quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:58 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar dat is toch alleen maar leuk: De CL moet gespeeld worden tussen clubs uit de grote 4.
Tsja, er staat inderdaad runners-up, maar dat zijn het helemaal niet het is gewoon de sub-top van de grote 5.quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:58 schreef WeebI het volgende:
[..]
Dat wordt inderdaad erg lastig, maar als je kijkt naar de clubs die in die landen op de betreffende plaatsen staan:
Engeland: Aston Villa
Spanje: Villarreal
Italië: Fiorentina
Frankrijk: Marseille
Duitsland: Hoffenheim
Dan denk ik dat het zeker niet onmogelijk is om alsnog die groepsfase te bereiken.
Overigens zijn de tegenstanders uit de derde ronde om die reden ook niet mis: Glasgow Rangers, Benfica, Zenit St. Petersburg, Trabzonspor, FC Metalist Kharkiv, PAOK, Standard Luik en Unirea Urziceni. Pas als je die hebt verslagen mag je het tegen Villa of Villareal proberen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:45 schreef pfaf het volgende:
[..]
Tsja, er staat inderdaad runners-up, maar dat zijn het helemaal niet het is gewoon de sub-top van de grote 5.
Ik snap na wat puzzelen het schema en plaatsingen van de voorrondes ook eindelijk. Onduidelijk gedoe allemaal.
Het is niet veel, maar volgens mij heeft Platini hier zeker wel geprobeerd de invloed van grote clubs in de CL in te perken.quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:45 schreef pfaf het volgende:
[..]
Tsja, er staat inderdaad runners-up, maar dat zijn het helemaal niet het is gewoon de sub-top van de grote 5.
Ik snap na wat puzzelen het schema en plaatsingen van de voorrondes ook eindelijk. Onduidelijk gedoe allemaal.
Dat kunnen ze toch niet? Villa treft Glasgow Rangers, Benfica, Zenit St. Petersburg, Trabzonspor, FC Metalist Kharkiv, PAOK, Standard Luik, Unirea Urziceni of Twente. Of snap ik het systeem nu nog niet?quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:53 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Het is niet veel, maar volgens mij heeft Platini hier zeker wel geprobeerd de invloed van grote clubs in de CL in te perken.
Nu zou Aston Villa bijvoorbeeld met gemak een tegenstander uit Duitsland of Spanje kunnen loten, terwijl ze in het vorige systeem bijna gegarandeerd de CL in zouden gaan met het plaatsingssysteem.
Jij snapt het welquote:Op donderdag 5 maart 2009 13:56 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat kunnen ze toch niet? Villa treft Glasgow Rangers, Benfica, Zenit St. Petersburg, Trabzonspor, FC Metalist Kharkiv, PAOK, Standard Luik, Unirea Urziceni of Twente. Of snap ik het systeem nu nog niet?
Er is kans dat ze een van die treffen. Maar ook een club uit de andere grote landen zou dus kunnen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:56 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat kunnen ze toch niet? Villa treft Glasgow Rangers, Benfica, Zenit St. Petersburg, Trabzonspor, FC Metalist Kharkiv, PAOK, Standard Luik, Unirea Urziceni of Twente. Of snap ik het systeem nu nog niet?
Er staat: “5 geplaatste runners-up uit FRA,...”, bovendien staat bij de werkelijke groepsfase:“5 winnaars bij de runners-up 4e ronde”.quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:57 schreef WeebI het volgende:
[..]
Er is kans dat ze een van die treffen. Maar ook een club uit de andere grote landen zou dus kunnen.
Tenzij ik het ook verkeerd begrijp
Als ze dat bedoelen met geplaatst, wat betekent '21 geplaatste kampioenen in de groepsfase' dan? Dat slaat dan nergens op als je acht groepen van vier hebt.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:00 schreef pfaf het volgende:
[..]
Er staat: “5 geplaatste runners-up uit FRA,...”, bovendien staat bij de werkelijke groepsfase:“5 winnaars bij de runners-up 4e ronde”.
alle kans dat PSV begin julie al magquote:Op donderdag 5 maart 2009 13:49 schreef Breach het volgende:
Sowieso belachelijk eigenlijk. Die 3e VCL is al op 29 juli en 5 augustus. Dan is volgens mij de bouwvak pas net 1 week begonnen. Zal wel volle bak worden in de desbtreffende stadions
Uhhhh.... Probeer nog eens, maar dan met je vingers in plaats van je neus?quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
alle kans dat PSV begin julie al magnee dat is lekker
Dan heeft nog niemand vakantie in die regioquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
alle kans dat PSV begin julie al magnee dat is lekker
mwah half dan, nog achterlijk vroeg. Midden in de vierdaagsefeestenquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:24 schreef pfaf het volgende:
[..]
Uhhhh.... Probeer nog eens, maar dan met je vingers in plaats van je neus?
hier de regio welquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:25 schreef Breach het volgende:
[..]
Dan heeft nog niemand vakantie in die regio
Ik bedoelde dat ik geen woord van je zin begreep. Maar ik zie nu dat je met julie juli bedoeld en geen jullie. Dan wordt het iets logischer.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mwah half dan, nog achterlijk vroeg. Midden in de vierdaagsefeesten
quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:35 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ik geen woord van je zin begreep. Maar ik zie nu dat je met julie juli bedoeld en geen jullie. Dan wordt het iets logischer.
1 2 3 4 5 6 | 2. FC Twente 26 16 7 3 55 49-24 3. Ajax 26 16 4 6 52 55-29 4. Heerenveen 26 15 6 5 51 54-45 5. PSV 26 13 7 6 46 53-29 6. FC Groningen 26 12 4 10 40 44-31 |
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |