quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Twitter is kut, geef maar gewoon toe![]()
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Twitter is fun, geef maar gewoon toe
stellingen zijn een beetje aan het oprakenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:11 schreef Jannekje7 het volgende:
GutGut, wat een hoogstaande stelling...
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:13 schreef jmac het volgende:
[ afbeelding ]
Is 't alarm al afgegaan vandaag?
Niet dat ik weet of kan terugvinden in m'n stats. Een echte PSB-plaat (dus bijv. niet Robbie W. - She's Madonna) is zelfs al bijna een week geleden!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:13 schreef jmac het volgende:
[ afbeelding ]
Is 't alarm al afgegaan vandaag?
Nou, met Doutzen is weinig mis, dacht ik zo. Heeeel weinig.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhhm dat kan veeeeeeeeeeeeel beter Roel !
Ga je er dan ook nog wat mee doen?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
Iemand zin en tijd om een simpel edoch leuk logootje voor linksboven @ http://weblog.roelonline.net/ te knutselen"Roel's weblog" zou op zich wel passend zijn
.
uuhhm heb ze wel eens beter gezienquote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nou, met Doutzen is weinig mis, dacht ik zo. Heeeel weinig.
Ik gebruik m'n 'oude' site als Wordpress-speeltuinquote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:22 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ga je er dan ook nog wat mee doen?
Dec 2007...
Druk druk druk. Sorryquote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
Iemand zin en tijd om een simpel edoch leuk logootje voor linksboven @ http://weblog.roelonline.net/ te knutselen"Roel's weblog" zou op zich wel passend zijn
.
Ik ben toch niet de enigequote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:27 schreef muisje-eliza het volgende:
Hans...ik denk toch elke keer weer dat ik Michiel zie praten
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:27 schreef muisje-eliza het volgende:
Hans...ik denk toch elke keer weer dat ik Michiel zie praten
lolquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |