Wat heb je toch met mij?quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:44 schreef Adothehague het volgende:
den the men ole ole
Een seksuele obsessie denk ik.quote:
Jij reageert altijd op mij hoor.quote:
Gewoon achter in de rij.. Wat eten we vandaag?quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:50 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Een seksuele obsessie denk ik.
Jodenkoeken.quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:52 schreef denthemen het volgende:
[..]
Gewoon achter in de rij.. Wat eten we vandaag?
Ik kom zelf ook in WOS dus wil ik graag een goeie modquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:52 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Jij reageert altijd op mij hoor.
Je post zelfs in het speculatietopic in WOS.
Dus je verdraait de zaken .
welkom bij de groepquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:39 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Een echte student heeft geen vakantie
Wedden op Sport.quote:
Is dat de broer van Kalu Uche?quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:31 schreef koningdavid het volgende:
KUCH KUCH grrrmbl ehem... PROEST KUCH kuch kuch... UCHE KUCHEVerkhoudheid
En Allez is nog met 2 l'en ook.quote:
quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:38 schreef Adothehague het volgende:
Zie jullie wel in het Livescore topic
De Spaanse versie is er ook al...quote:
whehe, ik zet het net ook in het andere topic neerquote:Op donderdag 19 februari 2009 18:58 schreef denthemen het volgende:
[..]
De Spaanse versie is er ook al...
Ado heldquote:Op donderdag 19 februari 2009 18:58 schreef denthemen het volgende:
[..]
De Spaanse versie is er ook al...
Hey TerroRobbie!quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:57 schreef Grulez het volgende:
Ik ben ooit fan van Ajax geweest... en ik was in de periode 94-98 (ongeveer) altijd superzenuwachtig (tot het lompe af) als ze dan Europees moesten spelen...
Daar kan ik me nu niks meer bij voorstellen
Wanneer is die?quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:12 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Dan nemen jullie de documentaire over The Beach Boys maar op
Of hier.quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:38 schreef Adothehague het volgende:
[ afbeelding ]
De snacks zijn binnen om Ajax zometeen af te zien gaan in FLorence.
ALEZ ALEZ VIOLA.
Zie jullie wel in het Livescore topic
gaat slecht na de winst van ajax.quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:40 schreef Suijk het volgende:
[..]
Of hier.
Hoe is het Ado? Genoten van de wedstrijd? Vind je het ook zo onverdiend?![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:12 schreef Adothehague het volgende:
[..]
gaat slecht na de winst van ajax.
Was focking onverdiend ja, rode kaarten zijn ajax onthouden, penalty's zijn fiorentina onthouden, en ajax komt 1 x over de middenlijn en scoort.
Ajax was hier het italiaanse team, en fiorentina het hollandse team.
Wat een afgang zeg.
dankje, jij ookquote:
Ik hoop niet dat als Ajax de EC wint dat M0NTANA dan alleen met eenquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:19 schreef Adothehague het volgende:
kijk die montana feest vieren dan, alsof hij de europacup heeft gewonnen.
Ik hoop dat ik de volgende keer dat Ajax scoort iets anders uitroep dan "Yes Jippie Jee!"quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:20 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat als Ajax de EC wint dat M0NTANA dan alleen met eenpost.
Of dat hij dan überhaupt op fok aan het posten is.
Ik zou lam in de goot liggen.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:27 schreef Adothehague het volgende:
Raymania stopt als moderator
Waarom stop je ray?
fixed.quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:28 schreef RayMania het volgende:
Mijn naam schrijf je met een hoofdletter m.
wat moeten wij met een link die niet werkt montana?quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:38 schreef M0NTANA het volgende:
http://videos.sapo.pt/E5yiokhFGGP4cCroG7zG
mooie linkquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:27 schreef Adothehague het volgende:
Ado wordt nooit moderator
Waarom stop je ray?
Nog een minuutje bedoel je.quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:59 schreef M0NTANA het volgende:
Ik ga pitten, is weer mooi geweest voor vandaag. Nog één nachtje slapen en het is weer vrijdag!
[..]
Was focking onverdiend ja, rode kaarten zijn ajax onthouden, penalty's zijn fiorentina onthouden, en ajax komt 1 x over de middenlijn en scoort.
Wat een afgang zeg.
[..]
Wat een afgang zeg.
altijd lekker zo'n droge smoel. Denk dat ik daar de komende dagen ook veel last van ga krijgen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 05:41 schreef Aanvoerder het volgende:
Komt die kater...Tering wat een nadorst ook zeg....
En dat terwijl je alleen zat.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 05:41 schreef Aanvoerder het volgende:
Komt die kater...Tering wat een nadorst ook zeg....
En speciaal voor Breach & Co: carnaval!quote:
hoelaat wast?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:36 schreef Dos37 het volgende:
Wat een dag gister
Brak nu maar het was het waard.
Half 3quote:
redelijkquote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:36 schreef Dos37 het volgende:
Wat een dag gister
Brak nu maar het was het waard.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:56 schreef M0NTANA het volgende:
Nog vier uur werken. Gelukkig.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:14 schreef toma het volgende:
[..]En dan CARNAVAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALLLLLLLLLL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
Dubbel blauw..?quote:
zondag carnaval hierquote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:14 schreef toma het volgende:
[..]En dan CARNAVAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALLLLLLLLLL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jij komt niet eens boven de bar uit man.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:21 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zo zou je het wel een beetje kunnen zeggen al slaat dat blauw nu op de drank ipv de politie.
Omdat je dat ook via PM kan bespreken.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:21 schreef Adothehague het volgende:
sjim waarom verwijder je posts in fb?
Ik werk ook niet in een barquote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:22 schreef Breach het volgende:
[..]
Jij komt niet eens boven de bar uit man.
Je zou mij daar ook op kunnen attenderen ipv zomaar posts te verwijderen zonder toestemming.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:24 schreef sjimz het volgende:
[..]
Omdat je dat ook via PM kan bespreken.
Ik word een beetje moe van al die nutteloze posts in FB.
[..]
Ik werk ook niet in een bar
Mods kunnen dat zonder toestemming. Daar zijn het mods voor.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:24 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Je zou mij daar ook op kunnen attenderen ipv zomaar posts te verwijderen zonder toestemming.
Heb je me nu een note gegeven?
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:26 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Mods kunnen dat zonder toestemming. Daar zijn het mods voor.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:24 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Je zou mij daar ook op kunnen attenderen ipv zomaar posts te verwijderen zonder toestemming.
Heb je me nu een note gegeven?
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:27 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ja vast, een politie moet toch ook een huiszoekingsbevel hebben om een huis te onderzoeken.
Dit mogen ze ookniet op eigen houtje doen, dus kom niet met deze onzin.,
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:27 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ja vast, een politie moet toch ook een huiszoekingsbevel hebben om een huis te onderzoeken.
Dit mogen ze ookniet op eigen houtje doen, dus kom niet met deze onzin.,
Ik wil geen note nee.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je wist al donders goed dat het FB topic daar niet voor bedoeld is.
Heb het er al eerder met je over gehad namelijk.
En je hebt geen note gekregen, wil je dat dan zo graag?
Ik krijg ze de laatste tijd ook voor niksquote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:29 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ik wil geen note nee.
Maar als je me er wel een had gegeven dan had ik de FA's even ingelicht en je posittie als moderator ter discussie gesteld, want om zoiets kan je geen note geven / post delete.
Ga je gangquote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:29 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ik wil geen note nee.
Maar als je me er wel een had gegeven dan had ik de FA's even ingelicht en je posittie als moderator ter discussie gesteld, want om zoiets kan je geen note geven / post delete.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |