Juist omdat die notes nergens over gaan boeit het me eigenlijk geen balquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
44 notesdan zou ik het wel willen weten
quote:ik ben een gewone cake aan het maken, hou niet van chocola enzo erdoor
1 van de antwoorden:quote:What would you do if you had 10 minutes in a room with Tony
quote:A better question would be what wouldn't I do.
I'd jump him, pure and simple.
Waarom dat trouwens?quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:13 schreef MaJo het volgende:
Ik wil nog steeds een vegetarische maand houden. Kan dan wel wat goede tips gebruiken van LBmaar eerst maar eens zorgen dat ik me wat beter voel
Een vegetarische maand? Om eens te kijken hoe het bevalt zonder vlees? Ik kan niet zeggen dat ik een fantastische kok ben, maar ik weet wel dat de Italiaanse keuken bij uitstek geschikt is om lekker vegetarisch te etenquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:13 schreef MaJo het volgende:
Ik wil nog steeds een vegetarische maand houden. Kan dan wel wat goede tips gebruiken van LBmaar eerst maar eens zorgen dat ik me wat beter voel
Ook 3 notes, misschien omdat ik GC tijdens de kerstdagen gruwelijk misbruikt had.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:12 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb 3 notesEn ik ben op zich wel nieuwsgierig, maar aan de andere kant: ik ga daar geen 4,50 voor neerleggen. En misschien wil ik het wel niet weten
Alhoewel ik van 1 vermoed dat die van Janetje, heb ooit een TR gezet vanwege een tubgirl en ze bedankte me nog via pm
Ik word genoemd?quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:01 schreef iamredleader het volgende:
[..]
inderdaad, 6 jaar lang danspartners geweest. Heb haar man PhysicsRules nog geholpen om stiekem een beetje te kunnen dansen op hun huwelijk, DaviniaHR helemaal verrast
Ik wil minder vlees eten en zit er aan te denken om helemaal vegetarisch te worden. Dus wil eens een vegetarische maand uitproberenquote:
Preciesquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:48 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Een vegetarische maand? Om eens te kijken hoe het bevalt zonder vlees? Ik kan niet zeggen dat ik een fantastische kok ben, maar ik weet wel dat de Italiaanse keuken bij uitstek geschikt is om lekker vegetarisch te etenEn ik ben goed op de hoogte van vleesvervangers
Dus vraag maar raak als je ideetjes wilt
PP-status: afl 10, en nu heb ik vierkante ogen
Dat is natuurlijk geen antwoord op de vraagquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik wil minder vlees eten en zit er aan te denken om helemaal vegetarisch te worden. Dus wil eens een vegetarische maand uitproberen
Vleesquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:51 schreef Etcetera het volgende:
Ik vind vlees veel te lekker om vegetarisch te gaan eten
Ik eet geen vis nee, maar die gerechten weet je zelf al, dus daar kon ik je toch al niet mee helpenquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
PreciesEet jij trouwens wel vis? Want dat wil ik wel blijven eten
Probeer al minder vlees te eten en dat lukt wel aardig. Veel soep en salades enzoEn inderdaad pastas zijn goed te doen vegetarisch
Gehakt, sperzieboontjes, aardappelenquote:
Nah.quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Kun je geen personal trainer worden?
Check. Als ik kan kiezen tussen dit en dit... gaat het toch optie 1 worden.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:51 schreef Etcetera het volgende:
Ik vind vlees veel te lekker om vegetarisch te gaan eten
Ah.. fixedquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:10 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb liever een salade dan een 403 forbidden melding hoor
Ik heb het altijd al zielig gevonden maar het begint steeds meer aan me te vreten. Ook omdat ik qua heel veel dingen er wel bewust mee bezig ben. Gebruik geen makeup die op dieren is getest, gebruik voor persoonlijke verzorging bijna alleen Lush. Kan het voor mezelf gewoon niet meer helemaal rijmenquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk geen antwoord op de vraag
Vindt je het steeds meer zielig? Of is het ivm je PDS of algemene gezondheid? Daar was ik benieuwd naar
Als je al zo bezig bent om diervriendelijke produkten e.d. te nemen dan ben je toch al op de goede weg?quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb het altijd al zielig gevonden maar het begint steeds meer aan me te vreten. Ook omdat ik qua heel veel dingen er wel bewust mee bezig ben. Gebruik geen makeup die op dieren is getest, gebruik voor persoonlijke verzorging bijna alleen Lush. Kan het voor mezelf gewoon niet meer helemaal rijmen
maar het probleem is inderdaad dat ik vlees ook veel te lekker vind maar vind dit eigenlijk een zwak excuus.
Mag ik je eraan herinneren dat dit een SC is en geen HCC-conferentie?quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:10 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb liever een salade dan een 403 forbidden melding hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |