tot morge en zuigse hequote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:25 schreef Ladylike het volgende:
ik ga afsluiten, plassen en dan heel rustig mn jas aantrekken..
tot later of morgen
Dat maakt mij niet uitquote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:26 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja nou kijk.. ik had therapy vandaag.. had liever gewerkt
preciesquote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:30 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dat maakt mij niet uitje bent eerder thuis dan ik
NEE! Gooi ze op de brandstapel..hang ze op...doe ze in vieren delen!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:30 schreef Friday12 het volgende:
[..]
precies
slaan die mensen die al thuis zijn
Ja voor iedereen een stukjequote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:31 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
NEE! Gooi ze op de brandstapel..hang ze op...doe ze in vieren delen!
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:33 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Wil iemand nog een specifiek stukje?
eerst slaan dan zijn ze out ken je ze makkelijker vervoeremquote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:31 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
NEE! Gooi ze op de brandstapel..hang ze op...doe ze in vieren delen!
Ja maar dan moeten we wel wachten met ze doodmaken tot ze weer bij zijn anders is er niks anquote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:34 schreef Friday12 het volgende:
[..]
eerst slaan dan zijn ze out ken je ze makkelijker vervoerem
Jullie mogen mijn stukje welquote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:34 schreef debbie_19 het volgende:
[..]ik vind een been altijd wel om op te kluiven
Ach een lekkere bil ofzo vind ik wel wat voor jouquote:
Inderdaadquote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:34 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja maar dan moeten we wel wachten met ze doodmaken tot ze weer bij zijn anders is er niks an
ja martellenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:34 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja maar dan moeten we wel wachten met ze doodmaken tot ze weer bij zijn anders is er niks an
wat stond erquote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:38 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Vind "Angelique" dat niet goed?
"Chantelle, 15, said as she was comforted by the pint-size schoolboy: “I love Alfie. I lost my virginity to him. "quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:01 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Alfie gelooft zijn vriendin met de wijze woorden "Die stomme jongens liegen"
'13-jarige is de vader'
Wie?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:38 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Vind "Angelique" dat niet goed?
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
"Chantelle, 15, said as she was comforted by the pint-size schoolboy: “I love Alfie. I lost my virginity to him. "
![]()
![]()
![]()
![]()
15 jaar en weten wat houden van isquote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
"Chantelle, 15, said as she was comforted by the pint-size schoolboy: “I love Alfie. I lost my virginity to him. "
![]()
![]()
![]()
![]()
en dat shirt, zie bovenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:41 schreef Moozzie het volgende:
[..]
15 jaar en weten wat houden van is
Maar als je dan dat bekkie van dat 13 jarige jochie zietquote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
dat shirtje ook van de baby
[ afbeelding ]
Maar ik heb respect voor dat jochie hoorquote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
ze twijfelt nog tussen welke van 3 gasten de vader isquote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Heuhquote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:49 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Was je nou zo lang weg om een plaatje te zoeken die het niet eens doen?
Ohw leuk smiley spamquote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:50 schreef Moozzie het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Dude let op
Sgele is er weer
Dude die bitchslap moeten we ook op msn hebbenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:50 schreef Moozzie het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Dude let op
Sgele is er weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |