Ik zei kwam en hoerenkeet in één zin! Boef dat ik benquote:
Je moet het ook niet te gek maken.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:39 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik zei kwam en hoerenkeet in één zin! Boef dat ik ben
en het koste niets extraquote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:39 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik zei kwam en hoerenkeet in één zin! Boef dat ik ben
ben je in de Bijlmer ookquote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:41 schreef RoBro het volgende:
ik ook een keer in Djibouti was wel leuk want ik was de enige blanke
de bijlmer is eigenlijk een van de mooiste delen van heel de wereld maar veel inwoners van nederland willen dat eigenlijk heel niet zien maar anyway nu je bijlmer zegt moet ik gelijk aan de mcd denken want toen ik daar vorige week in de rij stond verbaasde mij het dat ze daar ook de mcbabelrotti burger hebben die goed te doen is groetjes robinquote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:47 schreef RoBro het volgende:
[..]
de bijlmer is eigenlijk een van de mooiste delen van heel de wereld maar veel inwoners van nederland willen dat eigenlijk heel niet zien maar anyway nu je bijlmer zegt moet ik gelijk aan de mcd denken want toen ik daar vorige week in de rij stond verbaasde mij het dat ze daar ook de mcbabelrotti burger hebben die goed te doen is groetjes robin
+10quote:
quote:
2 zinnen en dan nog de OP maar gedeeltelijk lezen....quote:Nu alleen nog wachten tot de foto's op Google Earth staan.
Je snapt de grap nietquote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:02 schreef Echo99 het volgende:
[..]
[..]
2 zinnen en dan nog de OP maar gedeeltelijk lezen....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 89% gewijzigd door phpmystyle op 17-02-2009 21:05:27 ]"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |