Haha vrije trap moest nog genomen worden, toen ik al hoorde wat er ging gebeuren.quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:12 schreef tcr het volgende:
M6 stream aan
en dit als audio: http://www.fctwente.nl/twenteradio/create_cam.php
eigenlijk niet perfect, maar het loopt redelijk synchroon
Klopt, bijna een eigen goal.quote:
inderdaad, geluid achter is niet zo erg maar als beeld achter loopt is irritant..quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:15 schreef Rots het volgende:
[..]
Haha vrije trap moest nog genomen worden, toen ik al hoorde wat er ging gebeuren.
Ik hoor het franse gebrabbel wel aan.
Omdat Ajax nog steeds 2x zoveel mensen trekt?quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:19 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Waarom wordt dit nu weer niet uitgezonden op de NOS?
Ik vraag me vooral af waarom het dit keer weer niet op EL1 wordt uitgezonden... zijn toch enkele twente wedstrijden in uefa op uitgezonden eerder.quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:19 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Meer kijkers...quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:19 schreef Gordon_Shumway het volgende:
nou, ik trek het niet meerquote:Op donderdag 19 februari 2009 21:20 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Omdat Ajax nog steeds 2x zoveel mensen trekt?
Lang leve de digitale televisie.quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:19 schreef Gordon_Shumway het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |