SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
quote:Op woensdag 18 februari 2009 08:06 schreef WhiteLightning het volgende:
mogguh Madzdude, nu zit er meteen fapsel op mijn beeldschermSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
:D jij bent flauw *O* :D
*Recessie 1 - 3 Thomas :')
quote:Op woensdag 18 februari 2009 08:06 schreef WhiteLightning het volgende:
mogguh Madzheb je hyves al geaccepteerd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
:D jij bent flauw *O* :D
*Recessie 1 - 3 Thomas :')
ja , vanmorgenquote:Op woensdag 18 februari 2009 08:08 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
heb je hyves al geaccepteerd?
een goed begin is het halve werk moet je maar denkenquote:Op woensdag 18 februari 2009 08:07 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dude, nu zit er meteen fapsel op mijn beeldscherm
yayquote:
mogguh Pquote:Op woensdag 18 februari 2009 08:12 schreef Crazy-p het volgende:
Mogguh mensen
tegen dat ik op werk ben is er vast al een nieuwe open
okay danquote:
ik weet het, ik ben uniekquote:
waarschijnlijkquote:Op woensdag 18 februari 2009 08:29 schreef -Madskillz28TH het volgende:
anders krijg je ff een telefoontje dat je vader wordt
euh ??? ? wat bedoel je nou ?quote:Op woensdag 18 februari 2009 08:29 schreef -Madskillz28TH het volgende:
anders krijg je ff een telefoontje dat je vader wordt
nou, ik bedoel..dat zou toch lullig zijnquote:Op woensdag 18 februari 2009 08:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
euh ??? ? wat bedoel je nou ?
oh ik dacht even dat jij vader was geworden.quote:Op woensdag 18 februari 2009 08:32 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
nou, ik bedoel..dat zou toch lullig zijn
het was ook de bedoeling dat je dat zou denkenquote:Op woensdag 18 februari 2009 08:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oh ik dacht even dat jij vader was geworden.
mini-biermeisjes
gefeliciteerd Madsquote:Op woensdag 18 februari 2009 08:36 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
het was ook de bedoeling dat je dat zou denken
ik zag je hier al PES spelenquote:Op woensdag 18 februari 2009 08:36 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
het was ook de bedoeling dat je dat zou denken
quote:Op woensdag 18 februari 2009 08:37 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik zag je hier al PES spelen![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 februari 2009 08:37 schreef tripack het volgende:
[..]
gefeliciteerd Mads![]()
weer een nieuwe pappa in het topic![]()
quote:Op woensdag 18 februari 2009 08:41 schreef -Madskillz28TH het volgende: