Ik moet 9,5 van de 10 keer werken, maar als ik ga dan ga ik met huisgenoten of vriendenquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:45 schreef Crazy-M het volgende:
Ik nog 2 dagen werken in Eindhoven met carnaval
Gaat iedereen die gaat carnavallen in de stad zelf of ook via vereniging ?
Ik ga met vrienden, en we zijn eigenlijk zo fanatiek wat carnaval betreft dat onze vriendengroep ook een carnavalsvereniging genoemd kan wordenquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:45 schreef Crazy-M het volgende:
ok, ik zit bij verenigingquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:51 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Ik ga met vrienden, en we zijn eigenlijk zo fanatiek wat carnaval betreft dat onze vriendengroep ook een carnavalsvereniging genoemd kan worden
Wij doen niet aan vereniging. En ik kom maar 1 dag in de stad. De rest in de dorpen in de omgevingquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:45 schreef Crazy-M het volgende:
aah okquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:11 schreef theKiD het volgende:
[..]
Wij doen niet aan vereniging. En ik kom maar 1 dag in de stad. De rest in de dorpen in de omgeving
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Da hek alquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:37 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
kunt beter trui aandoen... greenpeace modus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |