Ik heb genoeg problemen meegemaakt, maar dat betrof niet mijzelfquote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:12 schreef Thrar het volgende:
of hij durft/kan er niet over (te) praten
et spijt mequote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:13 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ben echt (@#$*#$*@ chagerijnig
En dat komt doordat er zo veel domme mensen op de wereld zijn
Zo
Dat heb ik dus gedaan. Maar het heeft niet veel geholpen. Ik heb niet echt het gevoel dat hij mij begrijpt.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:09 schreef MNR het volgende:
[..]
Heb je dat ooit op zo'n moment zelf aangegeven?
Het is wel belangrijk dat je dan op z'n minst het gevoel hebt dat die ander je begrijpt
hooooooooooooiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb hier ook weinig te zoeken. Maar ik ben aan het wachten tot sexy zusters zich aan komen bieden om mij te verzorgen omdat ik ziek benquote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:14 schreef ProbeerMe het volgende:
[..]
Best wel, helemaal niets om me zorgen over te maken eigenlijk
Hoi Auto!!quote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:15 schreef rival het volgende:
[..]
hooooooooooooi
Ja, dankjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik voelde mij daarstraks niet welkom
Merciquote:
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Dat is ook niet lief... Tot zo!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
Kindjes halen enzo
(Soms ben ik gemeenIk heb de tassen met kadootjes gewoon in de woonkamer staan
)
Oja, is dat zo?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:16 schreef djayzz het volgende:
[..]
Hoi Auto!!![]()
we hebben je gemist hoor !!
* ProbeerMe herinnert zich iemand die in een zusterpakje ging lopen met carnavalquote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:16 schreef JonKeL het volgende:
Ik heb hier ook weinig te zoeken. Maar ik ben aan het wachten tot sexy zusters zich aan komen bieden om mij te verzorgen omdat ik ziek ben
Oow ben jij er zo éénquote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:15 schreef ProbeerMe het volgende:
[..]
Ik heb genoeg problemen meegemaakt, maar dat betrof niet mijzelf
WIE? WIE? WIE?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:17 schreef ProbeerMe het volgende:
[..]
* ProbeerMe herinnert zich iemand die in een zusterpakje ging lopen met carnaval![]()
Komt toch niet door ons hoop ik?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:13 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ben echt (@#$*#$*@ chagerijnig
En dat komt doordat er zo veel domme mensen op de wereld zijn
Zo
ik probeer een stapel papier voor een project in handen te krijgenquote:
De kans op iets leuks. Een *kuch.. relatiequote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:07 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Maar wat verpest je dan precies volgens jezelf?[..]
Ben blij dat je dit tegen me zegt... want ik krijg soms gewoon het gevoel dat ik de enige ben die zo denkt. Het lijkt altijd of iedereen er zo sterk instaat. Alsof ik de enige ben die zich onzeker voelt, alsof ik de enige ben die verkeerde mannen uitzoekt?quote:Je moet je gewoon goed beseffen dat iedereen hier last van heeft. Als ik een meisje leuk vind dan wacht ik ook uren totdat mn telefoon gaat piepen. Dan ben ik ook elk moment bang dat ze me niet meer leuk vindt. Dat ik er niet goed genoeg uitzie, dat ik niet spontaan genoeg ben, dat er veel knappere mannen zijn die op haar vallen.
Maar op een gegeven moment kan je dit accepteren. En wanneer je dit doet dan word je zoveel aantrekkelijker. Als jij tegen jezelf kan zeggen en het ook meent van ik ga helemaal voor hem, ik laat alles zien wat ik heb en ik neem het risico dat ik gekwetst word, dan ben je gelukkig en heel aantrekkelijk voor de ander. Nogmaals dat boek dat ik net aanraadde is erg goed om het leven in perspectief te zien. Je gaat dood. Je hebt 1 leven. Wil jij je hier druk over maken?
[..]
Wil je hier iets meer over vertellen? (hoeft niet als je dat niet wilt).quote:Het heeft zn mooie kanten, maar kijk bv hier op FOK! heeft t ook zn slechte kanten. Weet dat ik sommige mensen hier best gekwetst heb. En dat is weer erg jammer van mezelf.![]()
Jazeker hebben we je gemist!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oja, is dat zo?
Dat is toch nergens voor nodig?
Nou dat was geen pretje hoor, betrof directe familie niet zo heel lang geleden.quote:
Ja okay... maar in deze heb ik nog geen gevoelens uitgesproken.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
Oh ja, dat doe ik ook jaNiks geks aan hoor, gewoon een soort angst om gekwetst te worden.
Ik leg dat meestal vrij snel aan iemand uit, dan snapt ie dat ik het ook niet zo rot bedoel
Je slaat door, omdat je vééél te intensief met je probleem bezig bent. Dat leid ik af uit iets wat je in een eerdere post zei: "ik ben nog niet op de bodem van mijn probleem aangekomen" oid, wat wijst op over-analyse vind ik.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:08 schreef MNR het volgende:
Ja.... dat heb ik al gemerkt (in deze). Maar ik kan echt heel lullig reageren... ik word kortaf, ik zeg bijna niets meer, ik reageer op iedereen (behalve de persoon in kwestie) enthousiast en spontaan. Ik doe het gewoon zelf.
Ik weet gewoon niet meer wat goed is hoe te reageren.
Ik ookquote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:21 schreef JonKeL het volgende:
Ik vind dat jeweetz echt een dom woord
Hmmm... Dat is niet prettig.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat heb ik dus gedaan. Maar het heeft niet veel geholpen. Ik heb niet echt het gevoel dat hij mij begrijpt.
Ik wilde ook bij het vorige gesprek dat ik in januari had om een second opinion vragen. Maar toen kwam hij zelf dat het misschien nodig was dat ik getest zou moeten worden. Dus toen heb ik dat idee maar laten rusten. Nu wacht ik eerst die tests af en dan zie ik wel verder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |