Jawel.quote:
Dit is hem geworden:quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:28 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Zijn er hier al mensen die gestemd hebben op 50 jaar Studio Sport?
Oei dat is toch een harde uitspraak richting je opvolger als moderator.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:28 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Jij bent ook gewoon echt niet grappig, daar hebben ze wel gelijk in
Ik kom er nog niet uit.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:31 schreef Breach het volgende:
[..]
Dit is hem geworden:
1. Ajax 1995
2. Ontknoping 2007
3. Snelwandelster die gediskwalificeerd wordt
4. Japanse Schansspringvreugde
5. Kneet wordt Wereldkampioen
6. Cees Priem en Mart Smeets in 98
7. Nederland - Argentinie 98
8. Volleybalgoud
9. Boogerd op La Plagne
10. 100 Meter van Usain Bolt
Dat wel, maar mods onderscheiden zich door extreem verzuurd gedrag te vertonen. Sjimz zit dus weer op de goeie plek.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:32 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Oei dat is toch een harde uitspraak richting je opvolger als moderator.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:27 schreef Paaskonijn het volgende:
Bwhehehe was degene waar we gingen risken opeens supermisselijk. Hij een kotsbak erbij gepakt want hij moest het spel afmaken (). Kotst die daarna recht over het bord heen
![]()
![]()
al die poppetje tussen die brokken kots
Ik heb alleen voor momenten gekozen die ik zelf heb meegemaakt. Alleen voor de Kneet heb ik een uitzondering gemaakt.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:34 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ik kom er nog niet uit.
Zoveel mooie momenten.
The Verve zijn bazenquote:
Een van de mooiere nummers uit de jaren '90.quote:
Ik vond Lucky Man nog beter eigenlijkquote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:42 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Een van de mooiere nummers uit de jaren '90.
Dat was genieten jaquote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:41 schreef Breach het volgende:
[..]
The Verve zijn bazen
Richard Ashcroft![]()
Sowieso was hun optreden op Glastonbury fenomenabel. Gewoon een uur kippenvel gehad toen.
Ik post hier alleen dingen die tof overkomen hoor.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:43 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik vond Lucky Man nog beter eigenlijk![]()
Sowieso mag ik jou muzieksmaak wel PK
Heeft GS daartoe opgeroepen?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:39 schreef EnGCatjuh het volgende:
Tankink die de start mist staat natuurlijk met stip op 1.
Jammer, ik kan altijd wel swingen op Jannes.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:43 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik post hier alleen dingen die tof overkomen hoor.
Dan mag ik die dingen die tof overkomen. Anyway ik heb het keihard aanstaan hier.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:43 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik post hier alleen dingen die tof overkomen hoor.
Niet dat ik weet, hoezo?quote:
Nee, heb ik niks over gezegdquote:
Moet jij niet richting Italië Montana?quote:
Ik heb het bescheiden aanstaan. Boven kan het geluid wel wat harder dadelijk.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:45 schreef Breach het volgende:
[..]
Dan mag ik die dingen die tof overkomen. Anyway ik heb het keihard aanstaan hier.
Franse Chansons ook goed?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:45 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Jammer, ik kan altijd wel swingen op Jannes.
Serge Reggiani, Jaques Brelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |