abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66176817
Omdat dat clubkutmuziek feesje dat Sensation white heet toevallig beter verkoopt, gaan ze gelijk black afschaffen met een dom excuusje;
quote:
Na zeven mooie edities van BLACK in de Amsterdam ArenA is het tijd geworden voor een andere locatie. BLACK dat door de jaren heen een uniek karakter heeft gekregen verdient nu een onafhankelijke positie. Het evenement werd de afgelopen jaren overschaduwd door Sensation en daarin maken we voor 2010 een andere keuze. BLACK slaat dit jaar een editie over om volgend jaar op een nieuwe locatie keihard terug te komen met een volwaardige eigen identiteit.
Het verdient een onafhankelijk positie en eigen identiteit? Maak dat de kat wijs, de CEO van ID&T vond gewoon dat hij gouden vloertegels in zijn enorme villa aan de bahamas verdiende, dus loost ie dat feest maar commerciele ratten zijn het!

En nu proberen ze de pijn te verzachten door het in een andere locatie te geven Zet het dan maar helemaal stop, want dan is het geen BLACK meer maar een verkapte qlimax.

kut id&t

Klacht: Geweldig feest wat word vervangen door een commercieel clubfeesje waar het enkel en alleen gaat om zien en gezien te worden, waardoor ik er niet bij kan zijn

[ Bericht 4% gewijzigd door julian6 op 17-02-2009 23:07:16 ]
pi_66176853
Het wachten is op Crane
  dinsdag 17 februari 2009 @ 22:04:50 #3
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_66176869
Alsof er niks beters te vinden is dan Sensation Black .
pi_66176921
Racisten
  dinsdag 17 februari 2009 @ 22:07:16 #5
165512 MASD
Music is dead.
pi_66176980
En terecht beter gaan ze terug naar hun eigen land!
Long live music.
  dinsdag 17 februari 2009 @ 22:14:22 #6
172669 Papierversnipperaar
Cafeīne is ook maar een drug.
pi_66177334
Zolang er geen drugs gebruikt mogen worden mogen ze het hele uitgaan afschaffen

Limonade iemand?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_66177587
Het is een schande . Alles wordt maar commercīeler...
pi_66177931
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 22:03 schreef julian6 het volgende:
Het verdient een onafhankelijk positie en eigen identiteit? Maak dat de kat wijs, de CEO van ID&T vond gewoon dat hij gouden vloertegels in zijn enorme villa aan de bahamas verdiende, dus loost ie dat feest maar commerciele ratten zijn het!
Nee, Sensation Black is HET underground evenement voor de hardere stijlen.

Het sloeg al nergens op, de muziek zulke eenheids worst en die tent niet uitverkocht. Het is maar beter zo.
"When deep sleep falleth on men, fear came apon me. And trembling which made all my bones to shake" -Job IV, 13-14
pi_66179937
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 22:26 schreef Sam_Raimi het volgende:

[..]

Nee, Sensation Black is HET underground evenement voor de hardere stijlen.

Het sloeg al nergens op, de muziek zulke eenheids worst en die tent niet uitverkocht. Het is maar beter zo.
Black was zeker commercieel, maar blijkbaar niet commercieel genoeg voor ID&T

Dat je de muziek niet leuk vind moet je zelf weten, maar om dan te zeggen dat het afgeschaft moest worden
  dinsdag 17 februari 2009 @ 23:08:55 #10
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_66180110
Vandaag op 3fm zei die gast dat black gewoon min of meer geschrapt werd, mede omdat ze internationaal ook al de de naam Sensation hanteerden.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_66180166
Oei daar word drugs gebruikt dan ga ik maar naar huis....Oh wacht dan kan ik beter thuis blijven

Nee maar ff zere neus, BLACK was net zoiets als Qlimax...veelste commercieel en de meeste lui komen nooit op een feest. Kennen de DJ;s niet en lopen allemaal met een aan maat zonnebril op waar je U tegen zegt.

Bye Bye BLACK
pi_66180182
Nou, ik vond het al niks. B2S en Q-dance maken duidelijk betere feesten.
ID-T is niet echt super imo.

Ik vond het nooit wat, de line up was raar: trance-hardtrance-hardstyle-hardcore.
Iemand die van trance houd, houdt niet van de rest en andersom, dat werkt nooit en was nooit uitverkocht.

Van mij mag het wegblijven, een hardbass of qlimax is toch wel 10x vetter imo

De nummer 1 blijft uiteraard: DEFQON!!!!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 17 februari 2009 @ 23:10:57 #13
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_66180226
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_66180331
Dat gezeik altijd over commercieel dit, commercieel dat. Duh, natuurlijk is het commercieel.
pi_66180460
Topnummer ja. Sensation 2002 & 2003 was THE SHIT.

En dat commercieel ben ik ook wel zat ja. Tief op, dan blijf je toch lekker thuis. Alles is ineens commercieel. Wat moeten ze dan? Nummers uit 2002 draaien? Dan is het weer retro of oldskool. Laat ze lekker en hou dr overop
pi_66180560
En ach, de xtcmarkt ligt toch op zijn gat. Daar houdt id&t rekening mee.
Toch aardig en attent.
pi_66180694
Het gaat me erom dat ze een goed feesten schrappen omdat het niet genoeg geld opbrengt, ze konden ook de promotie eens wat anders aanpakken zodat er meer kaarten worden verkocht. Maar nee het word gewoon gelijk vervangen met 1 of ander slap excuus
pi_66180847
Klagen dat zo'n evenement commercieel is
Je kent de status papi
pi_66181382
Goed feest schrappen?
Geen vergelijkingsmateriaal? Vind je het gek dat het niet uitverkocht is? T was geen goed feest en het liep niet. Dit soort feesten kunnen ze beter bij Q-dance en B2S neerleggen, want die weten wel hoe het moet.
Had er geen last van, maar snap dat ze het schrappen. De line-up is goed, de locatie gaat ook, maar de organisatie van ID-T is net wat minder. Het had het gewoon niet, terwijl defqon en qlimax binnen twee uitverkocht zijn. Die hebben het wel
  woensdag 18 februari 2009 @ 01:21:59 #20
61387 ne0n
Geile Beer.
pi_66184052
Black in Hasselt (Belgie) een idee?
Proud Supporter of Royal Antwerp F.C. !
pi_66184579
ID&T is en blijft een bedrijf. Bedrijven moeten veel omzet maken om te kunnen functioneren. Sensation (White) verkoopt beter dan black. Dus gaan ze daarmee meer doen, en plaatsen ze een ander (minder goed lopend) product (Black dus) in een kleindere locatie.
Resultaat 1: Black wordt exclusiever. Waarom? Omdat het in een wat kleinere locatie gehouden gaat worden, zodat Black eerder uitverkocht zou raken. Black is namelijk vaak niet of pas heel laat uitverkocht geweest in het verleden, en niet verkochte kaarten staat gelijk aan gemiste omzet.
Resultaat 2: White bestaat nu uit 2 dagen, betekend 2 keer de omzet, want reken maar dat ook die 2e dag uitverkocht raakt. (lees: ¤¤¤¤¤¤¤¤)

Dus misschien is het zelfs een vooruitgang voor jou, als bezoeker.

En daarbij, en dat kan ik je vergeven gezien je in '91 geboren bent, ID&T kiest al heel lang eerder voor het grote geld ipv voor de dingen waar het groot mee geworden is. Mysteryland is mysteryland ook al lang niet meer.
Acht van de negen stemmen in mijn hoofd zeggen me dat ik niet gek ben, de negende neuriet de Tetris melodie.
ɹǝıɥ ɥɔız ʇpuıʌǝq n
pi_66194193
BLACK = arena, als ze het ergens anders houden is het geen Black meer voor mij. Dat het 'exclusiver' is interesseert me geen hol, de hele magie van de arena mist als het ergens anders word gehouden.
pi_66194315
Black

Decibel ftw !!!!!!!!!
  woensdag 18 februari 2009 @ 12:49:18 #24
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_66194358
Het is jammer dat er geen Black meer is, maar ook niet meer dan dat. Defqon en Decibel zijn sowieso al betere alternatieven, voor de hardcoreliefhebbers is er dan nog Dominator.
  woensdag 18 februari 2009 @ 12:55:10 #25
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_66194521
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 12:43 schreef julian6 het volgende:
BLACK = arena, als ze het ergens anders houden is het geen Black meer voor mij. Dat het 'exclusiver' is interesseert me geen hol, de hele magie van de arena mist als het ergens anders word gehouden.
De magie van de arena .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')