quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:55 schreef TIM-846 het volgende:
Iedereen weer terug zijn dip in geslingerd?
Vaakquote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:07 schreef cosmick het volgende:
Damnit; hoe vaak is dat gore U2 al wel niet bijgekomen vandaag.
4 keer.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:07 schreef cosmick het volgende:
Damnit; hoe vaak is dat gore U2 al wel niet voorbijgekomen vandaag.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:13 schreef Sirolf het volgende:
Snot onder het studiomeubel? It wasn't me!
Eens.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:31 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind zo'n 00's Request nog eigenlijk niet tot de verbeelding spreken nu... het is allemaal nog te recent in de meeste gevallen om echt nostalgische gevoelens bij me op te roepen
Eensquote:
Ik zat ook al te luisteren vanquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Dan reken je salaris terug naar guldens en verdien je ineens een stuk minder."
Ja, jij wel, Sander. Sukkel.
Leukquote:Wilfred Genee nieuwe presentator op BNR Nieuwsradio
Wilfred Genee nieuwe presentator op BNR NieuwsradioBNR Nieuwsradio start komende vrijdag met een nieuw programma. The Friday Move wordt gepresenteerd door sport-presentator Wilfred Genee. In zijn programma staan nieuws, cabaret, debat, interviews en live muziek centraal. "Economie wordt ecomedy, een beursaap analyseert de AEX, en de verborgen talenten van de hoofdrolspelers uit de afgelopen nieuwsweek worden blootgelegd. En BNR flitst zonder bekeuring in een spannende snelwegrace langs de files", aldus de commerciële nieuwszender.
"The Friday Move wordt een knallende beweging het weekend in," aldus BNR-hoofdredacteur Paul van Gessel. "Met Wilfred Genee hebben we een zeer eigenzinnige, assertieve en brutale presentator binnengehaald. De meeste mensen kennen hem als de man van het voetbal, maar hij is zo weet ik van alle markten thuis. Hij beschikt bovendien over een grote dosis showmanship, precies wat een radioprogramma met live-publiek nodig heeft."
"The Friday Move is een zeer spannende formule," aldus Wilfred Genee. "BNR bewijst met de keuze voor zo’n format een echte innovatieve nieuwszender te zijn. En het heeft lef, want het gebeurt allemaal tijdens een voor radio belangrijke spitsuitzending. Ik vind het geweldig om van zo’n programma het boegbeeld te mogen zijn."
Het programma is voortaan te horen op vrijdagen tussen 16:00 en 19:00 uur live vanuit café-restaurant Dauphine in Amsterdam, waar BNR boven gevestigd is
Goed bezig!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:27 schreef Sirolf het volgende:
Zo, na 9:15 uur druk bezig zijn nu toch maar eens naar huis...
M'n eerste zichtbare aanpassing ben ik vandaag mee bezig geweest, namelijk de pagina 'gedraaid op 3fm' realtime bijwerken ipv 1x per uur.
Is nog niet helemaal af, maar ik ben goed op weg.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:50 schreef TheVulture het volgende:
Bring me to life... het beste wat Evenascense ooit gemaakt heeft
Topickiller!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:33 schreef borisz het volgende:
[..]
Toen viel het topic een beetje dood.
Ikquote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:39 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Topickiller!
Nou zou ik dan maar verder gaan?
Ben blij dat ik naar pinkpop ga!![]()
Wie gaat d'r nog meer
Dan ben ik helaas nog niet thuis... 19.35 uur pas.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:39 schreef Piles het volgende:
Kijken we om 18.45 uur allemaal naar het Jeugdjournaal, naar meneer Veenema
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:39 schreef Piles het volgende:
Dat welquote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:47 schreef TheVulture het volgende:
Viva Hollandia... op zich gezellig hoor maar het slaat nu als een tang op een varken en als een kut in een slagroomtaart
Item over Rap das Armasquote:
Ik lees het net op tijd!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:39 schreef Piles het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |