quote:
oke wanneerquote:
kerel in 1e instantie failenquote:
ik had verwacht dat er al iemand had gepost in de tussentijdquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:50 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
kerel in 1e instantie failen
wat is je hyves dan ?quote:
crazy987quote:
jij bent zo'n beetje de makkelijkste die ik kenquote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:51 schreef crazy987 het volgende:
ah kut, vergeet ik weer een aankondiging
quote:
Een echte aanvaller dusquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:45 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
neeik word nog wel eens neer geschopt met voetbal
morgen weerquote:
Fuckquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:45 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
kan niet, jij hebt al gewonnen
Neh laat maar weerquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:46 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ok ok, ipv het biermeisje (want dat kan ik niet over mijn hart verkrijgen) wordt het zwemmen met mijn buurmeisje
*doet blauwe lenzen indoen*quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:45 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik ben ook gek op ogen..vooral mooie blauwe ogen, bij een gozer met donker haar![]()
En van die leuke kuiltjes in z'n wangen als hij lacht
tripack meteen online op hyvesquote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:55 schreef Moozzie het volgende:
[..]
*doet blauwe lenzen indoen*
*doet haar donker verven*
En nu die kuiltjes nog
denk al wie is die patrick tochquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:55 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
tripack meteen online op hyves
Eerst pic, dan datequote:
* -Madskillz28TH pakt kurkentrekkerquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:55 schreef Moozzie het volgende:
[..]
En nu die kuiltjes nog
en nog heb je me niet geneukt... waar ligt dat dan aan denk jequote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:52 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
jij bent zo'n beetje de makkelijkste die ik ken
Er hoeven geen gaten in hoorquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:56 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
* -Madskillz28TH pakt kurkentrekker
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:56 schreef crazy987 het volgende:
m`n vriendin wil btw m`n hyves gaan opfleuren
wil wel eens zien wat dat wordt![]()
het buurmeisje van het jaar?quote:
Opfleurenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:56 schreef crazy987 het volgende:
ik heb blauwe ogen en donker haar maar geen kuiltjesquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:55 schreef Moozzie het volgende:
[..]
En nu die kuiltjes nog
moet jij eens opletten, ik ben zo sterk als een beerquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:57 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Er hoeven geen gaten in hoorbtw jij bent verlamd jij kunt geen kurketrekker pakken
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:57 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Er hoeven geen gaten in hoorbtw jij bent verlamd jij kunt geen kurketrekker pakken
Ik er iemand die heeft het allemaalquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:57 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik heb blauwe ogen en donker haar maar geen kuiltjes[ afbeelding ]
iets meer voorgevel?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:57 schreef tripack het volgende:
[..]
het buurmeisje van het jaar?
[ afbeelding ]
kut, het lukt nietquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:58 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
moet jij eens opletten, ik ben zo sterk als een beer
Picsquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:56 schreef crazy987 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
lig jij even voor lulquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:58 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zeg, ik lig al een uur op je te wachten in die limousine, waar blijf je nou
*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
:D jij bent flauw *O* :D
*Recessie 1 - 3 Thomas :')![]()
ik heb tog een pic in mijn foboquote:
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity![]()
Me gezicht wat doe jequote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:56 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
* -Madskillz28TH pakt kurkentrekker![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:58 schreef Moozzie het volgende:
[..]
PicsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whahaha, dudeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:56 schreef debbie_19 het volgende:
[..]jeweettoch
![]()
Jou vind ik toch wel lief![]()
![]()
ik denk, ik maak flesje wijn open voor debbie en jouquote:
tis ook nooit goedquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:00 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik denk, ik maak flesje wijn open voor debbie en jou
Ik denk aan het feit dat hij um niet omhoog kan krijgenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en nog heb je me niet geneukt... waar ligt dat dan aan denk jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja maar dat kun je nietquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:00 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik denk, ik maak flesje wijn open voor debbie en jou
Je oom komt volgende week vrij btwSo you think you got an evil mind? Well i'll tell ya honey...![]()
Chantalquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:57 schreef tripack het volgende:
[..]
het buurmeisje van het jaar?
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: