Mja, ik ben soms een beetje impulsief.quote:Op maandag 23 februari 2009 21:44 schreef pinquit het volgende:
haha leuk BM, de efteling fanfare![]()
leuk stukje, dat je na een maand al zwanger was joh
dit dus.. en ik wil graag de vertaling van 'cantussen'quote:Op maandag 23 februari 2009 21:47 schreef Brighteyes het volgende:
Leuk verhaal BM.
Behalve dat ik het stukje over de zaak van je man dus niet snap.
In de overpoort?
Een studentenbezigheid waar ze een paar vaten bier leegdrinken, liederen zingen en vetzakkerij uithalen als het doopcantus is...quote:Op maandag 23 februari 2009 21:56 schreef E.T. het volgende:
[..]
dit dus.. en ik wil graag de vertaling van 'cantussen'
heeft vorig jaar 2 weken tegen wil en dank in salou verbleven en kan zich er daardoor wel wat bij voorstellen hoe dat eruit moet zienquote:Op maandag 23 februari 2009 22:06 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Je wil niet weten wat we aantreffen na zo een doopcantus.![]()
Naast de hopen kots...
En het klinkt zo stichtelijk, 'doopcantus'.quote:Op maandag 23 februari 2009 22:06 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Je wil niet weten wat we aantreffen na zo een doopcantus.![]()
Naast de hopen kots...
Hier nog iemand die dat leuk vindquote:
Hm, volgens mijn lief had Fons nu al een jaar of tien moeten zijn.quote:Op maandag 23 februari 2009 22:32 schreef Maneki.Neko het volgende:
Na een maand zwanger, niks te snel
't Is dat. En ik denk niet dat ik er toen al klaar voor was. Niet voor een kind en niet voor een echte goede relatie.quote:Op maandag 23 februari 2009 22:37 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ach ja, dan was Fons toch geen Fons geweest
Daar heb ik er in m'n studententijd heel wat van gehadquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |