Jawel alleen liep ik iets van 40 posts achterquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:10 schreef Friday12 het volgende:
[..]
snap je het niet meer?
![]()
[ afbeelding ]
het is gewoon een rollenspel, savonds is Crazy987 de popquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:08 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Maar dan hoeft zij toch niet met poppen te spelen
tis niet mijn vriendinquote:
ok sukkeltjequote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:11 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Jawel alleen liep ik iets van 40 posts achter
hoe noem jij moos?quote:
Aaaah en dan? Gaan ze doktertje spelen...wat hangt daar jochie? Was dat? Kun je daar mee plassen? ja ja? Weet je wat je er nog meer mee kunt doen??????quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
het is gewoon een rollenspel, savonds is Crazy987 de pop
* -Madskillz28TH krijgt visioen van hostelquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:12 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Aaaah en dan? Gaan ze doktertje spelen...wat hangt daar jochie? Was dat? Kun je daar mee plassen? ja ja? Weet je wat je er nog meer mee kunt doen??????
Ja maar je gaat het je toch afvragen hequote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:07 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Vast welSchiet eens op met die PMSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Neej manquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:13 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
* -Madskillz28TH krijgt visioen van hostel
inderdaadquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:13 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja maar je gaat het je toch afvragen he
kan ik gvd niks aan doenquote:
je zei sukkeltje netquote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:12 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Aaaah en dan? Gaan ze doktertje spelen...wat hangt daar jochie? Was dat? Kun je daar mee plassen? ja ja? Weet je wat je er nog meer mee kunt doen??????
Ja dat weet ik heel goedquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:14 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
kan ik gvd niks aan doen
maar jij weet dus wat ik bedoel
nou , om eerlijk te zijn, kan rollenspel wel geil zijn jaquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:12 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
ik ben weer genezen, sterke wilskracht hequote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou , om eerlijk te zijn, kan rollenspel wel geil zijn ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |