Waarom is dat laf? Ik snap het echt niet hoor. Het is toch niet zo dat Hofland verder zijn mond heeft gehouden, heeft gezwegen en zich ineens bij de RvC meldde? Mag een voorzitter niet meer 1 op 1 met een speler praten? Waar hebben we het over als dat al ineens 'de fatsoensnormen' overschrijdt.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:47 schreef SCH het volgende:
Dat verhaal was toch al bekend? Het zijn verschillende waarheden naast elkaar, het zal wel ergens in het midden leggen.
Het blijft gewoon laf om achter de rug van Verbeek en Bosz naar de RvC te gaan. Dat doe je dan gewoon openlijk en dan roep je Verbeek en Bosz erbij en heb je met zijn allen een gesprek. Of je kondigt het bij de betrokkenen aan.
Dat valt me dan weer mee.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:47 schreef SCH het volgende:
Voor de rest is die aanmatigende toon voor jouw rekening TC03. Ik ben nooit te laf om inhoudelijk te reageren.
Met open vizier strijden? Definieer 'met open vizier'? Er zijn talloze gespreken met Bosz, Verbeek en de selectie geweest. Het enige wat jij Hofland verwijt is dat hij naast Van Well ook Bosz en Verbeek had moeten uitnodigen, begrijp ik?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:47 schreef SCH het volgende:
Ik vind alleen dat mensen met open vizier moeten strijden en dat is hier toch voor een deel zeker niet gebeurd. Achteraf is het gemakkelijk lullen maar tijdens de hele periode vertelden de spelers toch heel andere dingen. En dat is nog los van het kwalijjkste feit: dat er naar de pers is gelekt.
Jij vindt blijkbaar dat alle middelen op een gegeven moment geoorloofd zijn als je van iemand afwilt, ik denk daar nu eenmaal anders over
Hoe kom je daarbij dan?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:51 schreef TC03 het volgende:
Er zijn talloze gespreken met Bosz, Verbeek en de selectie geweest.
Ik bedoel ook niet groepsgesprekken, maar Bosz heeft bijvoorbeeld meerdere malen met de selectie gesproken, en ook de spelers hebben aangegeven gesprekken met Verbeek gehad te hebben.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:19 schreef methodmich het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij dan?
Want ik ken toch behoorlijk wat mensen binnen Feyenoord die flink van de hoed en de rand weten en geen van allen heeft gezegd dat er zo vaak groepsgesprekken zijn geweest. Eigenlijk bijna niet tot helemaal niet.
Ik weet ook niet of ze dat gezegd hebben, maar als ze dat tegen hem zeggen dan is de situatie meteen onhoudbaar, lijkt me. En aangezien ze weten dat Feyenoord de afkoopsom van GJV eigenlijk niet kan betalen, biedt dat geen goed vooruitzicht.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:32 schreef methodmich het volgende:
Dat zou wel kunnen. Denk ook dat dit ongetwijfeld logisch is, al was het dan denk ik meer in kleine groepjes. Maar of ze echt zo duidelijk tegen Verbeek hebben gezegd dat ze geen vertrouwen meer in hem hadden? Hoe dan ook, de beslissing is wel de juiste geweest lijkt me, al had het misschien anders gekund.
Dus stap je achter de rug van de trainer langs naar de RvC? Dat is naar ik aanneem ook precies waar SCH op doelt...quote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:42 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of ze dat gezegd hebben, maar als ze dat tegen hem zeggen dan is de situatie meteen onhoudbaar, lijkt me. En aangezien ze weten dat Feyenoord de afkoopsom van GJV eigenlijk niet kan betalen, biedt dat geen goed vooruitzicht.
De aanpak van vorig seizoen wordt nu nog steeds zo gehanteert in Heerenveen. En die spelers zijn zo fit als het meer zijn kan. Tegen PSV liepen ze gewoon makkelijk weg van de PSV-ers. Ik ben er iig van overtuigd dat zijn aanpak werkt.quote:Op maandag 9 maart 2009 11:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dan zou je de stats moeten hebben van het vorige seizoen om tot die conclusie te komen.
Hoe weet je dat?quote:Op maandag 9 maart 2009 11:14 schreef Breach het volgende:
[..]
De aanpak van vorig seizoen wordt nu nog steeds zo gehanteert in Heerenveen.
Eigenlijk ook al wel bekend. Toch wel 'mooi' dat het nu eens echt wordt uitgesproken in de persquote:'Van mij had Verbeek zeker niet weg gehoeven'
20/03/2009 23:45
Gertjan Verbeek had het niet bij iedereen in de Feyenoord-selectie verbruid. Georginio Wijnaldum had door willen gaan met de ontslagen trainer.
Aanvoerder Giovanni van Bronckhorst meldde in januari dat de spelersgroep van Feyenoord unaniem tegen Verbeek had gestemd. Maar twee maanden later blijkt dat niet helemaal juist. 'Gio wilde daarmee volgens mij aangeven dat we één team zijn', zegt Wijnaldum in het Algemeen Dagblad. 'En zo is het ook wel.'
Maar als het aan Wijnaldum, Diego Biseswar en Leroy Fer had gelegen was Verbeek niet aan de kant gezet. 'Van mij had hij zeker niet weg gehoeven. Ik heb veel aan hem te danken. En Leroy en Diego ook. Voor ons was hij gewoon een heel goede trainer', zegt Wijnaldum. 'Door de aandacht die hij ons gaf. En omdat we fouten mochten maken. Hij gaf ons alle vertrouwen.'
Biseswar heeft veel te danken aan Verbeek. 'Ik mocht afgelopen zomer nog weg. Op de eerste training was ik niet eens welkom, maar Verbeek heeft mij een eerlijke kans gegeven. Dat zal ik niet vergeten.'
Uit het oog is niet uit het hart voor de drie jonge Feyenoorders. 'Ik heb nog steeds veel contact met hem', zegt Wijnaldum. 'Eerst belden we meestal, nu spreken we elkaar geregeld via sms. We hebben het over voetbal, of over alledaagse dingen. Gewoon over hoe het gaat en zo. Verbeek heeft veel voor mij gedaan.'
Het was duidelijk een coup van de oude garde inderdaad. Grote mond over de trainer, maar niet presteren met Hofland en Lucius als grootste backstabbers.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 08:14 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Eigenlijk ook al wel bekend. Toch wel 'mooi' dat het nu eens echt wordt uitgesproken in de pers
Niet gek hoor. Want het is gewoon een prima coach.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hij zou nu op het lijstje bij AZ staan.
Oh wat leuk voor hem. Bij AZ weten ze wel wat discipline is.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hij zou nu op het lijstje bij AZ staan.
quote:Gertjan Verbeek nieuwe trainer Heracles
Vandaag ontvingen wij uit zeer betrouwbare bron dat Gertjan Verbeek het komende seizoen weer als trainer van Heracles Almelo zal fungeren. Voorzitter Jan Smit liet dit zich vanmorgen ontvallen. Hoe de taken met Krüzen en Heerkes worden verdeeld is ons tot op heden nog onbekend. Verbeek was van 2001 tot 2004 al eerder trainer bij Heracles Almelo. Hij legde toen de fundering waarmee Peter Bosz uiteindelijk de promotie naar de Eredivisie behaalde. Gertjan, welkom terug!
HNDB.nl
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |