gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:21 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]mijn papa is jarig
wat noem je mij een levend lijk dan ? sekreet
..quote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
gefeliciteerd!
ik wist niet dat je jarig was sm0kez ?
Zo ben je geboren. Vanaf je geboorde lig je tevens al in coma, en door een combinatie van OOBE (Out of Body Experiences) aka uittredingen en telekinese kun je nog wel op sommige fora posten. Verder ben je geen maagd meer van achteren, en komt je oom volgende week vrij die daar iets mee te maken heeft.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:22 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
mag ik vragen hoe ik verlamd ben geraakt eigenlijk ?
ahquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:23 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zo ben je geboren. Vanaf je geboorde lig je tevens al in coma, en door een combinatie van OOBE (Out of Body Experiences) aka uittredingen en telekinese kun je nog wel op sommige fora posten. Verder ben je geen maagd meer van achteren, en komt je oom volgende week vrij die daar iets mee te maken heeft.
Zie...dat laatste heb ik em al uitgelegdquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:23 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zo ben je geboren. Vanaf je geboorde lig je tevens al in coma, en door een combinatie van OOBE (Out of Body Experiences) aka uittredingen en telekinese kun je nog wel op sommige fora posten. Verder ben je geen maagd meer van achteren, en komt je oom volgende week vrij die daar iets mee te maken heeft.
Had dat eerder gezegd, dan hoefde ik niet zoveel te typen!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:24 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Zie...dat laatste heb ik em al uitgelegd
quote:
idd, weer die muur van tekstquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:25 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Had dat eerder gezegd, dan hoefde ik niet zoveel te typen!
Kijken hoelang je dat vol houdquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:26 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nog helemaal niks, dat is het probleem juist!
Nu ga ik weer aardig tegen je doen hoor![]()
quote:
dus jullie willen mij eigenlijk een probleem aannaaien ofzo ?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:26 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nog helemaal niks, dat is het probleem juist!
Nu ga ik weer aardig tegen je doen hoor![]()
Sorryquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:25 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Had dat eerder gezegd, dan hoefde ik niet zoveel te typen!
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:27 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik vind het ook zielig voor je ouders
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:27 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik vind het ook zielig voor je ouders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nou niet zo sipquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
ik lach nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
:D jij bent flauw *O* :D
*Recessie 1 - 3 Thomas :')
Kom nou godverdomme eens naar die limousine dan, ik lig inmiddels al anderhalf uur te wachten op jequote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou niet zo sip* -Madskillz28TH vergeet spontaan alles wat er gezegd isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
:D jij bent flauw *O* :D
*Recessie 1 - 3 Thomas :')
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:28 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik lach niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij bent ook makkelijkquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:28 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
* -Madskillz28TH vergeet spontaan alles wat er gezegd is
O ow daaaar ben jequote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:28 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Kom nou godverdomme eens naar die limousine dan, ik lig inmiddels al anderhalf uur te wachten op je
he, wat?quote:
* -Debbie valt tijdens het rennen en maakt de mooiste faceplant ooitquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:29 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
O ow daaaar ben je![]()
* debbie rent naar de limo
lekkerquote:
idd, dan kan mn moeder er mooi weer uit!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:28 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Kom nou godverdomme eens naar die limousine dan, ik lig inmiddels al anderhalf uur te wachten op je
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:31 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
* -Debbie valt tijdens het rennen en maakt de mooiste faceplant ooit
Gelukkig kan mads dat niet zien, want hij krijgt zijn hoofd niet eens omhoogquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:31 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dat zie ik echt helemaal voor mequote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:31 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
* Friday12 gelukkig had ik een camera bij mequote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:32 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Gelukkig kan mads dat niet zien, want hij krijgt zijn hoofd niet eens omhoog
godsamme ik moet teveel lachenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:33 schreef debbie_19 het volgende:
Wat krijg je eigenlijk wel omhoog madz
blabla, slechte comebackquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:32 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Gelukkig kan mads dat niet zien, want hij krijgt zijn hoofd niet eens omhoog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |