Wie?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:14 schreef Ripley het volgende:
Ik heb 1 kloon met 2 postsw voor een onzintopic. En ik lease soms een kloon voor OO, maar da's allemaal bekendVerder geen kloons
Ik denk dat ik dat blijf denken.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:13 schreef Strangler het volgende:
[..]
Dat dacht jij toen ook al of niet? Als mijn berichten nalees.
Ik moet je teleurstellen.
2 topics binnen 3 uur vol. 3e topic werd ik door de shredder gegooidquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:09 schreef Ripley het volgende:
[..]
Was in een kleine ballen periode zeker?
Link please.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:17 schreef JoeyT het volgende:
[..]
2 topics binnen 3 uur vol. 3e topic werd ik door de shredder gegooid.
Heb nooit zoveel beledigde mannen in 1 topic gezien
Testosteronquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, dat was een terugkerend iets.
Had geloof ik met oestrogeen te maken
Probleem1977 of zo, was een geintje in het kader van de elite topics. En ik ben best vaak in onzin te vinden en ook op onzinmeets geweest, maar nu al een tijd nietquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wie?
Kom je dan ook naar de ONZmeet?
quote:
Ik ben aan het zoeken, maar weet niet meer hoe mn sletje heet.quote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:18 schreef MNR het volgende:
[..]
![]()
Jij weet mij altijd weer te laten lachen wanneer ik het nodig heb
Ken ik niet. Ik kom ook regelmatig in ONZ alleen de laatste tijd niet echt veel meer. Geen behoefte aan.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:18 schreef Ripley het volgende:
[..]
Probleem1977 of zo, was een geintje in het kader van de elite topics. En ik ben best vaak in onzin te vinden en ook op onzinmeets geweest, maar nu al een tijd niet
Dat kan, wat die kloon allemaal heeft gezegd, mag van mij nu ook iedereen lezen, maar op dat moment wilde ik dat niet en zat ik echt heel erg in de knoei met mezelf.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke. Dat snap ik. Maar ik zou zoiets nooit doen. Ik heb geen kloon nodig. Iedereen mag wat ik op Fok! vertel weten.
Kan beide he, tekort aan testosteron of teveel aan oestrogeenquote:
Gaan we nu zover vooruit plannen of wil je me gewoon graag ontmoeten?quote:
Oke ik wacht rustig af.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:18 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik ben aan het zoeken, maar weet niet meer hoe mn sletje heet.
Maar waarom?? Ik begrijp het niet, toen al niet.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat blijf denken.
Dat klinkt bekend. Maar als je wil veranderen zal je toch over moeten praten met andere.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat kan, wat die kloon allemaal heeft gezegd, mag van mij nu ook iedereen lezen, maar op dat moment wilde ik dat niet en zat ik echt heel erg in de knoei met mezelf.
Was een keerpunt in mijn leven en ik had het nodig daar hier anoniem over te kunnen praten (IRL wilde ik dat ook niet, gewoon niet erover hebben...)
Wijze uitspraak Tijn, wijze uitspraakquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat klinkt bekend. Maar als je wil veranderen zal je toch over moeten praten met andere.
Dat had en heeft bepaalde redenenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:20 schreef Strangler het volgende:
[..]
Maar waarom?? Ik begrijp het niet, toen al niet.:P
Dankje.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:22 schreef MNR het volgende:
[..]
Wijze uitspraak Tijn, wijze uitspraak
Als ik bitch tits krijg zal ik t meldenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:20 schreef Ripley het volgende:
[..]
Kan beide he, tekort aan testosteron of teveel aan oestrogeen
Hehehe, arme jijquote:
Ik zou niet weten wie, maar hij heeft gelijk.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat had en heeft bepaalde redenen
Die ik nu even niet uit de doeken ga doen.
Ik heb zelfs een idee van wie je een kloon bent, maar hij blijft ontkennen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |