quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]Ja geweldigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
M&M's?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:19 schreef Moozzie het volgende:
[..]
En nou ga ik me moeder bellen
Mam je raad nooit ik tussen me billetjes heb
precies waar ik ook meteen aan dachtquote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik ken nog een leuk stukje van Hans Teeuwen , met een mars
Eh, Bounty, Nuts, M&M’squote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:19 schreef Moozzie het volgende:
[..]
En nou ga ik me moeder bellen
Mam je raad nooit ik tussen me billetjes heb
idd, ik kom echt niet meer bij als ik dat hoorquote:
hoe hete die dvd waar hij heel pissig werd en dat niemand mocht klappenquote:
die is ook echt geniaalquote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
idd, ik kom echt niet meer bij als ik dat hoor
Geen ideequote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:22 schreef Friday12 het volgende:
[..]
hoe hete die dvd waar hij heel pissig werd en dat niemand mocht klappen
maar die sukkels dachten dat hij nog aan het gijnen was
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:24 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Hoe hete jij eigenlijk als je een jonge was
omg dude me drinkenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:24 schreef Moozzie het volgende:
[..]
tot moggel WLquote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:24 schreef WhiteLightning het volgende:
mensen ik ben naar huis! tot later allemaal!
hoezo, weet je dan wat je achterstevoren op je kussen moet schreeuwen ?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:24 schreef Moozzie het volgende:
[..]
tot ziens manquote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:24 schreef WhiteLightning het volgende:
mensen ik ben naar huis! tot later allemaal!
Nee wist ik nietquote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hoezo, weet je dan wat je achterstevoren op je kussen moet schreeuwen ?
Hier nog een uurtje..quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:28 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik moet nog anderhalf uur
mischien vraag ik of ik 10 min eerder weg kan
Neej je flikt het nietquote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:28 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik moet nog anderhalf uur
mischien vraag ik of ik 10 min eerder weg kan
Jij en ik lopen synchroon...je flikt het nietquote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:34 schreef Friday12 het volgende:
[..]
maar dan hoef ik niet te wachten op de bus
Wachten zal je deborahquote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:34 schreef Friday12 het volgende:
[..]
maar dan hoef ik niet te wachten op de bus
dan blijf jij ook mooi tot 17.15 hier zitten ok?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:37 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Jij en ik lopen synchroon...je flikt het niet
Nee zij blijft daar zitten en jij waar jij zitquote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:38 schreef Friday12 het volgende:
[..]
dan blijf jij ook mooi tot 17.15 hier zitten ok?
bel maar hij zit achter mequote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:40 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Nee zij blijft daar zitten en jij waar jij zit
En nu werken jullie anders bel ik jullie baas
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ooow dat gebeurd zo vaak dat ik tot 17.15 nog op me werk zitquote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:38 schreef Friday12 het volgende:
[..]
dan blijf jij ook mooi tot 17.15 hier zitten ok?
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:41 schreef Moozzie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij's fijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |