weglopen terwijl je een stijve hebt is sowieso not donequote:
Het lijkt mij vrij normaal dat je opgewonden raakt als je vriendin bij je op schoot komt zitten.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:27 schreef HansHoogdijk het volgende:
Dit soort zaken heb ik dus gewoon in het bijzijn van mn vriendin. Ze zat ook een keer bij me op schoot, na een paar seconden kreeg ik een stijve en liep ze weg..
quote:
Dat is wel wat ik uitlok ja, zijn we weer even van em afquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:32 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
TS gaat nu fappen op jouw post, hoe vind je dat?
Lukt me sowieso niet.. Nu alweer bijvoorbeeld; sinds ik mijn OP geplaatst heb ben ik nu alweer bijna 2 keer gekomen...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:35 schreef eNaSnI het volgende:
Dat wordt een poosje nie rukken nie, lijkt me zo.
komt er eigenlijk nog wel wat uit behalve poeder?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:37 schreef HansHoogdijk het volgende:
[..]
Lukt me sowieso niet.. Nu alweer bijvoorbeeld; sinds ik mijn OP geplaatst heb ben ik nu alweer bijna 2 keer gekomen...
Meestal als ik op een dag 6 keer heb gerukt komt er bij de 6e keer bloed uit.. Dat is dus ook iets wat me zorgen baart..quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:38 schreef Sena het volgende:
[..]
komt er eigenlijk nog wel wat uit behalve poeder?
Dudequote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:40 schreef HansHoogdijk het volgende:
[..]
Meestal als ik op een dag 6 keer heb gerukt komt er bij de 6e keer bloed uit.. Dat is dus ook iets wat me zorgen baart..
bliksems. dat zit wel erg diepquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:37 schreef HansHoogdijk het volgende:
[..]
Lukt me sowieso niet.. Nu alweer bijvoorbeeld; sinds ik mijn OP geplaatst heb ben ik nu alweer bijna 2 keer gekomen...
das niet bestquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:40 schreef HansHoogdijk het volgende:
[..]
Meestal als ik op een dag 6 keer heb gerukt komt er bij de 6e keer bloed uit.. Dat is dus ook iets wat me zorgen baart..
je stopt toch wel voordat het gaat bloeden?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:40 schreef HansHoogdijk het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:45 schreef Sena het volgende:
[..]
je stopt toch wel voordat het gaat bloeden?![]()
Tijdens het klaarkomen komt er met het weinige sperma ook bloed uit. Ook merk ik dat ik nadat ik veel gerukt heb erge last van mn ballen heb, maar ik weet niet zeker of dit erg abnormaal is?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:45 schreef Sena het volgende:
[..]
je stopt toch wel voordat het gaat bloeden?![]()
En je eikel is niet gevoelig?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:47 schreef HansHoogdijk het volgende:
[..]
Tijdens het klaarkomen komt er met het weinige sperma ook bloed uit. Ook merk ik dat ik nadat ik veel gerukt heb erge last van mn ballen heb, maar ik weet niet zeker of dit erg abnormaal is?
Néé man, 't is allemaal heul normaal, wat je vertelt.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:47 schreef HansHoogdijk het volgende:
[..]
Tijdens het klaarkomen komt er met het weinige sperma ook bloed uit. Ook merk ik dat ik nadat ik veel gerukt heb erge last van mn ballen heb, maar ik weet niet zeker of dit erg abnormaal is?
Wel erg gevoelig ja, maar dat vind ik juist ook wel lekker als ik dan weer aan mn vriendin denk die eraan zuigt.. hmm tering ik probeer echt te stoppen nu voor een tijdje maar ik zit nu alweer met mn linkerhand op mn broek te wrijven en met 1 hand te typen..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |