abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 18 februari 2009 @ 18:07:19 #51
234474 HailHorror
Steal your words
pi_66206474
Velvet in Dordrecht of Rotterdam en online bij bol.com.
pi_66207172
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 18:07 schreef HailHorror het volgende:
Velvet in Dordrecht of Rotterdam en online bij bol.com.
Die in Rotterdam vind ik echt helemaal niks...
  woensdag 18 februari 2009 @ 18:54:38 #53
234474 HailHorror
Steal your words
pi_66207960
Hoezo niet? Misschien wat minder aanbod maar als ik in R'dam ben ga ik toch altijd wel ff kijken.
pi_66232881
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 18:54 schreef HailHorror het volgende:
Hoezo niet? Misschien wat minder aanbod maar als ik in R'dam ben ga ik toch altijd wel ff kijken.
Minder aanbod vind ik een understatement. Ze hebben er echt helemaal niks .
Tenminste, niets van waar ik meestal naar op zoek ben.
  donderdag 19 februari 2009 @ 19:24:08 #55
234474 HailHorror
Steal your words
pi_66248846
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 12:33 schreef Orbeatle het volgende:

[..]

Minder aanbod vind ik een understatement. Ze hebben er echt helemaal niks .
Tenminste, niets van waar ik meestal naar op zoek ben.
Mja dat is wel waar. Alhoewel ik er maandag toch nog 2 cdtjes had gekocht.
pi_66249168
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 19:24 schreef HailHorror het volgende:

[..]

Mja dat is wel waar. Alhoewel ik er maandag toch nog 2 cdtjes had gekocht.
Geen gevoel is meer bevredigend dan bij een cd-winkel naar buiten lopen met nieuwe aanwinsten .
pi_66250213
Bijna alleen online bij Bol.com, CD Universe, ebay, marktplaats, websites van record labels, kozmik artifects, juno.co.uk, cdbaby. Via internet heb je gewoon veel meer keuze en kun je ook nog vergelijken waar hij het goedkoopst is.
pi_66268754
Gister toevallig via Van Leest naar Plato gelopen

Van Leest: Duffy: ¤ 17,-
Plato: Duffy: ¤ 9,-
Verschil: ¤ 8,-! (misschien met afrondingsfout, maar bij benadering)

Bij de Plato heb ik door de LP albums gebladerd, maar ik vind +- 19,- voor een album nog steeds best duur. Ik had bijna Franz Ferdinand - Franz Ferdinand mee genomen. Maar misschien moet ik eerst een platenspeler kopen .

v/d week ook een pakket 7 inch singles besteld. In eerste instantie had ik 'Maximo Park - Girls Who Play Guitars' helemaal niet besteld, maar deze was geleverd in plaats van 'Maximo Park - I Want To Stay'. Toen ik dat aan had gegeven bij de webwinkel stuurde ze 'I Want To Stay' alsnog op en mocht ik 'Girls Who Play Guitars' gewoon houden
pi_66268850
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 10:43 schreef Goover het volgende:
Gister toevallig via Van Leest naar Plato gelopen

Van Leest: Duffy: ¤ 17,-
Plato: Duffy: ¤ 9,-
Verschil: ¤ 8,-! (misschien met afrondingsfout, maar bij benadering)
misschien was de 1 weggevallen bij Plato
quote:
Bij de Plato heb ik door de LP albums gebladerd, maar ik vind +- 19,- voor een album nog steeds best duur. Ik had bijna Franz Ferdinand - Franz Ferdinand mee genomen. Maar misschien moet ik eerst een platenspeler kopen .
dat lijkt mij sowieso handig
pi_66269355
Plato te Utrecht.
Er zit een knop op je TV
Die helpt je zo uit de puree
Druk 'em in en ga maar mee, de bloemen buiten zetten.
Jailbait Gallery
pi_66270554
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 10:46 schreef Ruud het volgende:

[..]

misschien was de 1 weggevallen bij Plato
Zou kunnen, maar ik denk het niet.
quote:
[..]

dat lijkt mij sowieso handig
Ja he? Maat tot nu toe staan de platen ook erg mooi Ik heb een paar series van drie platen van één artiest waarvan de platenhoes in de zelfde stijl is. Erg leuke decoratie
pi_66270640
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 11:31 schreef Goover het volgende:

[..]

Zou kunnen, maar ik denk het niet.
[..]

Ja he? Maat tot nu toe staan de platen ook erg mooi Ik heb een paar series van drie platen van één artiest waarvan de platenhoes in de zelfde stijl is. Erg leuke decoratie
Arctic Monkeys toevallig?
pi_66271066
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 11:33 schreef Ruud het volgende:

[..]

Arctic Monkeys toevallig?
Onder andere..
Vinyl (7)

Maar ook van Franz Ferdinand, Maximo Park en Reverend And The Makers heb ik reeksjes.
pi_66275486
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 11:44 schreef Goover het volgende:

[..]

Onder andere..
Vinyl (7)

Maar ook van Franz Ferdinand, Maximo Park en Reverend And The Makers heb ik reeksjes.
daarom
pi_66286716
cdwow
pi_66311794
In mijn sig kun je ook platen halen, voor degene die het gemist hebben

[/spam]
pi_66314185
Online vaak bij platenlabels of via de bands zelf.

Voor vinyl kom ik vaak uit bij eBay, maar ook:
www.senorhernandez.com en
www.codex4.org (vooral metal, hardcore doom, sludge, af en toe wat postrock)

Laatste tijd ook redelijk veel via Amazon UK

Echte winkels bezoek ik eigenlijk nog maar amper, terwijl ik toch vlakbij wat platenzaken (Empire Records/Plaatboef/Plato/Lala Land/Rocky Road in Den Haag) in de buurt werk. In Rotterdam is Sounds wel een aanrader, maar daar kom ik helaas te weinig de laatste tijd.
pi_66316297
ei'k alleen bij amazon, ik kijk wel eens bij plato maar koop er eigenlijk nooit wat
pi_66673198
Ik haal mijn vinyl meestal bij `t oor in Hilversum of bij een 2ehands game zaak(Ja serieus), OF bij een kringloop waar ze vaak 1 euro per stuk platen hebben.... En daar zitten pareltjes tussen.
pi_66681959
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 14:39 schreef mr_cucumber het volgende:
In Rotterdam is Sounds wel een aanrader, maar daar kom ik helaas te weinig de laatste tijd.
En dat hoeft ook niet meer want kennelijk bestaat deze zaak sinds kort niet meer, erg zonde.
pi_66682756
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 10:35 schreef mr_cucumber het volgende:

[..]

En dat hoeft ook niet meer want kennelijk bestaat deze zaak sinds kort niet meer, erg zonde.
WAT?! .
pi_66683066
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 10:35 schreef mr_cucumber het volgende:

[..]

Inderdaad. Afgelopen zondag liep ik naar de Sounds, toen hingen er gordijnen voor de ramen. Het schijnt dat er nog een briefje over een verbouwing heeft gehangen, maar dat hing er niet meer. Op 3voor12 stond er ook iets over... maar wat nu het precieze verhaal is weet ik niet. Sounds vond ik voornamelijk leuk voor de metal afdeling waar nog wel eens CDs stonden die ik op weinig andere plaatsen tegenkwam.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_66683324
quote:
. Ik vond de metal basement zo tof!

Nouja, dan maar naar Plato of naar Sounds in Venlo, dat is nog steeds echt een geweldige zaak.
Maarja, ook daarbij is het natuurlijk afwachten hoe lang zij het hoofd boven water kunnen houden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')