap

Scout Fred de Jager van De Graafschap is vrijdag tevergeefs naar de openbare training van Roda JC gereisd.

De Jager hoopte onopvallend de laatste training van de komende tegenstander te zien, maar helaas voor hem werd hij door de Limburgse club herkend.

Roda wilde niet dat De Graafschap meekeek naar de tactische training en verzocht de man vriendelijk doch dringend het complex te verlaten

Bron: Vidal Horjus
Er zal zobiezo niet veel te zien zijn geweest.

[ Bericht 9% gewijzigd door Borizzz op 27-02-2009 22:05:03 ]
kloep kloep
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')