Oh ja, de zwarte bevolking van Amerika is natuurlijk ontstaan omdat ze allemaal vrijwillig geėmigreerd zijnquote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:42 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Ja dat is zwarte muziek, maar iemand die een beetje verstand van de muziekgeschiedenis heeft weet dat gewoon.
[..]
Bij de omschrijving 'emigranten die in de 18e eeuw naar de Nieuwe Wereld trokken om daar een nieuw leven te beginnen' denk ik niet in de eerste plaats aan Afrikaanse slaven.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:47 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Wat is er niet ondersteunend aan skatjuh?
JAJAJA IK DOE M'N HOUTHAKKERSBLOUSE EN VERSLETEN SPIJKERBROEK AAN, WAS MEZELF 10 DAGEN NIET, LAAT M'N HAAR GROEIEN EN GA BRULLEN EN OP EEN GITAAR RAMMEN!! DAT IS PAS MUZIEK MAN.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:48 schreef FunkyHomosapien het volgende:
50 CENT YOYOYO VETTE MAN IS DEZE CANDY CLUB TUDUDUDU BEETJE MOOIE VROUWEN IN DIE CLIP MANG IS TOCH GOEDE MUZIEK!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Guts, No Glory
Smeltkroes van alle nationaliteiten als in "Hollanders, Engelsen, Spanjaarden, Portugezen, etc."quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:42 schreef Heathen. het volgende:
Ja dat is zwarte muziek, maar iemand die een beetje verstand van de muziekgeschiedenis heeft weet dat gewoon.
quote:
De oorsprong ligt in de smeltkroes van alle nationaliteiten, die in de 18e eeuw naar de Nieuwe Wereld trokken om daar een nieuw leven te beginnen. Veel emigranten brachten natuurlijk hun muziekinstrumenten mee en na een week hard werken kwam men op zaterdag bij elkaar om te ontspannen en muziek te maken. Hier ligt de oorsprong van de hedendaagse Country & Western.
ze heeft geen tieten!quote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:42 schreef Heathen. het volgende:
[..]
[..]
Wtf zijn chi-Meisjes?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:14 schreef Lemmiwinks het volgende:
Ik hoorde trouwens dat die Crane echt ontzettend veel chi-meisjes batst;; jeweets.
Dus ik zou maar naar hem luisteren hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |