1 2 3 4 5 6 | 2. FC Twente 25 16 6 3 54 48-23 3. Ajax 25 16 3 6 51 54-28 4. Heerenveen 25 14 6 5 48 52-44 5. PSV 25 13 6 6 45 52-28 6. FC Groningen 25 12 4 9 40 43-29 |
Dat beste team gaat dan vooral op als het om het geheel gaat. Individueel gezien vind ik dat Ajax eigenlijk het beste team heeft, maar ze doen er gewoon te weinig mee.quote:AZ staat mijlenver voor, heeft het beste team en speelt het beste voetbal.
Nou die vergelijking op individuele kwaliteiten ben ik zeker niet met je eens.quote:Dat beste team gaat dan vooral op als het om het geheel gaat. Individueel gezien vind ik dat Ajax eigenlijk het beste team heeft, maar ze doen er gewoon te weinig mee.
Idd. Ik vind van AZ de spitsen en het middenveld het best.quote:Op maandag 2 maart 2009 16:43 schreef fuckbuddy het volgende:
Ik denk dat AZ kampioen gaat worden, dit geven ze niet meer uit handen.
Wij willen die CL halen en "de dubbel"...
[..]
Nou die vergelijking op individuele kwaliteiten ben ik zeker niet met je eens.
Qua op alle linies vanaf de keeper tot de spits niet....
Romero is de beste keeper van Nederland en Moisander en Moreno blijken samen een erg goed duo te zijn.quote:Op maandag 2 maart 2009 16:54 schreef 9christensen het volgende:
[..]
Idd. Ik vind van AZ de spitsen en het middenveld het best.
De verdediging vind ik niet zo sterk. Maar dat is die van Ajax ook niet. Vind die van Twente beter denk ik.
Eigenlijk weet ik geen eens of Romero een goede keeper is, want AZ heeft zo'n goede verdediging, dat Romero bijna nooit in actie hoeft te komen,quote:Op maandag 2 maart 2009 17:31 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Romero is de beste keeper van Nederland en Moisander en Moreno blijken samen een erg goed duo te zijn.
Vergeet niet hoeveel wedstrijden we al zonder die mannen spelen. Moisander maakte Suarez tijdens AZ-Ajax helemaal gek. Maar laten we niet te ver uitwijden hierover....
Weinig aansprekend qua wat?!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:17 schreef Spaulding het volgende:
Az heeft misschien een weinig aansprekende verdedinging maar het staat zo ontzettend solide dat er heel weinig doorkomt, icm. met de uitstekende keeper natuurlijk.
Conclusie de nummer 2 hoeft maar 1 Dubbele confrontatie te winnen om de CL te bereiken. En niet 2 zoals al een tijdje de gedachte is..quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
Voor alle duidelijkheid nog een overzichtje van wie, wat, wanneer en waar:
[ afbeelding ]
Hoezo, ik zie de fictieve nummer twee instromen in de derde voorronde CL, terwijl er ook nog een vierde voorronde volgt?quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:19 schreef Breach het volgende:
[..]
Conclusie de nummer 2 hoeft maar 1 Dubbele confrontatie te winnen om de CL te bereiken. En niet 2 zoals al een tijdje de gedachte is..
Exact. Er zijn vier voorrondes en de nummer van twee van de Eredivisie zal twee clubs moeten verslaan om de CL te bereiken.quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:21 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Hoezo, ik zie de fictieve nummer twee instromen in de derde voorronde CL, terwijl er ook nog een vierde voorronde volgt?
Volgens mij wordt er ook onderscheid gemaakt tussen geplaatste en niet geplaatste clubs. Ajax kon dit seizoen bijvoorbeeld niet tegen Arsenal loten, maar Twente wel.quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:49 schreef thewishmaster het volgende:
Je kunt eigenlijk concluderen dat de nummer twee van Nederland, wie dat ook is, normaal gesproken vrijwel kansloos is om de CL te bereiken.
Dat sowieso, maar dat is toch alleen maar leuk: De CL moet gespeeld worden tussen clubs uit de grote 4.quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:49 schreef thewishmaster het volgende:
Je kunt eigenlijk concluderen dat de nummer twee van Nederland, wie dat ook is, normaal gesproken vrijwel kansloos is om de CL te bereiken.
Dat wordt inderdaad erg lastig, maar als je kijkt naar de clubs die in die landen op de betreffende plaatsen staan:quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:49 schreef thewishmaster het volgende:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:41 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Breach is waarschijnlijk verward door dat slecht geplaatste pijltje bij Twente. Had ik ook eventjes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |