Mja, ik weet niet wat ze denken dat het zal kosten om je er via de rechter uit te gooien....quote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:26 schreef Echo99 het volgende:
Zoals het nu lijkt niet. Maar een gerechtelijke procedure lijkt mij duurder dan samen een A4-tje op stellen?
Ach... We gaan het wel zien ook... Hopelijk wordt de soep niet zo heet gegeten...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:31 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Mja, ik weet niet wat ze denken dat het zal kosten om je er via de rechter uit te gooien....
Mja, ik hoop het niet voor jequote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:38 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Ach... We gaan het wel zien ook... Hopelijk wordt de soep niet zo heet gegeten...
Het ligt er natuurlijk maar net aan wat je zoekt, denk ik.quote:Solliciteren in deze branche is niet lachen trouwens op dit moment...
Explain...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:40 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Mja, ik hoop het niet voor je![]()
[..]
Het ligt er natuurlijk maar net aan wat je zoekt, denk ik.
Nou, er is nog steeds genoeg werk, alleen zijn voor sommige functies de eisen scherper geworden, is mijn indruk.quote:
Advies functies? Overigens kom ik overal bij Afab of DSB uitquote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:45 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Nou, er is nog steeds genoeg werk, alleen zijn voor sommige functies de eisen scherper geworden, is mijn indruk.
Ik ben met andere functies dan jij bezig, gok ikquote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:47 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Advies functies? Overigens kom ik overal bij Afab of DSB uit
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:30 schreef Five_Horizons het volgende:
...waar we nu eens niet over saaie fiscale constructies spreken...
Nee, nee en nog eens nee.quote:
Ze zochten nog een General Manager Operations bij de Hypotheker... Dat leek me wel wat...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:49 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ik ben met andere functies dan jij bezig, gok ik
Adviesfuncties weet ik zo 1-2-3 niet.
En Afab/DSB...
Ja... Laten we er een NSFW reeks van makenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:52 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Nee, nee en nog eens nee.![]()
Hier kunnen we het bijvoorbeeld eens hebben over de dingen waar je wél op normale wijze een hard plassertje van krijgt
Dat mocht in deel 2 niet. En nu wel?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:52 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Nee, nee en nog eens nee.![]()
Hier kunnen we het bijvoorbeeld eens hebben over de dingen waar je wél op normale wijze een hard plassertje van krijgt
Da's pas een probleem als je 'W' hebt, hoorquote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:56 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Ja... Laten we er een NSFW reeks van maken
Ik ben mod op FOK!, dan hoor je dit soort dingen te doen. Dan weer links, dan weer rechtsquote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:56 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Dat mocht in deel 2 niet. En nu wel?
CARNAVALLLLLLquote:
Hmmm, van jou krijgen we dus ook geen hoogte,...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:58 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ik ben mod op FOK!, dan hoor je dit soort dingen te doen. Dan weer links, dan weer rechts![]()
Als het maar on topic is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |