quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:30 schreef TheClown1 het volgende:
heb zelf gemerkt dat zodra het anoniem is, dat het vaak reclame is en neem daarom niet eens op.....
Daar heb ik wat aan! Mobiel slaat tijdstippen op dus dat is geen probleem.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:31 schreef Ronhui het volgende:
noteer de tijstippen en bel met je provider, kunnen ze maatregelen nemen...
Dat is helemaal een raar verhaal..!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:33 schreef DSS24 het volgende:
Wij krijgen standaard een telefoontje rond 19.00.
Dat is altijd anoniem.
Maar elk anoniem nummer nemen wij nooit op, want we kennen niemand die anoniem belt.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:33 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
ik werd deze week nog 20x anoniem gebeld
Welk telefoon heb je? Samen te stellen lijstjes, white listquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:29 schreef Boowtje het volgende:
Ik word steeds anoniem gebeld en de telefoon gaat dan 1 of 2 keer over. Vandaag alweer 12 (!!) keer! Als ik op neem dan hoor ik niemand, heb al gezegt het kost mij geen beltegoed hoor. Maar lijkt niet te helpen.![]()
Klacht: anoniem gebeld worden en als je op neemt zegt niemand wat!
Ik neem ook niet meer op..quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:34 schreef SharQueDo het volgende:
Anoniem neem ik dus nooit op. Als het belangrijk is spreken ze wel in op m'n voicemail.
Ik neem dan ook echt niet op. Ik ken niemand die anoniem belt en ik hoef geen reclamequote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:34 schreef Boowtje het volgende:
[..]
Dat is helemaal een raar verhaal..!
Ik hoopte wel stiekem dat jij het wasquote:
en dan zijn er mensen die boos worden omdat ik dat doe... dan moet je maar niet anoniem bellen!!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:34 schreef SharQueDo het volgende:
Anoniem neem ik dus nooit op. Als het belangrijk is spreken ze wel in op m'n voicemail.
Dat is wat anders ja... wij krijgen dan geen verbinding als we opnemen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:42 schreef Boowtje het volgende:
Het is denk ik geen callcenter, als ik namelijk op neem dan wordt er niks gezegt terwijl de tijd gewoon blijft lopen en er dus wel iemand aan de tel hangt.
Word nu weer gebeld, ik zet hem uit word er zenuwachtig van.![]()
Volgende x opnemen dusquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:42 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ik hoopte wel stiekem dat jij het was![]()
Dan speel je gewoon open kaart : 'He joh, ik word steeds lastiggevallen door Triggershot die me constant anoniem belt, kunnen jullie gewoon niet met een openbaar nummer bellen, ik heb anoniem namelijk geblokt' ?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:46 schreef Boowtje het volgende:
Dat zou ik best kunnen doen, alleen belt mijn werk en stage etc altijd anoniem dus kan het niet filteren.
Denk jij dat een bedrijf z'n hele policy gaat veranderen omdat een enkele werknemer af en toe een ongewenst telefoontje krijgt?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dan speel je gewoon open kaart : 'He joh, ik word steeds lastiggevallen door Triggershot die me constant anoniem belt, kunnen jullie gewoon niet met een openbaar nummer bellen, ik heb anoniem namelijk geblokt' ?
Uitzonderingsgevallen hoeven niet verheven te worden tot een algemeenheid, wel?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:09 schreef Lkw het volgende:
[..]
Denk jij dat een bedrijf z'n hele policy gaat veranderen omdat een enkele werknemer af en toe een ongewenst telefoontje krijgt?
Inderdaad. Maar zoiets is meestal centraal geregeld bij een bedrijf. Vaak kun je de instellingen zelf niet zomaar veranderen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Uitzonderingsgevallen hoeven niet verheven te worden tot een algemeenheid, wel?
Bedrijven hebben dan ook vaak een aanspreekpunt voor uitzonderingen, persoonlijke omstandigheden etc die ze loskoppelen van een centraal aanpak, daar is meestal een aanspreekpunt voor.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:12 schreef Lkw het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar zoiets is meestal centraal geregeld bij een bedrijf. Vaak kun je de instellingen zelf niet zomaar veranderen.
En als je 2 keer niet hebt opgenomen, ziet de op-provisiebasis-werkende-callsukkel dat op z'n monitor, en klikt je weg voor de volgende. En zo blijft je nummer rouleren.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:39 schreef miodzio het volgende:
Dat anoniem bellen en dat het maar 1 of 2x overgaat kunnen ook callcenters zijn, sommigen bellen een aantal nummers tegelijkertijd en degene die het eerst oppakt.
Heb jij die op voorraad?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:11 schreef Silaz het volgende:
Met een luchthoorn in je telefoon blazen. werkt ook wel
Het is te proberen. Maar ik vermoed dat ze de boel niet overhoop zullen halen voor die paar ongwenste telefoontjes van TS. Lijkt me erg stug. Je kunt sowieso beter de bron aanpakken, dus zorgen dat die spambeller stopt.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Bedrijven hebben dan ook vaak een aanspreekpunt voor uitzonderingen, persoonlijke omstandigheden etc die ze loskoppelen van een centraal aanpak, daar is meestal een aanspreekpunt voor.
Dat zijn aliens, die doen dat vaker op deze manier.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:24 schreef Metal_Jag het volgende:
Wij krijgen altijd een telefoontje (anoniem) en dan komt er enkele minuten lang een stilte en een piep afgewisseld... Staat altijd op de voicemail.
RaaR!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |